Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef power_bram het volgende:
[..]
De moderne Jood kan ook Photoshoppen...![]()
Ja hoor, heb je hem ook weer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?![]()
Echt waar! Ik heb het op Al Manar gezien;![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Ver van mijn bed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!
Amerikanen; Sovjet-Russen; Rwandezen; Chinezen; etc etc.![]()
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.quote:
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Ik had het over Israel niet over de Joden he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef Overlast het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef dehero het volgende:
Vergeet niet dat de meeste burgers van Libanon Hezbollah strijders zijn... Verdiende loon dus voor die terroristen.
Ja mijn uitdrukking was misschien niet helemaal juist, maar ik ergerde me aan die advertentie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?
O en de joden dan die hun volk financieel steunenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.
Israel is geen erkende terroristische organisatie..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
O en de joden dan die hun volk financieel steunen
"de joden" is geen terroristische organisatiequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mijn reactie; wat doe je!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"de joden" is geen terroristische organisatie
Zoals de VS.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
laten we het maar op GMTA houden danquote:
Nee dat klopt hun stoppen het geld van amerika in straaljagers en tank's waarmee ze huizen en moskee's mee plat makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"de joden" is geen terroristische organisatie
Dat komt alleen maar omdat die stomme Palestijnen en Arabieren het niet konden hebben dat die arme getraumatiseerde Joden hun buren werden!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee dat klopt hun stoppen het geld van amerika in straaljagers en tank's waarmee ze huizen en moskee's mee plat maken![]()
Het zijn geboren terorristen zeg ik je!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat die stomme Palestijnen en Arabieren het niet konden hebben dat die arme getraumatiseerde Joden hun buren werden!![]()
Ik zei ook Israel is geen erkende terreurorganisatie...Ik vind echter wel dat ze zeker de laatste tijd wel aanspraak kunnen maken op die titel...
![]()
Ah vandaar dat je het hebt over volk en joden in plaats van over israel en israeliers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik had het over Israel niet over de Joden he.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:01 schreef dehero het volgende:
En dat de Joden van het stuk woestijn wel een modern land konden maken terwijl de rest van de arabische wereld nog in een zandbak leeft...
die moslims daar zijn het uit wanhoop gewordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef dehero het volgende:
Die moslims bedoel je? Zeker weten, helemaal mee eens!
Israel heeft ruim 300 - 400 burgers uitgemoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef dehero het volgende:
Die moslims bedoel je? Zeker weten, helemaal mee eens!
Ach geboren; t is een vicieuze cirkel; aangestuurd door religieus gemotiveerde haat (zoals bij veel oorlogen). Palestijnen doen dit; Israel neemt wraak; Palestijnen nemen daar weer... etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het zijn geboren terorristen zeg ik je!
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft ruim 300 - 400 burgers uitgemoord
en ruim 50 kinderen
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef dehero het volgende:
Yeah right! En dat geloof je zelf?? Volgens mij staat er zelfs in de koran bevolen dat ze Joden, christenen en andere niet-moslims moeten haten. Dus niks uit wanhoop, maar door mohammedje zelf bevolen.
Onzin.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef dehero het volgende:
Vergeet niet dat de meeste burgers van Libanon Hezbollah strijders zijn....
ja dat huis, 2 volwassen en 8 kinderen waren duidelijk Hezbollah strijders!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.
Die bestonden toen nog niet, he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?
Dat is natuurlijk het grootste gelul! (ik hoop dat je dat zelf ook doorhebt. Er worden daar gewoon dorpen en steden gebombardeerd; en die doden zijn voornamelijk burgers die de pech hadden om op dat moment in de buurt van het doelwit aanwezig te zijn. Denk ff na voordat je iets doms post wil je..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.
Dat is te zien in Indonesië en in tig andere landen waar christenen door moslims vervolgd worden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?Het is geen nederland weet je!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |