er is al geklaagd door andere buurman. dan hoef ik dat toch niet te doen zeker. als het kwartje dan nog niet gevallen is ga ik toch een beetje twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef snotje het volgende:
Je kan ook dan zegmaar bij hem gaan klagen.... in plaats van hier.
Gooi alles van me af en giet me vol.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef The_Masterer het volgende:
Ik heb de zomer in mijn bol......
Als meer mensen klagen dan heeft-ie misschien door dat hij irritant is, dus gewoon klagen bij hem...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
er is al geklaagd door andere buurman. dan hoef ik dat toch niet te doen zeker. als het kwartje dan nog niet gevallen is ga ik toch een beetje twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de persoon in kwestie.
Of natuurlijk de taal van 'Mijn stereo kan nog veel harder dan die el cheapo Yoko kutstero van jou!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:04 schreef LENUS het volgende:
Gewoon een paar muilperen in de uitverkoop doen. Die gasten verstaan vaak maar één taal en dat is de taal van de muilpeer
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef Natalie het volgende:
André Hazes-muziek is op geen enkel moment welkom, als je 't mij vraagt.
Toen ie leefde leefde niet, en nu nog steeds niet.
Ach gossie, je durft niet....quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
er is al geklaagd door andere buurman. dan hoef ik dat toch niet te doen zeker. als het kwartje dan nog niet gevallen is ga ik toch een beetje twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de persoon in kwestie.
Juist, dan kan hij zijn idool ook eens persoonlijk ontmoetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:05 schreef Crazykill het volgende:
Maak hem dan gewoon dood, damn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |