abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39995234
Nu heb ik vaak de mond los hier, op allerlei manieren, soms gaap ik, soms denk ik , soms denk ik , anyway lang verhaal inkortend.....

Ik lees veel, erg veel en ik heb een brandende vraag hier...het zit me zo hoog dat ik het gewoonweg wil en moet weten!
Waarom?
Ik hou van waarheden, en zodoende, wil ik deze ook graag onderzoeken.

Velen op Fok beweren dat zij een zeer hoge opleiding hebben gehad, ofdanwel ermee bezig zijn, of ermee bezig zullen zijn, tzt.
Maar gezien de reacties van behoorlijk velen denk ik dat dit niet de waarheid is.
Want, mensen met niveau en dat heeft niets met opleiding te maken* i know*, zullen nooit zulke klotenopmerkingen maken zelfs.

In feite geloof ik niet dat het merendeel fokker werkt, nr 1, danwel een leuke nette background heeft nr 2, en zo ja waarom reageren er dan zovelen zo mega bezopen nr 3?

Is het een gebrek aan opvoeding momenteel? Is het dat je een bad jeugd had, oid?
Is het je sarcastische zieke humor?
Wat mankeert jou?

Sorry voor de leuksten op fok, tegen jullie heb ik het natuurlijk niet, maar wees eens eerlijk denk je nu echt dat vwo'ers op fok rondhangen de hele dag?
laten zien wie er het gemeenst een bepaalde humor naar voren kan brengen, op een wel zeer ziekelijke wijze?
Lachen om bv de 2 doden bij de vierdaagse schijnt tegenwoordig erg in te zijn en heel erg leuk!
Maar tis niet leuk!
No way!
En ik had toch niet verwacht dat al die zg hoogopgeleiden in ons land dit niveau behalen want dan zet ik helemaal mijn vraagtekens bij ons kabinet enzo.

Dus van welke huize kom jij...
en wees eerlijk!
Heb je nu echt werk of doe je net alsof omdat je bang bent dat men je op fok kielhaalt? Of uitmaakt voor pauper? Ben je nu echt een geslaagd vwo gastje of een op zijn zolderkamer zittende trieste nerd die al jaren geen mens heeft gezien.
Kom en spreekt u uit!
Wees eens jezelf.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39995308
CaMpLo:

Geslaagd voor: Gymnasium

Opleidingen (NIET AFGEROND): - Informatiekunde (:r) (UVT)
- Organisatiewetenschappen (:r) (UVT)

--> KMA óf HBO.

2 onder 1 kap huis. 3 auto's. 3 katten. Wat moet je nog meer weten?
Zit wel op zolder aangezien wireless niet werkt . En daarbij heb ik de afgelopen week nog geen 6 uur in totaal op de PC gezeten dus ben blij met dit antwoord
JOHNNY HEITINGA
pi_39995323
En jij bent?
JOHNNY HEITINGA
pi_39995380
Vmbo toen defensie viel tegen,gesolied bij de politie.niks geworde te jong onervaren blablabla.
Nu jaartje overal en nergens gewerkt en in september gaat ik beveiliging niveau 2 (kan der ook niks aan doen is geen hoger niveau in)doen en dan doorstromen naar poltie acedemie niveau 3.

Als alles goed gaat:P
Ohw ja 2 onder 1 kap hond straks nieuwe aanbouw der bij plus keuken en badkamer.
Ik zwaai naar dieren.
pi_39995424
Ik studeer aan de universiteit en doe 2 studies.. Maar het is nu vakantietijd, misschien dat het daar aan ligt.
pi_39995470
Burp.
pi_39995514
Ik doe VMBO.

Maar dat is meer iets van luiheid enzo, mijn advies was VWO, maargoed, dat is mijn eigen schuld dat ik dat verneukt heb..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_39995555
Heb het Israëlische leger geprobeerd, maar rechtenstudie in Nederland leek me wat safer. Heb er nog geen spijt van
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:39:04 #9
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_39995832
Grove grappen over iets maken betekent nog niet dat je het onderwerp niet erg vindt (al kan dat wel). Het is nl. een grap = niet serieus. Tevens heeft gevoel van humor niet zo heel veel met opleiding te maken, al is het wel zo dat minder slimme mensen vaker niet alle grappen begrijpen..en het dan dus aanzien voor een serieuze opmerking.
Maar geloof me, ook op de universiteit lopen mensen rond die overduidelijke grappen niet als zodanig herkennen.
(zo, weet je ook gelijk mn opleidingsniveau )
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  Forum Admin donderdag 20 juli 2006 @ 00:44:38 #10
58651 crew  murp
murp
pi_39996006
-LTS motorvoertuigen
- 1 jaar gewerkt als uitzendkracht
- 2,5 jaar in dienst (landmacht)
- 1jaar in een slagerij als technische dienst, koerrier, saté-prikker
- 1jaar gewerkt op schiphol, in de loods
en nu al meer dan 2 jaar 20uur in de week vast, aan het werk in een kindertehuis voor verstandelijk gehandicapte kinderen.
-dit jaar huis Gekocht
- alles vrolijk verder
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:44:58 #11
84524 Morwen
I got life
pi_39996017
Grappen worden gemaakt om te relativeren, dat is zeer normaal en volgens mij doet iedereen dat. Het is een manier om met ernstige zaken om te gaan. Ik doe het zelf ook en ik ben gemiddeld opgeleid (for the records)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Forum Admin donderdag 20 juli 2006 @ 00:46:42 #12
58651 crew  murp
murp
pi_39996066
oja, mijn humor is simpel en kort

strip dirk jan vind ik gewoon geweldig
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:51:12 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39996179
Oké, ik geef het als bijna 52-jarige toe: ik heb de lagere school niet eens afgemaakt.
Mijn nest was te klein.

En nu? Ben ik nu minder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:52:08 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_39996207
MAVO!

en daarna MTS: 1ste jaar 2 keer gedaan

HAVO: 5 van de 6 certificaten

HBO: 1 dag

Universiteit: 3 van de 4 certificaten

...nooit over gelogen en toch willen ze me altijd graag hebben!
reset
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:56:34 #15
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39996316
Champloo:

VMBO gedaan en overleeft (Transport & Logistiek)
Nu aan MBO bezig (Sociaal Juridisch Medewerker)
daarna HBO (geen weet)

Tot zover mijn levensverhaal
pi_39996417
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Oké, ik geef het als bijna 52-jarige toe: ik heb de lagere school niet eens afgemaakt.
Mijn nest was te klein.

En nu? Ben ik nu minder?
nee je bent niks minder dan een ander integendeel!
opleiding zegt mij vrij weinig nml...
omdat ik een oma had die vroeger dus geen opleiding kon doen maar toch een zeer wijze vrouw was
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39996456
een jaar geleden mn havo diploma gehaald, gestart met een hbo opleiding waar ik in november alweer mee stopte. vervolgens probeerde ik een uitkering te trekken maar dit bleek toch niet zo simpel als het leek. ingeschreven bij een uitzendbureau (en uiteraard ook het cwi) en krijg een hongerloontje wanneer ik voor ze werk, vandaar dat ik dat dan ook niet doe.
mijn ouders zijn vervelend want ze willen mij geen geld geven, gemeen he
eind augustus start ik een andere HBO opleiding.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:03:39 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996476
Universiteit afgemaakt, nu HBO.

4-delig poldernest.

En ik hou van slechte grappen, als ik ze maar leuk vind.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:04:31 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996495
& what about you, TS?
pi_39996530
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Ringo het volgende:
& what about you, TS?
middenstandsnest
maar ik ben een soort punker
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:10:32 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996632
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:

middenstandsnest
Ik ben een soort zonderling.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:11:26 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39996656
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:

middenstandsnest
Jaargang 1967 geboren, zie ik.

Tja, dat was een moeilijk overgangsjaar, qua uit het nestje kruipen.

Maar even serieus: het nest waar je uit komt is niet altijd bepalend voor je verdere vorming of geestelijke ontwikkeling.
Je kunt je, bij wijze van spreken, ook prima intellectueel of sociaal ontwikkelen als je uit een soort 'Tokkie'-gezin komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_39996667
Rijke motherfucker, gymnasium gehaald, studeer geneeskunde. Bijzonder goed milieu.
pi_39996689
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ben een soort zonderling.
jah hou ik wel van aparte lui enzo
pi_39996744
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Jaargang 1967 geboren, zie ik.

Tja, dat was een moeilijk overgangsjaar, qua uit het nestje kruipen.

Maar even serieus: het nest waar je uit komt is niet altijd bepalend voor je verdere vorming of geestelijke ontwikkeling.
Je kunt je, bij wijze van spreken, ook prima intellectueel of sociaal ontwikkelen als je uit een soort 'Tokkie'-gezin komt.
Ook dat zegt niet veel!
Kijk met tokkies is niks mis mits je je netjes en eerlijk gedraagt is er niets aan de hand...
enzoo
Nette mensen zijn ook op hun wijze interessant , zo heeft elke laag van de bevolking wel zijn interessante eigenschappen!
En humor heeft vele facetten uiteraard maar soms kan men echt te ver gaan..en dan mis ik wel eens een smiley ergens en dat kan uiterst hard overkomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')