Zeker, zeker.....quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef Tommeke het volgende:
Phunk-a-delic - Rockin'
niet iedereen is van deze aarde (en ziet dus nummers op tijd voorbij komen)...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef 2Drix het volgende:
Wat worden veel oude nummers genoemd zeg hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Where'd You Go enzo kan je toch geen nieuwe nummer meer noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zomerhit 2006!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:14 schreef Frutsel het volgende:
Basshunter - Boten Anna
dat wordt umom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naarmate je hem vaker hoort wordt ie inderdaad leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef wlsandman het volgende:
Razorlight - In The Morningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje commercieel, maar wel een lekker nummertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is ie al uit? Ik zit er al weken, maanden op te wachtenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef chansadres het volgende:
TVP
Evanescence - Call me when you're sober
Die is uit begin 2005...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef donroyco het volgende:
Toch nog een tipjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fedde Le Grand - Get this feeling
oh...quote:
Eens !!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Kworb het volgende:
Nelly Furtado - Say It Right
Beste nummer van 2006!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die beatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop