Ik heb op weg van huis naar werk welgeteld 10 druppels op de voorruit gehad. Ik dacht: "yes, lekker afkoelen!!" maar dat viel dus tegen. En nu is het nog broeieriger dan vanochtend toen ik wakker werd...
Mijn foto's op Flickr! [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b] Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Nou hier heeft het net geregend maar alles is alweer opgedroogd ... En niets koeler ofzo... nee de zon schijnt weer volop en de wolken zijn alweer weg....
Vanochtend (rond 7.00 uur) regende het op de A2 bij Utrecht echt binnen een minuut belachelijk hard. Maar dan ook echt hard. Ik zag de temperatuurmeter van mijn auto 5 graden naar beneden duiken. Regen voorbij, temperatuur weer omhoog. Nu is het dus weer warm en nog benauwder dan gisteren
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef Deetch het volgende: Groningen is klam en warm, het lijkt gvd het krokodillenhuis in de Emmer dierentuin wel.
ja inderdaad
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget