abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40146968
---edit---

[ Bericht 54% gewijzigd door WinnarJ op 24-07-2006 22:27:28 ]
pi_40147045
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:29 schreef Brunette het volgende:

[..]

Waar heb d'r leren kennen?
Op mijn vorige werk, daarom zie ik haar nooit meer. Zij werkt er overigens ook niet meer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_40147247
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:25 schreef D-Y het volgende:
Ik ken het gevoel ook wel, bij sommige mensen maak je gewoon een soort ideaal beeld. Misschien moet je daar van leren genieten? Er een vriendschap uit slepen?.. Óf wellicht haar eens op je ziel laten trappen door te vertellen dat je haar toch wel heel leuk vindt. Misschien iets milder, hoe reageert ze op hints?
maar ik vind 't een beetje triest (van mezelf) dat 'k iemand na 5 maanden (2x gezoent en eigenlijk alleen maar MSN-contact) nog steeds wel leuk vind . Het is miss ook vooral het ideaal-beeld, de gedachte aan haar. We praten zo regelmatig (op MSN) dat 't beetje raar is om nu ineens te zeggen dat ik d'r leuk vind En hoe ze op hints reageerd. Nja niet écht, heb nou ook niet écht super hints gebruikt hoor. Wel x gevraagd of ze bij me kwam indrinken/zitten (ik was in april x alleen thuis, kwamen ook andere vrienden ensow), maar toen zei ze 'we kijken wel ff'. Ze is toen uiteindelijk niet gekomen (ze zou 't ff moeten laten wéten als ze kwam) en ook niets van gehoord. Toen ik 2 dagen later online kwam, sprak ze me weer aan, maar had ze 't niet over die zaterdag (niet zo van: 'jammer dat ik niet kon komen)....

Maar 't is altijd wel super gezellig als we praten en ze blijft ook contact maken zeg maar. Heb veel meiden waarmee 'iets' speelde (flirten) dat dan na paar weken ophield -> steeds minder contact ensow.... Dus wil d'r over 5 weken eigenlijk wel x mee uit vragen, maar hoe pak ik dat na zo'n lange tijd aan
pi_40148456
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

maar ik vind 't een beetje triest (van mezelf) dat 'k iemand na 5 maanden (2x gezoent en eigenlijk alleen maar MSN-contact) nog steeds wel leuk vind . Het is miss ook vooral het ideaal-beeld, de gedachte aan haar. We praten zo regelmatig (op MSN) dat 't beetje raar is om nu ineens te zeggen dat ik d'r leuk vind En hoe ze op hints reageerd. Nja niet écht, heb nou ook niet écht super hints gebruikt hoor. Wel x gevraagd of ze bij me kwam indrinken/zitten (ik was in april x alleen thuis, kwamen ook andere vrienden ensow), maar toen zei ze 'we kijken wel ff'. Ze is toen uiteindelijk niet gekomen (ze zou 't ff moeten laten wéten als ze kwam) en ook niets van gehoord. Toen ik 2 dagen later online kwam, sprak ze me weer aan, maar had ze 't niet over die zaterdag (niet zo van: 'jammer dat ik niet kon komen)....

Maar 't is altijd wel super gezellig als we praten en ze blijft ook contact maken zeg maar. Heb veel meiden waarmee 'iets' speelde (flirten) dat dan na paar weken ophield -> steeds minder contact ensow.... Dus wil d'r over 5 weken eigenlijk wel x mee uit vragen, maar hoe pak ik dat na zo'n lange tijd aan
Wat dacht je van iets in de trant van, 'hoi alles goed, heb je zin om aanstaande zaterdag met me mee te gaan om ergens iets te drinken?'

Ja, zo makkelijk is het..

Waarom meteen er van uitgaan dat zij denkt dat jij een diepgaande relatie wilt? Heb je er ook zoveel moeite mee iemand mee te vragen die niks voor je betekend?

Je laat jezelf met een soort onbeantwoord gevoel zitten, dat doet zij niet..
pi_40148716
goede reactie D-Y denk dat TS er iets aan heeft, hij moet 't nu zelf doen Alleen tja, ik wil alleen zeggen, de tijd die erover heen gaat is wel lang... zo'n 5 weken nu wéér..... tijd = geld zeggen ze wel eens. In deze situatie is tijd gevoel. Ook omdat zij op vakantie gaat. Wie weet ontmoet ze daar wel een leuke gozert, you' ll never know

@ TS: misschien x e-mailtje/kaartje o.i.d sturen naar d'r ,als jij in Griekenland op vakantie bent Dan kan je ook kijken of zij dat ook doet als zij op vakantie is Blijft 't contact zo (via telefoon/mail o.i.d) dán kan je d'r op MSN vragen of ze wat mee gaat drinken in 't weekend of op donderdag

of zit ik nu onzin uit te kramen
Haleloeja
pi_40180138
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

ja moet ik ook doen als 'k wat wil. Anders blijft t 2 jaar lang doorgaan vrees ik Maar kan dus pas over 5-6 weken ofzo (omdat zij ook 2 weken naar Kroatie gaat en dus ook laat terugkomt)

En dan gewoon es vragen via msn/sms van: 'zin om donderdag mee uit te gaan?' ... of iets in die trant (ja sorry, is nogal nieuw voor me ) Heb wel es een date gehad hoor, daar niet van, maar toen was 't duidelijk dat die meid ook interesse had, en gaf daar ook de nodige 'hints' voor waardoor het wat makkelijker was om af te spreken (en is diezelfde week toen ook gebeurd)... maar hier weet ik ff niet hoe ik 't zou moeten doen. Vooral omdat het al zooooveel maanden geleden is, en ik haar in de tussentijd dus niet gevraagd heb ... (en nu zou ik dat dan ineens wél doen ) hmmmzzz
Probeer eens met iets originelers te komen dan uitgaan...kijk waar haar interesses liggen en vraag of ze iets wilt doen, maar blijf het vooral origineel houden. Houdt ze bijvoorbeeld van cultuur, dan doe je iets in die richting, of ga je met haar wandelen ofzo? Ik zeg maar wat..

Het feit dat er al zoveel maanden overheen zijn gegroeid, maak eigenlijk niks uit. En ookal zegt ze 'nee' op je voorstel, dan weet jij tenminste ook waar je aan toe bent, en dat kan ook opluchten hoor...want nu zit je ije in spanning af te vragen hoe ze nu eigenlijk over je denkt..
pi_40543005

[ Bericht 86% gewijzigd door Gelderland op 06-08-2006 17:24:13 ]
Haleloeja
pi_40543447
WinnarJ en Gelderland zijn opeens één en dezelfde persoon?
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:10:00 #59
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_40543918
Dat is raar....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_40545817
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
WinnarJ en Gelderland zijn opeens één en dezelfde persoon?
whahaahhahahahhahah

wat een nerd

(niet jij die ts)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_40547812
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:12:54 #62
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40575823
Als iemand je echt leuk vind, zal ze je zeker wel sms'en, bellen etcetera... maar dat doet ze niet dus ze is blijkbaar niet geintereseerd (en kom op; msn... als er niemand interesants online is praat je met iedereen). Het is moeilijk, maar je kan beter zeggen; doei, basta, finito, daag! En gewoon naar een meisje zoeken die wel voor je gaat! Het is moeilijk, maar face the facts; ze moet je niet!
Dreams do come true
pi_40576045
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef bikkie het volgende:

[..]

Probeer eens met iets originelers te komen dan uitgaan...kijk waar haar interesses liggen en vraag of ze iets wilt doen, maar blijf het vooral origineel houden. Houdt ze bijvoorbeeld van cultuur, dan doe je iets in die richting, of ga je met haar wandelen ofzo? Ik zeg maar wat..
Ik vind bowlen wel leuk.
pi_40576140
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef Jenny_ het volgende:
Als iemand je echt leuk vind, zal ze je zeker wel sms'en, bellen etcetera... maar dat doet ze niet dus ze is blijkbaar niet geintereseerd (en kom op; msn... als er niemand interesants online is praat je met iedereen). Het is moeilijk, maar je kan beter zeggen; doei, basta, finito, daag! En gewoon naar een meisje zoeken die wel voor je gaat! Het is moeilijk, maar face the facts; ze moet je niet!
tuurlijk heb je ook gelijk in. Op vakantie (zat 2 weken in Griekenland) heb ik ook aan d'r gedacht en zelfs nog 3x gesmst.... (ze antwoorde overigens wél heel enthausiast, en vroeg ook hoe ik het had enzo)....

En ookal stelt MSN niet veel voor, moet je 3x raden wie me direct aansprak toen ik online kwam (na 2 weken), juist ja, die meid (ze wilde weten hoe het was, maar moest weer weg en zei dat ze t nog wel x verder hoorde). Maar ze gaat overmorgen ook op vakantie met haar ouders, dus dan zie en spreek ik d'r 2 weken niet

maar er kan wel slotje op dit topic, want 't wordt toch nooit wat, vrees ik... het schiet gewoon niet op en blijft oal 6 maanden zo op een zelfde niveau.
pi_40576332
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

maar er kan wel slotje op dit topic, want 't wordt toch nooit wat, vrees ik... het schiet gewoon niet op en blijft oal 6 maanden zo op een zelfde niveau.
Dat is dé instelling he
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:45:14 #66
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40576944
quote:
Life's hard, use soft.
Dreams do come true
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:50:04 #67
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_40588182
rustig an, wie weet, en anders: fuck it, vrouwen zijn niet te doorgronden. snap dr niiiiks van.
pi_40623880
Aangezien msn de enige manier is waarmee je met haar communiceerd en ze je toch regelmatig aanspreekt moet je haar gewoon vragen; zin om wat te gaan drinken. Durf je dat niet, geef dan een hele goede (verpakte) hint dat je wat met d'r wilt drinken. Bijvoorbeeld; 'Hoop dat 't lekker weer wordt volgende week, kan ik tenminste x wat met je drinken ' ..... dan kijk je naar haar reactie. Is dat gewoon 'normaal' zoals 'haha' ... dan weet je genoeg. Geeft ze een échte positieve reactie terug:'jaaa, leuk, doen we'... dan vraag je het de volgende x als ze online is gewoon écht concreet

dat lijkt mij de truc voor je !?
Haleloeja
pi_40624041
Ik blijf erbij dat het gewoon modern autisme is.
pi_40639066
Het is totaal geen (modern) autisme... heb absoluut geen moeite om mensen aan te spreken of om met mensen om te gaan etc. etc.

Het is toch niet zo erg dat ik (aangezien dit de 1e keer was dat ik serieus met een meid gezoent heb) gewoon ff geen houding weet aan te nemen en nooit direct wat heb afgesproken. Nu is het zo'n 5-6 maanden later en 't is steeds z'n zelfde gangetje gegaan.... Nu is het helemaal moeilijk/raar geworden om direct iets af te spreken omdat het zo'n lange tijd terug is (terwijl we elkaar toch wel vaak online spreken).

Als ze terug is van vakantie zal ik d'r eens een mooie hint geven, dan bekijk ik wel aan d'r reactie of ik iets concreets afspreek of niet..... een hint in de trant van (zoals Gelderland schreef): 'Hoop dat 't lekke rweer is volgende week, kan ik tenminste x wat met je drinken' Vond ik wel een goede
pi_40640433
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef WinnarJ het volgende:
Het is totaal geen (modern) autisme... heb absoluut geen moeite om mensen aan te spreken of om met mensen om te gaan etc. etc.

Het is toch niet zo erg dat ik (aangezien dit de 1e keer was dat ik serieus met een meid gezoent heb) gewoon ff geen houding weet aan te nemen en nooit direct wat heb afgesproken. Nu is het zo'n 5-6 maanden later en 't is steeds z'n zelfde gangetje gegaan.... Nu is het helemaal moeilijk/raar geworden om direct iets af te spreken omdat het zo'n lange tijd terug is (terwijl we elkaar toch wel vaak online spreken).

Als ze terug is van vakantie zal ik d'r eens een mooie hint geven, dan bekijk ik wel aan d'r reactie of ik iets concreets afspreek of niet..... een hint in de trant van (zoals Gelderland schreef): 'Hoop dat 't lekke rweer is volgende week, kan ik tenminste x wat met je drinken' Vond ik wel een goede
Ja maar je wil iets van haar, vraag het dan gewoon. Maar MSN is zo onpersoonlijk.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:46:00 #72
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_40693955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb toch wel een relatief klein probleem;

Heb begin maart tijdens een feest (waar de nodige alcohol genuttigd werd) met een meid gezoent. 2 dagen later was ze er wéér en óók toen hebben we de halve avond gezoent.

Van afspreken is er echter nooit écht gekomen. Ik heb wat smsjes gestuurd maar 't moest altijd van mijn kant komen, had nóóit écht het gevoel dat zij ook wilde. Zij stuurde wél smsjes terug maar begon zelf nooit met sms-en bijvoorbeeld.

Na 2 weken zag ik haar op een tuinfeest, en toen keek ik eerst ff de kat uit de boom, toen ik haar zag. Later ging ik álsnog naar d'r toe maar toen was ze best erg kortaf enzo (bleef maar bij d'r vriendinnen staan ook). Dus heb toen al he-le-maal geen actie meer ondernomen qua afspreken. Maar sindsdien (dus in die 4 maanden) hebben we tóch nog heel leuk MSN (en gekgenoeg spreekt ze me daar wél nog steeds aan)... en heb d'r nog wel paar x ff kort in de stad gezien.

Nu ''t 'probleem'; ik denk nog steeds bijna elke dag aan haar. Vannacht zelfs over haar gedroomt Gewoon dat we wat hadden Maar aangezien dat al ruim 4.5 maand geleden is (dat zoenen) en we elkaar de komende 5 weken ook niet zullen zien (in de stad bjiv.) ivm vakantie (als ik terug kom van vakantie gaan zij 2 weken weg), is dat gewoon niet reëel, om nú nog te denken aan verkering met haar. Er is in de tussentijd (behalve nog steeds leuk msn-contact) niet veel gebeurd.....

Maar wat is een goede manier om d'r uit mijn kop te krijgen. Ja, MSN blokken en deleten, maar ik vind 't nog wél leuk als ze me aanspreekt en als ik zó toch met d'r kan chatten....

Ik wil mezelf 't gewoon niet aandoen , wíl niet aan d'r denken maar doe 't toch. Ja verliefdheid; maar snap niet waarom, aangezien 't al zo'n lange tijd terug is.... en 't toch niets meer wordt denk ik(ondanks het msn contact, waar ze me dus wél aanspreekt...)

Iemand tips? (of kent iemand 't probleem)
Ik denk al bijna 3 jaar non-stop aan dezelfde vrouw (wel anderen gehad), dus ik ken 't en vergeleken met mij valt 't reuze mee
Die zoute stokjes...
pi_40718928
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Ik denk al bijna 3 jaar non-stop aan dezelfde vrouw (wel anderen gehad), dus ik ken 't en vergeleken met mij valt 't reuze mee
en zo'n persoon wil ik dus juist NIET worden
pi_40719075
----edit--

[ Bericht 99% gewijzigd door WinnarJ op 12-08-2006 11:36:37 ]
pi_40737738
Ik heb d'r trouwes (op 't einde van MSN-gesprek) gevraagd/een hint gegeven om misschien x terrasje te pakken

Ze was namelijk online op d'r vakantie-adres, en sprak mij op MSN weer aan. De hint was beetje verwikkeld in een afscheidsgroet ... van: 'ik ga weer! En hopelijk wordt het hier ook zulk lekker weer als daar, kunnen we misschien wel x terasje pakken'..... en direct daarna zei ik, nog voordat ze ge-antwoord had: 'doeii, XXX'. Ze zei daarna dat ze wel aan me zou denken als ze op 't strand lag, omdat 't hier zo'n slecht weer was. Ze ging niet concreet op mijn 'hint' in, maargoed, ze weet nu wél dat ik open sta om eens wat te drinken . Dus als zij ook keer wilt drinken, kan ze er zelf op terug komen als ze over 2 weken weer thuis is....

Anders hoeft 't van mij niet meer en zal ik d'r écht definitief negeren ofzo ze is super aardig, maar dan schiet het gewoon niet op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')