Dat heb jij toch ook allemaal niet nodig pinguin.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
shit, ik val geheel buiten de boot: geen krullen, geen groene ogen....
Je mag die van mij welquote:
Ja, kom maar bij de eenheidsworst!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dussss....ik hoor dr een beetje bij...?![]()
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook allemaal niet nodig pinguin.
Daarmee pimp je iedereen eruit!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjes
Laten groeien en vervenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te kort en te blond, wat moet ik daar nou mee.
Tof maar een raket was toffer geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjes
Jawel, ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... Fobo is zijn vriendin... dit niet meen ik
damn, ik herkende haarquote:
Water, wind. Heb je al snel krullen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Water, wind. Heb je al snel krullen.
Oh oke...quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?
mwah... ik zie mezelf nu ook weer niet als iemand waar er 12 van in een dozijn gaan...dat dan toch weer niet..quote:
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...quote:
bikinitieten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?
Jij ontzettende vrouw...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mwah... ik zie mezelf nu ook weer niet als iemand waar er 12 van in een dozijn gaan...dat dan toch weer niet..![]()
3x woordwaardequote:
Dan begreep ik het goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
quote:
Dat dus...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |