Vroeg me al af waarom je die er niet bij had gezet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:59 schreef tong80 het volgende:
Hoort de balop de paal van Rensenbrink er ook bij ?
Maar vind je het idee voor het top[ic ok ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je die er niet bij had gezet.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar vind je het idee voor het top[ic ok ?
Bij Phonak presteert hij toch meer dan behoorlijk. 2e in Dauphine Libere, 2e in Ronde van Catalonie en winnaar van Romandie. Daarnaast ook een aantal etappes gewonnen in die rittenkoersen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:25 schreef Ratatosk het volgende:
- Botero gaat het na een fantastisch jaar bij Kelme helemaal maken bij T-Mobile. Dus niet. En bij Phonak ook niet. (Wielrennen/mislukking)
Lijkt me niet, het animo-topic had al amper views.quote:
Die heb ik gemist, wat gebeurde daarin?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:27 schreef tong80 het volgende:
WK-voetbalfinale 1979
Zo beter ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, wat gebeurde daarin?
Was al genoemd toch ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef Leatherface het volgende:
Goed lijstje tong.
Maar de olympische deceptie van Gretzky in Nagano hoort er zeker bij. De beste ijshockeyer ooit zonder olympische medaille, dat kan eigenlijk niet ontbreken.
Ja, door mezelf.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zie hier ook veel blunders en ongelukken. Horen die wel bij mislukkingen/teleurstellingen?
Eneco Tour.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
welke wielerwedstrijd was dat ook weer vorig jaar, toen de kopgroep de verkeerde weg werd ingestuurd
Veranderdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:42 schreef PogueMahone het volgende:
hill de berm in bedoel je?
Volgens mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 17:01 schreef PogueMahone het volgende:
tijdrit van rasmussen vorig jaar nog niet genoemd?
Bos tochquote:Op zondag 23 juli 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:
Maar even concreet: zonder organisator wordt dit niets hè...
Beetje jammer om zo'n topic te openen, waar mensen energie in stoppen zonder dat de zaken op orde zijn tong.quote:
Normaal komen ze met bosjes om het te doenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:48 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje jammer om zo'n topic te openen, waar mensen energie in stoppen zonder dat de zaken op orde zijn tong.
In inventarisatietopics toch? niet in nominatiestopics.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal komen ze met bosjes om het te doenAl zovaak gedaan
Ja nou zeg ik bedoel het goed hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 17:55 schreef XL het volgende:
[..]
In inventarisatietopics toch? niet in nominatiestopics.
Het idee is ook goed. Ik vind alleen dat een nominatie-topic de verwachting voor een toernooi schept. Omdat mensen goed nadenken over nominaties en daarmee bezig zijn zou het sneu zijn als er nooit een organisator komt. Ik neem je niks kwalijk, integendeel. Het zou alleen zonde zijn als je straks mensen teleur moet stellen.quote:
Zij was toch die door Playboy gesponsorde atlete? Het verbaast me dan dat ze niks heeft laten zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:51 schreef thaleia het volgende:
Stella Jongmans die voorafgaand aan die race ontzettend werd gehyped en uberhaupt nooit iets heeft laten zien
Ja, dat was zij.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zij was toch die door Playboy gesponsorde atlete? Het verbaast me dan dat ze niks heeft laten zien.
Tsja, van alle Italiaanse voetballers gun ik het Maldini het meeste. Maar het mocht niet zo zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |