Kanttekening, ze is ook wel sweetquote:
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...quote:
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...
Haarimplantaties zijn al lang mogelijk hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mij
dit scheelt jeuk als je een pet draagtquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Haarimplantaties zijn al lang mogelijk hoor.![]()
ik schoot in de lach..sorry...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mij
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zienquote:
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen??? Me too!!! Ah... twordt steeds minder spannend zo hehequote:
Checkquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen???
Och, een leuk kapsel opzoeken en meenemen.. Laat ze maar knutselen danquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zien
ff ter verduidelijking... het ging om je uitspraak..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zien
*meldt*quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen??? Me too!!! Ah... twordt steeds minder spannend zo hehe![]()
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
nou zeg... ik val ook buiten de boot...géén krullen..
![]()
gewoon gaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Ik wil naar huis!
Same!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Ik wil naar huis!
Kan niet, moet aanwezig zijn om _eventueel_ de telefoon op te nemen, anders krijg ik gezeik.quote:
doorschakelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan niet, moet aanwezig zijn om _eventueel_ de telefoon op te nemen, anders krijg ik gezeik.
Dussss....ik hoor dr een beetje bij...?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...![]()
shit, ik val geheel buiten de boot: geen krullen, geen groene ogen....quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |