quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
ik hoop dat het een inhoudelijk mooie post is die ons Fok!kers nader tot elkaar brengt en ons doet nadenken over dingen als de uitputtende energiebronnen, het broeikaseffect, de gevechten in het M-O en waarom mijn bankrekening zo om te huilen is.
al die jaren dacht ik dat je een vrouw was!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:25 schreef Arcee het volgende:
1501 nog, dat zijn er 676 minder dan een half uur geleden.
Mwah...
Ik hoop dat het een post is als "tvp", "pauper!", "kutmarokkaan!", of "hendig sjiek", zou heel ironisch en tekenend tegelijkertijd zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
ik hoop dat het een inhoudelijk mooie post is die ons Fok!kers nader tot elkaar brengt en ons doet nadenken over dingen als de uitputtende energiebronnen, het broeikaseffect, de gevechten in het M-O en waarom mijn bankrekening zo om te huilen is.
Waarom zat je in m'n profiel te kijken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:26 schreef -Wolf- het volgende:
al die jaren dacht ik dat je een vrouw was!![]()
![]()
Of "ROFL!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een post is als "tvp", "pauper!", "kutmarokkaan!", of "hendig sjiek", zou heel ironisch en tekenend tegelijkertijd zijn.
omdat je eerst een quote van tong had die leeg was en toen kreeg ik de neiging om ergens op te drukken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zat je in m'n profiel te kijken?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
1382quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Uhh, hoeveel moeten we nog?
quote:
Wie 'm in dit topic post maakt er natuurlijk een mooie van.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
Mooi, dat verhoogt de kans dat het een fatsoenlijke post wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |