Tja, die indruk krijg ik van de film- en platenmaatschappijen ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Alsof ze je aan het downloaden willen hebben...
Ja! Achterlijke stakker! Je zit naar een breedbeeld scherm van Phillips te kijken ipv naar een doek van 10 bij 4!!! en ze hebben een home cinema set aan de muur hangen.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alsof een klein zaaltje zo erg is?
mijn woordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja! Achterlijke stakker! Je zit naar een breedbeeld scherm van Phillips te kijken ipv naar een doek van 10 bij 4!!! en ze hebben een home cinema set aan de muur hangen.....![]()
![]()
![]()
Om maar effe mijn point duidelijk te makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet die van mij, aangezien overdrijven ook een vak is
Oeps verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Om maar effe mijn point duidelijk te maken![]()
Welneen vrind, ik overdrijf gaarne om mijn standpunt enige kracht toe te dienen in zoverre een beeld te kunnen creeren van mijn visie op den zaakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |