Goud geld zeg ik je, wazig heyquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:58 schreef HassieBassie het volgende:
Dat klinkt cool. Welke drugs gebruik je?
Weet je zeker dat het niet gewoon een droom is? Het klinkt namelijk wel alsof je droomt, vooral omdat je dan dingen kan zien die je normaal niet kan zien (door je slechte ogen). Dat geeft wel aan dat de spinnen er 'niet echt zijn'.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef Jeff1981 het volgende:
Het meest vreemde is nog wel dat ik slechte ogen heb ( -6 ) Ik zou een web of iets dergelijks dus niet eens moeten kunnen onderscheiden (op dat moment is het donker in m'n slaapkamer waarodor het nog moeilijker wordt om iets te zien, maar ik kan toch duidelijk het web en de bewegende beestjes zien)
Wow, is dat nou het effect van drank?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:49 schreef zhe-devilll het volgende:
SURE ts errug serieus neemt nu
*nieuwsgierig vraagje*quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:45 schreef Sessy het volgende:
Zeg topicstarter, heb jij toevallig last van heel moe en futloos voelen of maagpijn of hoofdpijn de laatste tijd?
Wat jij beschrijft klinkt een beetje als het russische idee van een "Ljarva", een soort ronddolende negatieve energie die zich aan iemand vastzuigt en van zijn levensenergie gaat leven.
Probeer sport (heftig, je moet echt flink gaan zweten en ook minimaal een halfuur per dag) en een frisse douche, niet koud, maar net onder lichaamstemperatuur, terwijl jij je voorstelt hoe alle slechte dingen van je af worden gewassen. Met hoofd en al onder de douche gaan staan.
Oh en eet een weekje geen vlees, vis, eieren en melk als dat even kan.
Bij een gemiddelde huis tuin en keuken ljarva die klapbandjes en krassen op je auto en vage fouten op het werk en verstuikte enkels en zo met zich meebrengt zou dat eigenlijk al voldoende moeten zijn, misschien een paar keer herhalen.
Ik weet niet of ik zelf in die ljarva geloof maar ik weet wel dat een weekje bloedloos vasten (geen vis en vlees vooral) en flink zweten en frisse douches echt je gezondheid en geluk ten goede komen, uit eigener ervaring. Het is net of je al die negativiteit verbrandt als je sport, en afspoelt met het zweet.
Dat is dus het vervelende, je hebt het gevoel dat je wakker wordt, met je ellebogen ondersteun je je rug om op te gaan zitten en dan zie ik die witte dingetjes en dat web, en voor een paar seconden, alsof ze enit zijn opgemerkt, blijft alles heen en weer krioelen, en dan schieten ze allemaal een kant uit, verdwijnt het web van binnenuit (alsof je een aansteker onder het midden van een horizontaal gespannen web houdt) en zie ik nog steeds hetzelfde beeld maar dan zonder beestjes en zonder web. Daarna ben ik uti bed gestapt, computer aangezet en de openingspost geschreven. Dus nergens een moment van wakker worden verder...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon een droom is? Het klinkt namelijk wel alsof je droomt, vooral omdat je dan dingen kan zien die je normaal niet kan zien (door je slechte ogen). Dat geeft wel aan dat de spinnen er 'niet echt zijn'.
Ik heb zelf wel eens gedroomd dat ik wakker werd en dat er overal op mijn bed gigantische mieren liepen. Vervolgens werd ik echt wakker en toen ik het licht aan deed waren ze natuurlijk weg. Maar voor mijn gevoel waren ze er wel omdat ik niet duidelijk had gemerkt dat ik wakker was geworden.
Maar dat had ik dus ook. Ik heb nergens tijdens mijn ervaring een moment van wakker worden gehad. Toch staat voor mezelf wel vast dat ik droomde omdat het simpelweg niet mogelijk is dat mijn bed krioelt onder de gigantische mieren en dat zodra ik het licht aan doe ze opeens verdwenen zijn. Nadat ik het licht aan deed ben ik gelijk uit bed gestapt en ben mijn ouders gaan halen (ik was nog een klein meiskequote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef Jeff1981 het volgende:
Dus nergens een moment van wakker worden verder...
Ik heb het heel af en toe nog wel eens, maar niet zozeer met dieren. Wel bv. dat ik bijna wakker ben en dat er dan allemaal dingen anders zijn in mijn kamer en zodra ik langzaam echt wakker wordt alles weer normaal is.quote:Hypnopompia are the experiences a person can go through in the hypnopompic state, the period of waking up.
Heb ik ook wel eens last van. Vooral na een weekendje keihard zuipen. In de schemer zie je allemaal zaken bewegen. Je ziet mensen voor bij komen en over de muur zie je insecten kruipen. Als je het licht aan doet is er niks meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef Tali het volgende:
Misschien is het een vorm van hypnagogia. Komt voor vlak voor je in slaap valt of vlak nadat je wakker wordt en gaat gepaard met hallucinaties. Ik heb het zelf af en toe als ik bijna sleep, dan heb ik het gevoel dat ik heel diep val, maar de hallucinaties kunnen verschillende vormen aannemen.
Ikzelf of het boek (de boeken) die dat aanraadden?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:04 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
*nieuwsgierig vraagje*
Is dit allemaal als een soort "zuivering" bedoeld ?
Zo ja.. hoe breng je het zuiveren van je lichaam (vlees en bloed) in verband met het afstoten van iets negatiefs op ander gebied ? (zuiveren van energie/spirit ... etherisch lichaam.. wat jij wil)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |