Tot dat er 1 zich in mijn lichamelijke afvoersysteem werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:15 schreef cyberstalker het volgende:
Wespen doen niets, als jij hen met rust laat, doodmaken is dus helemaal niet nodig.
Stoere jongen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer vliegen die hoeren beesten 's nachts?![]()
Heb er 2 minuten geleden 1 dood gemaakt.![]()
Optyfen met die hoerenbeffers.
Utrecht is geen zuiden toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:21 schreef DJKoster het volgende:
In het zuiden van het land is het nog lekker 25 graden, die wespen gaan dus lekker door![]()
jah die wil ik ook zien!!!!!!!quote:
Het heeft ook nadelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:21 schreef DJKoster het volgende:
In het zuiden van het land is het nog lekker 25 graden, die wespen gaan dus lekker door![]()
Ow kijk, ik zit net naast het donkere gebiedquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Och.. 1 graadje verschil maar..
Die Chello media box schopt kont!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oke, 1 moment. Even hustler TV aanzetten.![]()
Welke kikker?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kikkertje heeft het zo te zien ook heet
Heb ik voor niks de foto van een hoerenbeffende wesp gemaakt.quote:
Gewoon ff hier accountje aanmaken, is binnen minuut gebeurd. http://iwww.photobucket.comquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb ik voor niks de foto van een hoerenbeffende wesp gemaakt.Iemand een andere site zodat ik de hoerenbeffende wesp toch online kan zetten?
![]()
Die is al gesloten en daarbij komt; Hij beft geen hoeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |