Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef power_bram het volgende:
[..]
De moderne Jood kan ook Photoshoppen...![]()
Ja hoor, heb je hem ook weer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?![]()
Echt waar! Ik heb het op Al Manar gezien;![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Ver van mijn bed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!
Amerikanen; Sovjet-Russen; Rwandezen; Chinezen; etc etc.![]()
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.quote:
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Ik had het over Israel niet over de Joden he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef Overlast het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef dehero het volgende:
Vergeet niet dat de meeste burgers van Libanon Hezbollah strijders zijn... Verdiende loon dus voor die terroristen.
Ja mijn uitdrukking was misschien niet helemaal juist, maar ik ergerde me aan die advertentie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?
O en de joden dan die hun volk financieel steunenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.
Israel is geen erkende terroristische organisatie..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
O en de joden dan die hun volk financieel steunen
"de joden" is geen terroristische organisatiequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
O en de joden dan die hun volk financieel steunen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |