Nu heb ik vaak de mond los hier, op allerlei manieren, soms gaap ik, soms denk ik
![]()
, soms denk ik
![]()
, anyway lang verhaal inkortend.....
Ik lees veel, erg veel en ik heb een brandende vraag hier...het zit me zo hoog dat ik het gewoonweg wil en moet weten!
Waarom?
Ik hou van waarheden, en zodoende, wil ik deze ook graag onderzoeken.
Velen op Fok beweren dat zij een zeer hoge opleiding hebben gehad, ofdanwel ermee bezig zijn, of ermee bezig zullen zijn, tzt.
Maar gezien de reacties van behoorlijk velen denk ik dat dit niet de waarheid is.
Want, mensen met niveau en dat heeft niets met opleiding te maken* i know*, zullen nooit zulke klotenopmerkingen maken zelfs.
In feite geloof ik niet dat het merendeel fokker werkt, nr 1, danwel een leuke nette background heeft nr 2, en zo ja waarom reageren er dan zovelen zo mega bezopen nr 3?
Is het een gebrek aan opvoeding momenteel? Is het dat je een bad jeugd had, oid?
Is het je sarcastische zieke humor?
Wat mankeert jou?
Sorry voor de leuksten op fok, tegen jullie heb ik het natuurlijk niet, maar wees eens eerlijk denk je nu echt dat vwo'ers op fok rondhangen de hele dag?
laten zien wie er het gemeenst een bepaalde humor naar voren kan brengen, op een wel zeer ziekelijke wijze?
Lachen om bv de 2 doden bij de vierdaagse schijnt tegenwoordig erg in te zijn en heel erg leuk!
Maar tis niet leuk!
No way!
En ik had toch niet verwacht dat al die zg hoogopgeleiden in ons land dit niveau behalen want dan zet ik helemaal mijn vraagtekens bij ons kabinet enzo.
Dus van welke huize kom jij...
en wees eerlijk!
Heb je nu echt werk of doe je net alsof omdat je bang bent dat men je op fok kielhaalt? Of uitmaakt voor pauper? Ben je nu echt een geslaagd vwo gastje of een op zijn zolderkamer zittende trieste nerd die al jaren geen mens heeft gezien.
Kom en spreekt u uit!
Wees eens jezelf.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!