Het is voor een andere pc, dus niet voor de pc waar ik nu achter zitquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:59 schreef mitel het volgende:
Heb je nou wel of niet een internet verbinding?
Het is een laptop en wellicht heeft de Multikabel man ongelijk en ligt het niet aan de netwerkkaart. De pc is ook pas gekocht, dus dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef mitel het volgende:
okay en dat is een dell pc en geen laptop?
Als het een pc kan je toch voor een tientje een netwerkkaart kopen bij de eerste de beste computerboer en die even inbouwen.
Ik stel deze vraag namens iemand anders, de laptop en de multikabelverbinding zijn in zijn huis. Ik krijg inderdaad geen goed ip-adres.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef mitel het volgende:
Je pc doet het dus goed maar je laptop krijg geen ipadres bij multikabel?
nee, alleen die andere ipconfigdinges die in andere topic staan en dan krijg ik steeds hetzelfde ip-adres toegewezen. maar de manier die in de handleiding van multikabel staat om een nieuw ip-adrs te krijgen (een adres dat met 10 moet beginnen) is: netwerkverbingdingen > eigenschappen van lan-verbinding > internetprotocol aanklikken > eigenschappen daarvan > allebei moeten op automatisch> ok drukken en je moet dan een ander adres hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef mitel het volgende:
al ipconfig /flushdns gedaan en daarna ipconfig /all ?
Het begint met 19.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:11 schreef mitel het volgende:
wat voor ip krijg je?
De rest weet ik niet, ik had alleen naar de begincijfers gekeken. Misschien kan ik later de cijfers hier neerzetten, dan bel ik hem om die te vragen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef mitel het volgende:
kun je de rest er ook bij zetten.
Zou dat dan goed zijn? En wat moet er gebeuren als dat du shet geval is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef mitel het volgende:
je kan aan het ip adres zien of het een intern ip is van mulitkabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |