Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef power_bram het volgende:
[..]
De moderne Jood kan ook Photoshoppen...![]()
Ja hoor, heb je hem ook weer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die eeuwige Joden ook altijd; wist je wel dat ze het AIDS virus de wereld in hebben geholpen om zo later de Joodse heerschappij te kunnen vestigen?![]()
Echt waar! Ik heb het op Al Manar gezien;![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Haha. Hoe durven ze de mensen te vragen om het volk dat het meeste bloed aan hun handen heeft sinds 1945, te steunen.
Ver van mijn bed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je vergeet wel een paar volkeren hoor!
Amerikanen; Sovjet-Russen; Rwandezen; Chinezen; etc etc.![]()
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.quote:
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef tho_Omas het volgende:
Ik had het over Israel niet over de Joden he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef Overlast het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je anti-semitische gevoelens niet op hen kan botvieren.
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef dehero het volgende:
Vergeet niet dat de meeste burgers van Libanon Hezbollah strijders zijn... Verdiende loon dus voor die terroristen.
Ja mijn uitdrukking was misschien niet helemaal juist, maar ik ergerde me aan die advertentie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je bent de grootste Massamoordenaar van de wereld vergeten? vriendje Stalin ?
O en de joden dan die hun volk financieel steunenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hezbollah wordt (financieel) gesteund door Libanezen van over de hele wereld, ook vanuit Nederland. Laat de AIVD zich daar maar eens mee gaan bezighouden.
Israel is geen erkende terroristische organisatie..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
O en de joden dan die hun volk financieel steunen
"de joden" is geen terroristische organisatiequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mijn reactie; wat doe je!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"de joden" is geen terroristische organisatie
Zoals de VS.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
laten we het maar op GMTA houden danquote:
Nee dat klopt hun stoppen het geld van amerika in straaljagers en tank's waarmee ze huizen en moskee's mee plat makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
"de joden" is geen terroristische organisatie
Dat komt alleen maar omdat die stomme Palestijnen en Arabieren het niet konden hebben dat die arme getraumatiseerde Joden hun buren werden!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee dat klopt hun stoppen het geld van amerika in straaljagers en tank's waarmee ze huizen en moskee's mee plat maken![]()
Het zijn geboren terorristen zeg ik je!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat die stomme Palestijnen en Arabieren het niet konden hebben dat die arme getraumatiseerde Joden hun buren werden!![]()
Ik zei ook Israel is geen erkende terreurorganisatie...Ik vind echter wel dat ze zeker de laatste tijd wel aanspraak kunnen maken op die titel...
![]()
Ah vandaar dat je het hebt over volk en joden in plaats van over israel en israeliers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik had het over Israel niet over de Joden he.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:01 schreef dehero het volgende:
En dat de Joden van het stuk woestijn wel een modern land konden maken terwijl de rest van de arabische wereld nog in een zandbak leeft...
die moslims daar zijn het uit wanhoop gewordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef dehero het volgende:
Die moslims bedoel je? Zeker weten, helemaal mee eens!
Israel heeft ruim 300 - 400 burgers uitgemoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef dehero het volgende:
Die moslims bedoel je? Zeker weten, helemaal mee eens!
Ach geboren; t is een vicieuze cirkel; aangestuurd door religieus gemotiveerde haat (zoals bij veel oorlogen). Palestijnen doen dit; Israel neemt wraak; Palestijnen nemen daar weer... etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het zijn geboren terorristen zeg ik je!
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft ruim 300 - 400 burgers uitgemoord
en ruim 50 kinderen
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef dehero het volgende:
Yeah right! En dat geloof je zelf?? Volgens mij staat er zelfs in de koran bevolen dat ze Joden, christenen en andere niet-moslims moeten haten. Dus niks uit wanhoop, maar door mohammedje zelf bevolen.
Onzin.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef dehero het volgende:
Vergeet niet dat de meeste burgers van Libanon Hezbollah strijders zijn....
ja dat huis, 2 volwassen en 8 kinderen waren duidelijk Hezbollah strijders!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.
Die bestonden toen nog niet, he.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?
Dat is natuurlijk het grootste gelul! (ik hoop dat je dat zelf ook doorhebt. Er worden daar gewoon dorpen en steden gebombardeerd; en die doden zijn voornamelijk burgers die de pech hadden om op dat moment in de buurt van het doelwit aanwezig te zijn. Denk ff na voordat je iets doms post wil je..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers. Dat het burgers zijn zegt libanon omdat ze dan het zielige jongetje uit kunnen hangen naar de rest v/d wereld. Gelukkig trapt de rest van de wereld daar niet in.
Dat is te zien in Indonesië en in tig andere landen waar christenen door moslims vervolgd worden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?Het is geen nederland weet je!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Okay; dan scharen we ze wat Thora vocabulaire betreft ff voor t gemak onder de Heidenen...quote:
Sure.. en hier in nederland zijn Alle vrouwen hoeren en Rookt iedereen wiet en heeft iedreen klompen en zijn we allemaal kaasboerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
De meerderheid van die "burgers" zijn hezbollah terroristen en niks burgers.
Idioten heb je in elke godsdienst / cultuur. Soms worden ze zelfs president van t machtigste land ter wereld..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef dehero het volgende:
[..]
Dat is te zien in Indonesië en in tig andere landen waar christenen door moslims vervolgd worden...
De Thora is wel een stukje ouder dan de koran. Toen bestonden er nog geen moslims.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Lees m eerst maar eens zou ik zeggen; Moslims moeten iedere religie met een heilig boek respecteren... en dan nog: wat denk je dat er in de Joodse Thora staat: Alle moslims zijn lief en moeten worden geknuffeld?Het is geen nederland weet je!
Nee hoor, ik ben geen Jood maar zou mij er zeker niet voor schamen als ik het zou zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
Dehero komt zelf van Israel vandaan
Aah dus al die vrouwen en kinderen zijn eigenlijk gewoon terroristen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef dehero het volgende:
[..]
Klopt; maar volgens goed religieus boek gebruik vallen ze dan onder het kopje 'Heidenen' of 'ongelovigen'. Verdere uitleg overbodig lijkt me..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
De Thora is wel een stukje ouder dan de koran. Toen bestonden er nog geen moslims.
Maar Thora en Oud Testament zijn zeker zo "gewelddadig" inderdaad. Het gaat niet om die boeken op zich, maar om de mensen die ze "vertalen" naar de hedendaagse realiteit.
Tolereren?? Ga jij maar eens tegen iemand die een machinegeweer tegen je kop zet zeggen: He eh.. wil je wel ff opflikkeren?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef dehero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen Jood maar zou mij er zeker niet voor schamen als ik het zou zijn.
Dat van die baby is inderdaad triest, maar laten de libanezen dan in opstand komen tegen hezbollah en ze het land uitflikkeren. Nu tolereren ze het dat hezbollah tussen de bevolking zit en daar krijg je ongelukken van.
Dezelfde foto's kan je ook van Israeliers laten zien... Daar al eens bij nagedacht? Hezbollah is al maanden bezig met die raketten van hun en op het laatst pikt Israël het niet meer en terecht ook. Van mij mogen ze net zo lang doorgaan tot elke terrorist daar weg is en mogen ze die president van Iran meteen ook even meepakken. Tot zover!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:19 schreef KroJo het volgende:
[..]
Aah dus al die vrouwen en kinderen zijn eigenlijk gewoon terroristen?
deze bv:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
doen die gewoon 'zielig' ?
Maar trapt de wereld daar 'mooi' niet in?
Ja, en daar hebben we het toch ook niet over terroristen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef dehero het volgende:
[..]
Dezelfde foto's kan je ook van Israeliers laten zien... Daar al eens bij nagedacht?
ellke burger moet van jou doodquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef dehero het volgende:
[..]
Dezelfde foto's kan je ook van Israeliers laten zien... Daar al eens bij nagedacht? Hezbollah is al maanden bezig met die raketten van hun en op het laatst pikt Israël het niet meer en terecht ook. Van mij mogen ze net zo lang doorgaan tot elke terrorist daar weg is en mogen ze die president van Iran meteen ook even meepakken. Tot zover!
Weet je ook dat beeld nog van dat jongetje wat samen met zijn vader achter een vuilnisbak aan het schuilen was tegen de kogels en dat het jongetje toen doodgeschoten werd? De vader compleet in een shock, logisch natuurlijk. En wat bleek? De palestijnen hadden dat jongetje doodgeschoten om Israël de schuld te kunnen geven...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef opgebaarde het volgende:
dat de Libanezen Hezbollah (zeer kleine partij) niet uitkotsen is omdat bijna alle bewoners van de buurlanden van Israel Israel uitkotsen. Israel is waarschijnlijk het meest gehate land ter wereld en het wordt met de minuut erger.
Kennen we nog de beelden van dat 6 jarige Palestijntje dat overstak en in zijn hoofd werd geschoten (en dat is niet eens een exceptionele eenmalige gebeurtenis)?!
Vandaar ook dat aan Israelische kant veel minder slachtoffers vallen dan onder Palestijnse of Libaneze kant?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef dehero het volgende:
[..]
Dezelfde foto's kan je ook van Israeliers laten zien... Daar al eens bij nagedacht? Hezbollah is al maanden bezig met die raketten van hun en op het laatst pikt Israël het niet meer en terecht ook. Van mij mogen ze net zo lang doorgaan tot elke terrorist daar weg is en mogen ze die president van Iran meteen ook even meepakken. Tot zover!
Ik bedoelde alleen aan te geven dat dit een beetje te vaak gebeurt, van Israelische zijde, dat de Palestijnen of Libanezen niet heilig zijn weet ik allang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef dehero het volgende:
[..]
Weet je ook dat beeld nog van dat jongetje wat samen met zijn vader achter een vuilnisbak aan het schuilen was tegen de kogels en dat het jongetje toen doodgeschoten werd? De vader compleet in een shock, logisch natuurlijk. En wat bleek? De palestijnen hadden dat jongetje doodgeschoten om Israël de schuld te kunnen geven...
Jawel: Daar is ie weer!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef dehero het volgende:
[..]
ik word doodmoe van jouw gezeik. Steeds maar weer terugvallen op burgers en kinderen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
ellke burger moet van jou dood
elke baby moet van jou dood
alle libanezen moeten volgens jou dood
![]()
Ja, zit een fout in. Burger moet vervangen worden door "hezbollah terrorist" en dan ben ik het er helemaal mee eens.quote:
de Israeliers hielden tot 2000 zuid-LIbanon bezet en toen was er een continue oorlogssituatie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef dehero het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen Jood maar zou mij er zeker niet voor schamen als ik het zou zijn.
Dat van die baby is inderdaad triest, maar laten de libanezen dan in opstand komen tegen hezbollah en ze het land uitflikkeren. Nu tolereren ze het dat hezbollah tussen de bevolking zit en daar krijg je ongelukken van.
Helemaal mee eens! De zelfmooraanslagen in restaurants, bussen, pleinen e.d. worden voor het gemak maar vergeten door ze.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik word doodmoe van jouw gezeik. Steeds maar weer terugvallen op burgers en kinderen.
Maar ja, gelukkig hebben die zelfmoordterroristen nooit burgers en kinderen gedood![]()
van mij mogen ze alle terroristen opruimen, moet Israel ook eens stoppen met dat buiten proportionele geweld en geterroriseer van Palestina. Israel roept al die haat klein beetje over hun zelf af.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef dehero het volgende:
[..]
Ja, zit een fout in. Burger moet vervangen worden door "hezbollah terrorist" en dan ben ik het er helemaal mee eens.
Je wilt elke dag frietjes met kipquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
ellke burger moet van jou dood
elke baby moet van jou dood
alle libanezen moeten volgens jou dood
![]()
Als hezbollah niet al maandenlang Noord Israël met raketten had bestookt en die soldaten niet had ontvoerd was Israël deze hele actie geeneens begonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
van mij mogen ze alle terroristen opruimen, moet Israel ook eens stoppen met dat buiten proportionele geweld en geterroriseer van Palestina. Israel roept al die haat klein beetje over hun zelf af.
de zelfmoordaanslagen op Israelische burgers en de Raketaanvallen op Israel zijn verschrikkelijk en moeten ophouden ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef dehero het volgende:
[..]
Dezelfde foto's kan je ook van Israeliers laten zien... Daar al eens bij nagedacht? Hezbollah is al maanden bezig met die raketten van hun en op het laatst pikt Israël het niet meer en terecht ook.
Ja; en aan die actie van Hezbollah ging geen Isralische actie vooraf denk je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:31 schreef dehero het volgende:
[..]
Als hezbollah niet al maandenlang Noord Israël met raketten had bestookt en die soldaten niet had ontvoerd was Israël deze hele actie geeneens begonnen.
Nu weten we het wel...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk nog een terrorist
http://kadmous.org/wp/wp-content/uploads/l/_2.jpg
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk nog een terrorist
die terroristen worden met de dag jonger, ik ga even kijken of mijn buurjongetje geen terroristische ambities heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk nog een terrorist
Begin je nu dezelfde discussie opnieuw? Tja, nieuwe argumenten zijn moeilijk hè?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk nog een terrorist
Waar heb je het over?! Buiten dit van de afgelopen 2 weken heb je het dus over 2 raketten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:31 schreef dehero het volgende:
[..]
Als hezbollah niet al maandenlang Noord Israël met raketten had bestookt en die soldaten niet had ontvoerd was Israël deze hele actie geeneens begonnen.
het zijn toch volgens jou terroristen toch - daarom laat ik jou zien dat het kinderen zijn i.p.v terroristen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef dehero het volgende:
[..]
Begin je nu dezelfde discussie opnieuw? Tja, nieuwe argumenten zijn moeilijk hè?
Eerst doodschieten of het liefst een mortieraanval waarbij hij zijn armpjes en benen verliest... voor de zekerheid..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef dizeerik het volgende:
[..]
die terroristen worden met de dag jonger, ik ga even kijken of mijn buurjongetje geen terroristische ambities heeft.![]()
Niet dus... De afgelopen maanden wordt N-Israël continue beschoten door hezbollah. Niet maar twee raketten dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar heb je het over?! Buiten dit van de afgelopen 2 weken heb je het dus over 2 raketten!
Verder blijf jij proberen aan te geven dat het allemaal aan de andere partijen ligt terwijl bijna de gehele wereld toch wel duidelijk is dat Israel een stel mafketels huisvest die het nog voor het zeggen heeft ook.
Motto van Israel: wij jatten land (zowel van de Palestijnen die al met 1,6 miljoen wonen op een gebied ter grote van Texel alswel gebied van Libanon), wij regeren Palestina (bevriezen de financien), pesten de Palestijnen, we bouwen nederzettingen, verliezen wij 1 man dan pakken we 10 man terug.
Middeleeuwse gedachten
A) Ik moet niks en zeker niet als jij dat zegtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn toch volgens jou terroristen toch - daarom laat ik jou zien dat het kinderen zijn i.p.v terroristen.
jij moet toezien dat Israel barbaars bezig is tegen Libanezen en je moet Israel verafschuwen
ik weet wel dat buiten 1954 (geloof ik) Israel altijd kan zeggen dat ze reageren en dus niet begonnen. Hiermee is natuurlijk alles gerechtvaardigd, come on!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef dehero het volgende:
[..]
Niet dus... De afgelopen maanden wordt N-Israël continue beschoten door hezbollah. Niet maar twee raketten dus.
A) je noemde ze allemaal terroristenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef dehero het volgende:
[..]
A) Ik moet niks en zeker niet als jij dat zegt
B) Jij mag weleens je mening geven over de zelfmoordacties tegen Israëlische burgers.
Fout fout fout! Totaal niet geaccepteerd, ze hebben een tijdje militairen doelen gedaan maar overgestapt op deze laffe manier, je weet waarom?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef dehero het volgende:
[..]
A) Ik moet niks en zeker niet als jij dat zegt
B) Jij mag weleens je mening geven over de zelfmoordacties tegen Israëlische burgers.
Heb je ergens een statistiekje van hoeveel raketten zijn afgevoerd en hoeveel doden daarbij zijn gevallen, eventueel afgezet tegen de grootte van de tegenaanval van israel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef dehero het volgende:
[..]
Niet dus... De afgelopen maanden wordt N-Israël continue beschoten door hezbollah. Niet maar twee raketten dus.
Israel heeft tot nu bij iedere aanslag en aanval een tegenreactie getoond.... en dat heeft veel altijd veel meer slachtoffers en schade ten gevolg dan de oorspronkelijke aanval:quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef dehero het volgende:
Wat ik zie is dat Israël telkens vrij terughoudend is geweest met hun acties en veel geduld heeft gehad. Na al die zelfmoordaanslagen hadden ze al veel recht om terug te slaan en hard ook. Nu hebben ze zelfs grondgebied afgestaan en wordt er prompt o.a. ook juist vanaf dat grondgebied met raketten op Israël geschoten.
Je moet eens wat minder subjectief lezen/ kijken; want niet alleen de Arabische media voeren een schaamteloze propagandaoorlog hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef dehero het volgende:
Wat ik zie is dat Israël telkens vrij terughoudend is geweest met hun acties en veel geduld heeft gehad. Na al die zelfmoordaanslagen hadden ze al veel recht om terug te slaan en hard ook. Nu hebben ze zelfs grondgebied afgestaan en wordt er prompt o.a. ook juist vanaf dat grondgebied met raketten op Israël geschoten.
Dat er burgerslachtoffers vallen is triest maar helaas niet te voorkomen omdat de terroristen zich juist onder het volk mengen.
Overigens is het geen geheim dat de arabische wereld het land Israël het liefst compleet vernietigd en alleen maar uit blinde haat tegen alles wat Joods is.
Enig idee hoe Israel over de Palestijnen regeert?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef dehero het volgende:
Dat er burgerslachtoffers vallen is triest maar helaas niet te voorkomen omdat de terroristen zich juist onder het volk mengen.
Overigens is het geen geheim dat de arabische wereld het land Israël het liefst compleet vernietigd en alleen maar uit blinde haat tegen alles wat Joods is.
Je vergeet wat.....zeker 6 jaar lang heeft Israël die bombardementen van de Hezbollah al op hun dak gekregen. Maar snap al dat je dit bewust niet wilt weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee dat klopt hun stoppen het geld van amerika in straaljagers en tank's waarmee ze huizen en moskee's mee plat maken![]()
Jij praat over gerechtigheid in aantal doden? Dus Israël moet ze tellen? Je weet dat wanneer je hun gaat aanvallen je eigen land meer slachtoffers gaat tellen. Hezbollah kon jaren aanvallen voordat Israël het zat was. Ja Israël moet zich uit de gazastrook terugtrekken.Helemaal mee eens. En dan....wanneer ze Israël blijven aanvallen geen pardon meer kennen. Denk je dat wij als Nederlander dit met Duitsland kunnen flikken? Zie dan Nederland maar als een mooie parkeerplaats voor Duitsland (terecht)quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
Heb je ergens een statistiekje van hoeveel raketten zijn afgevoerd en hoeveel doden daarbij zijn gevallen, eventueel afgezet tegen de grootte van de tegenaanval van israel?
Dat zou, als je dit als argument gebruikt een belangrijk gegeven zijn... natuurlijk hoeft Israel geen 'sitting duck' te spelen, maar dat zijn ze ook zeker niet, het is de allergrootste macht in de regio en daarbij past geen Calimero-houding..
wel hebben ze zelf ook de plicht te reageren naar maat van de bedreiging ....
Als er de afgelopen maanden 15 raketten afgevuurd zijn uit Zuid-LIbanon waarbij twee slachtoffeers gevallen zijn, vind ik de maat van de tegenreactie een beetje overdreven
[..]
Israel heeft tot nu bij iedere aanslag en aanval een tegenreactie getoond.... en dat heeft veel altijd veel meer slachtoffers en schade ten gevolg dan de oorspronkelijke aanval:
Naar ik meen is de schade en slachtoffersaantallen door israel in haar buurlanden iets van 5 tot 8 maal groter dan de schade in Israel zelf.
Zònder daarbij de aanvallen nu op Libanon meegeteld, die die rekensom gelijk flink zou scheeftrekken, die staat in geen verhouding tot de drreiging die Israel kent vanuit zijn buurlanden.
In Palestina is de dood door kogels van israelische militairen doodsoorzaak nummer één ....
Nou? Waarom? Waarom zijn dioe volgens jou wel gerechtvaardigd? Waarom sturen palestijnse ouders hun kinderen met stenen op pad? Ah, juist propaganda...Kijk....Israël dood mijn kind. Denk je dat een kind uit zichzelf haat? Mooi niet..Ouders leren hun dat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fout fout fout! Totaal niet geaccepteerd, ze hebben een tijdje militairen doelen gedaan maar overgestapt op deze laffe manier,[b je weet waarom?![/b]
ik zeg nergens dat ik dat gerechtvaardigd vind selectieve 'lezerT'quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou? Waarom? Waarom zijn dioe volgens jou wel gerechtvaardigd? Waarom sturen palestijnse ouders hun kinderen met stenen op pad? Ah, juist propaganda...Kijk....Israël dood mijn kind. Denk je dat een kind uit zichzelf haat? Mooi niet..Ouders leren hun dat.
Schrijf dan ook duidelijker. Kan nog steeds geen gedachten lezen hoor. Selectieve oordelerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik dat gerechtvaardigd vind selectieve 'lezerT'
ik ben tenminste consequent selectiefquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Schrijf dan ook duidelijker. Kan nog steeds geen gedachten lezen hoor. Selectieve oordeler
Vreemd genoeg werd Israel al langer aangevallen, al ver voordat Hezbollah bestond ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij praat over gerechtigheid in aantal doden? Dus Israël moet ze tellen? Je weet dat wanneer je hun gaat aanvallen je eigen land meer slachtoffers gaat tellen. Hezbollah kon jaren aanvallen voordat Israël het zat was. Ja Israël moet zich uit de gazastrook terugtrekken.Helemaal mee eens. En dan....wanneer ze Israël blijven aanvallen geen pardon meer kennen. Denk je dat wij als Nederlander dit met Duitsland kunnen flikken? Zie dan Nederland maar als een mooie parkeerplaats voor Duitsland (terecht)
Is volgens mij meer van een goede boekhouding en besteden waaraan je zegt dat je het doet dan een inhoudelijke toets.quote:
Kwa gewonden liep Israel eerder deze week nog voor.. Waaruit we kunnen concluderen dat in Israel er goede ziekenhuizen zijn en de mensen zo slim zijn om in schuilkelders te gaan zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef opgebaarde het volgende:
Tussenstand slachtoffers
Israel - Libanon -> 25 (helft burgers) - 300 (voornamelijk burgers)
Israel - Palestina --> 1 (eigen vuur) - 100 (2/3 burgers).
Wat gaat het weer lekker in de wereld (niet qua doden maar waar we mee bezig zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |