abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39995234
Nu heb ik vaak de mond los hier, op allerlei manieren, soms gaap ik, soms denk ik , soms denk ik , anyway lang verhaal inkortend.....

Ik lees veel, erg veel en ik heb een brandende vraag hier...het zit me zo hoog dat ik het gewoonweg wil en moet weten!
Waarom?
Ik hou van waarheden, en zodoende, wil ik deze ook graag onderzoeken.

Velen op Fok beweren dat zij een zeer hoge opleiding hebben gehad, ofdanwel ermee bezig zijn, of ermee bezig zullen zijn, tzt.
Maar gezien de reacties van behoorlijk velen denk ik dat dit niet de waarheid is.
Want, mensen met niveau en dat heeft niets met opleiding te maken* i know*, zullen nooit zulke klotenopmerkingen maken zelfs.

In feite geloof ik niet dat het merendeel fokker werkt, nr 1, danwel een leuke nette background heeft nr 2, en zo ja waarom reageren er dan zovelen zo mega bezopen nr 3?

Is het een gebrek aan opvoeding momenteel? Is het dat je een bad jeugd had, oid?
Is het je sarcastische zieke humor?
Wat mankeert jou?

Sorry voor de leuksten op fok, tegen jullie heb ik het natuurlijk niet, maar wees eens eerlijk denk je nu echt dat vwo'ers op fok rondhangen de hele dag?
laten zien wie er het gemeenst een bepaalde humor naar voren kan brengen, op een wel zeer ziekelijke wijze?
Lachen om bv de 2 doden bij de vierdaagse schijnt tegenwoordig erg in te zijn en heel erg leuk!
Maar tis niet leuk!
No way!
En ik had toch niet verwacht dat al die zg hoogopgeleiden in ons land dit niveau behalen want dan zet ik helemaal mijn vraagtekens bij ons kabinet enzo.

Dus van welke huize kom jij...
en wees eerlijk!
Heb je nu echt werk of doe je net alsof omdat je bang bent dat men je op fok kielhaalt? Of uitmaakt voor pauper? Ben je nu echt een geslaagd vwo gastje of een op zijn zolderkamer zittende trieste nerd die al jaren geen mens heeft gezien.
Kom en spreekt u uit!
Wees eens jezelf.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39995308
CaMpLo:

Geslaagd voor: Gymnasium

Opleidingen (NIET AFGEROND): - Informatiekunde (:r) (UVT)
- Organisatiewetenschappen (:r) (UVT)

--> KMA óf HBO.

2 onder 1 kap huis. 3 auto's. 3 katten. Wat moet je nog meer weten?
Zit wel op zolder aangezien wireless niet werkt . En daarbij heb ik de afgelopen week nog geen 6 uur in totaal op de PC gezeten dus ben blij met dit antwoord
JOHNNY HEITINGA
pi_39995323
En jij bent?
JOHNNY HEITINGA
pi_39995380
Vmbo toen defensie viel tegen,gesolied bij de politie.niks geworde te jong onervaren blablabla.
Nu jaartje overal en nergens gewerkt en in september gaat ik beveiliging niveau 2 (kan der ook niks aan doen is geen hoger niveau in)doen en dan doorstromen naar poltie acedemie niveau 3.

Als alles goed gaat:P
Ohw ja 2 onder 1 kap hond straks nieuwe aanbouw der bij plus keuken en badkamer.
Ik zwaai naar dieren.
pi_39995424
Ik studeer aan de universiteit en doe 2 studies.. Maar het is nu vakantietijd, misschien dat het daar aan ligt.
pi_39995470
Burp.
pi_39995514
Ik doe VMBO.

Maar dat is meer iets van luiheid enzo, mijn advies was VWO, maargoed, dat is mijn eigen schuld dat ik dat verneukt heb..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_39995555
Heb het Israëlische leger geprobeerd, maar rechtenstudie in Nederland leek me wat safer. Heb er nog geen spijt van
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:39:04 #9
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_39995832
Grove grappen over iets maken betekent nog niet dat je het onderwerp niet erg vindt (al kan dat wel). Het is nl. een grap = niet serieus. Tevens heeft gevoel van humor niet zo heel veel met opleiding te maken, al is het wel zo dat minder slimme mensen vaker niet alle grappen begrijpen..en het dan dus aanzien voor een serieuze opmerking.
Maar geloof me, ook op de universiteit lopen mensen rond die overduidelijke grappen niet als zodanig herkennen.
(zo, weet je ook gelijk mn opleidingsniveau )
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  Forum Admin donderdag 20 juli 2006 @ 00:44:38 #10
58651 crew  murp
murp
pi_39996006
-LTS motorvoertuigen
- 1 jaar gewerkt als uitzendkracht
- 2,5 jaar in dienst (landmacht)
- 1jaar in een slagerij als technische dienst, koerrier, saté-prikker
- 1jaar gewerkt op schiphol, in de loods
en nu al meer dan 2 jaar 20uur in de week vast, aan het werk in een kindertehuis voor verstandelijk gehandicapte kinderen.
-dit jaar huis Gekocht
- alles vrolijk verder
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:44:58 #11
84524 Morwen
I got life
pi_39996017
Grappen worden gemaakt om te relativeren, dat is zeer normaal en volgens mij doet iedereen dat. Het is een manier om met ernstige zaken om te gaan. Ik doe het zelf ook en ik ben gemiddeld opgeleid (for the records)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Forum Admin donderdag 20 juli 2006 @ 00:46:42 #12
58651 crew  murp
murp
pi_39996066
oja, mijn humor is simpel en kort

strip dirk jan vind ik gewoon geweldig
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:51:12 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39996179
Oké, ik geef het als bijna 52-jarige toe: ik heb de lagere school niet eens afgemaakt.
Mijn nest was te klein.

En nu? Ben ik nu minder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:52:08 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_39996207
MAVO!

en daarna MTS: 1ste jaar 2 keer gedaan

HAVO: 5 van de 6 certificaten

HBO: 1 dag

Universiteit: 3 van de 4 certificaten

...nooit over gelogen en toch willen ze me altijd graag hebben!
reset
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:56:34 #15
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_39996316
Champloo:

VMBO gedaan en overleeft (Transport & Logistiek)
Nu aan MBO bezig (Sociaal Juridisch Medewerker)
daarna HBO (geen weet)

Tot zover mijn levensverhaal
pi_39996417
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Oké, ik geef het als bijna 52-jarige toe: ik heb de lagere school niet eens afgemaakt.
Mijn nest was te klein.

En nu? Ben ik nu minder?
nee je bent niks minder dan een ander integendeel!
opleiding zegt mij vrij weinig nml...
omdat ik een oma had die vroeger dus geen opleiding kon doen maar toch een zeer wijze vrouw was
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39996456
een jaar geleden mn havo diploma gehaald, gestart met een hbo opleiding waar ik in november alweer mee stopte. vervolgens probeerde ik een uitkering te trekken maar dit bleek toch niet zo simpel als het leek. ingeschreven bij een uitzendbureau (en uiteraard ook het cwi) en krijg een hongerloontje wanneer ik voor ze werk, vandaar dat ik dat dan ook niet doe.
mijn ouders zijn vervelend want ze willen mij geen geld geven, gemeen he
eind augustus start ik een andere HBO opleiding.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:03:39 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996476
Universiteit afgemaakt, nu HBO.

4-delig poldernest.

En ik hou van slechte grappen, als ik ze maar leuk vind.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:04:31 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996495
& what about you, TS?
pi_39996530
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Ringo het volgende:
& what about you, TS?
middenstandsnest
maar ik ben een soort punker
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:10:32 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39996632
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:

middenstandsnest
Ik ben een soort zonderling.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:11:26 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39996656
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:

middenstandsnest
Jaargang 1967 geboren, zie ik.

Tja, dat was een moeilijk overgangsjaar, qua uit het nestje kruipen.

Maar even serieus: het nest waar je uit komt is niet altijd bepalend voor je verdere vorming of geestelijke ontwikkeling.
Je kunt je, bij wijze van spreken, ook prima intellectueel of sociaal ontwikkelen als je uit een soort 'Tokkie'-gezin komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_39996667
Rijke motherfucker, gymnasium gehaald, studeer geneeskunde. Bijzonder goed milieu.
pi_39996689
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ben een soort zonderling.
jah hou ik wel van aparte lui enzo
pi_39996744
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Jaargang 1967 geboren, zie ik.

Tja, dat was een moeilijk overgangsjaar, qua uit het nestje kruipen.

Maar even serieus: het nest waar je uit komt is niet altijd bepalend voor je verdere vorming of geestelijke ontwikkeling.
Je kunt je, bij wijze van spreken, ook prima intellectueel of sociaal ontwikkelen als je uit een soort 'Tokkie'-gezin komt.
Ook dat zegt niet veel!
Kijk met tokkies is niks mis mits je je netjes en eerlijk gedraagt is er niets aan de hand...
enzoo
Nette mensen zijn ook op hun wijze interessant , zo heeft elke laag van de bevolking wel zijn interessante eigenschappen!
En humor heeft vele facetten uiteraard maar soms kan men echt te ver gaan..en dan mis ik wel eens een smiley ergens en dat kan uiterst hard overkomen..
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:15:33 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39996752
Ik heb geen enkele opleiding gehad, op wat schrijflesjes thuis na.

Scholen zijn broeinesten van het communisme, placht mijn vader me altijd te vertellen.

Nooit spijt van gehad. Geen rode gedachte heeft ooit mijn brein bevuild.
The End Times are wild
pi_39996756
Mensen doen zichzelf graag stoer /andersvoor via het internet. Dit omdat ze in real life vaak niks voorstellen. Het internet is heel erg toegankelijk om mensen te kwetsen en/of aan te vallen. Je krijgt geen IRL feedback.
Dit heeft niks met niveau te maken of het hebben van wel of geen werk.

Ik volg een HBO-opleiding en werk.
pi_39996760
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Repeat het volgende:
Rijke motherfucker, gymnasium gehaald, studeer geneeskunde. Bijzonder goed milieu.
maarja ik heb ook geen humor.
pi_39996852
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:

In feite geloof ik niet dat het merendeel fokker werkt, nr 1 groningerstudent werkt (parttime)
danwel een leuke nette background heeft nr 2 volgens mij wel, hoor
en zo ja waarom reageren er dan zovelen zo mega bezopen nr 3? mompelt iets van pot en ketel

Is het een gebrek aan opvoeding momenteel? geloof het niet
Is het dat je een bad jeugd had, oid? weet wel zeker van niet
Is het je sarcastische zieke humor? ...
Wat mankeert jou? ...
Bananenyoghurt...
pi_39996936
Uit een familie die vermeld staat in het blauwe boekje.
Ik volg nu een HBO opleiding

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_Patriciaat

donderdag 20 juli 2006 @ 01:23:38 #31
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39996979
ik kom uit een nest van struikrovers en dieven. Ze hebben me het edele ambacht van het links-denken bijgebracht en namen toen snel de benen.

Opleiding, vanalles wat, ambitieuze en prestigieuze banen gehad tot mijn 26e, toen verveeld en uitgekeken geraakt, nu weer wat anders. Lekker vaag en zo ontdekt het ook het leukst. Zolang je maar bezig blijft en geinteresseerd bent in de wereld, komt er vanalles op je pad.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39997005
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:22 schreef Dementor het volgende:
Uit een familie die vermeld staat in het blauwe boekje.

[afbeelding]
mag ik van jou uit de categorie fucking langzame servers, het boekje nederlands patriciaat?
pi_39997028
HAVO gedaan maar overgestapt naar de MAVO na het 2e jaar omdat ik Reclame tekenaar wilde worden, na slecht advies van een studiebegeleider.
Na de MAVO geen zin meer om die opleiding te doen omdat het tegenwoordig meestal met computers gedaan wordt en ik echt wilde tekenen ben ik in een vlaag van verstandverbijstering MBO SPW gaan doen.
Na afronding van die "opleiding" totaal geen zin om in dat vakgebied aan het werk te gaan en dus maar wat tussendoor baantjes gedaan.
Uiteindelijk in een slijterij aan het werk gekomen en mijn Slijtersdiploma gehaald. Maar nu vlak voor ik een eigen filiaal zou krijgen in de ziektewet terecht gekomen dus mijn eigen winkeltje staat even in de wacht.
Ben in ieder geval van plan om mijn vinologen-, en liquoristendiploma te gaan halen voor het geval mijn gezondheid het niet toelaat om nog een eigen slijterij te beginnen. Dan kan ik in mijn vakgebied in ieder geval verder want dit is het leukste vak ter wereld.

Kom uit een middenklasse gezin, woon nu samen in een 2-onder-1-kapwoning, 2 honden en godzijdank geen kinderen.
Anders nog iets?
pi_39997029
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Repeat het volgende:

[..]

mag ik van jou uit de categorie fucking langzame servers, het boekje nederlands patriciaat?
Die server staat nog in de vorige eeuw
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:25:18 #35
27383 poktor
10101011010110
pi_39997041
bouwjaar 1964.
Rustige, probleemloze jeugd gehad. Opleidingen: eerst LEAO, toen MAVO-4
Daarna verschillende electronica-opleidingen, Opleidingen Industriële Electronica 1 en 2 gehaald in 1 jaar, daarna via Dirksen opleiding Electronicus, Digitale techniek en Video Techniek gedaan. Daarna opleiding Televisie Techniek bij Panasonic . Daarna Compaq Certified Engineer en MCSE gehaald. Kom uit een normaal, welgesteld gezin, heb 1 zus. Heb nu zelf ook weer 2 kinderen: 1 jongen en 1 meisje. Gelukkig getrouwd, woon in een rijtjeshuis in Waddinxveen, verdien ruim 2 x modaal als Technisch Banciar Applicatiebeheerder bij Ordina.
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_39997083
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:

En humor heeft vele facetten uiteraard maar soms kan men echt te ver gaan..en dan mis ik wel eens een smiley ergens en dat kan uiterst hard overkomen..
Dit is idd een hele goeie.
Waar ook erg veel misverstanden over ontstaan ook....

Mijn nest was eenvoudig, burgerlijk, gelovig, lastig, manipulatief, dubbele bodems, moeilijke zaken vooral wegstoppen... kortom 1959 van na de oorlog, en economisch/financieël ok.
Mijn ouders hadden een eigen zaak, een slecht huwelijk, mantel der liefde/ellende/ dus kwamen met alles weg. Ze hadden aanzien in de wijk, graag gezien gezin.

Ik ben niet het zwarte schapie, maar wel anders dan de rest
Soms schiet ik uit de bocht (ook hier) maar heb wel een verzorgende dienstverlenende inslag, ben IRL een luisterend iemand, grapjas, soms ff druk, meestal stil
Snedig maar ook miskleunend.
Mijn familie in sociaal emotioneel opzicht behoorlijk vooruit, ontwikkelen is ok

En dan nu mijn opleiding?
Werk en denkniveau is MBO/HBO.
Opleiding MBO.
Opleiding is totaal, echt totaal irrelevant qua hoe je in het leven staat

Heb je hier iets aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 20-07-2006 08:56:53 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:27:33 #37
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39997112
Wat een baggertopic, iedereen die TS een raar mens vindt is volgens haar dus niet normaal ofzo. Daar komt het op neer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39997127
opsomtopic
pi_39997146
Ik kruip nu in me nest!
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:28:58 #40
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_39997156
Was het maar een nest, dat is vast beter als de kelder waar ik af en toe uit word vrijgelaten om een semi-grappige reply te maken. Over doden in Nijmegen ofzo.
pi_39997189
Wat is de klacht?
En wat heb je geslikt/gesnoven/gespoten?
pi_39997207
Uit een koekoeksnest.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:33:20 #44
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39997300
Er "lopen" zoveel mensen op fok rond, de mensen die hier nu reageren zullen echt niet representatief zijn voor het gemiddelde, zeker niet als je klaagt over de groep, met name de betweters, die zullen hier echt niet reageren
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_39997404
Gemiddeld, dat is echt zo'n loze term
pi_39997513
Eens zien wie er in het blauwe boekje staan
pi_39997556
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Dementor het volgende:
Eens zien wie er in het blauwe boekje staan
Ik noteer alles
pi_39997602
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:

Ik noteer alles
You better be, zo openhartig ben ik niet vaak
pi_39997616
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik schrok er van!
pi_39997795
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

je kunt hem nog aanpassen!
Toch heel knap om in zo'n korte notedop je zelf neer te zetten, dit duidt op zelfkennis!
touche
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:55:53 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_39997849
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:

Toch heel knap om in zo'n korte notedop je zelf neer te zetten, dit duidt op zelfkennis!
touche
Zie hier de reden waarom ik JA zei tegen haar huwelijksaanzoek.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40006067
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:56 schreef Champloo het volgende:
Champloo:

VMBO gedaan en overleeft (Transport & Logistiek)
Nu aan MBO bezig (Sociaal Juridisch Medewerker)
daarna HBO (geen weet)

Tot zover mijn levensverhaal
Wat doe jij met mijn nick met een H ertussen en een O erachter?! Scheer je weg vlegel.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:21:22 #53
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40007023
Eerst:
= Havo
= Nu Management Economie en Recht op een HBO.

Hierna:
= laatste twee jaar Universiteit
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:54:44 #54
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40008104
Je kan natuurlijk ook stellen wie hebben er tijd teveel opdat ze kunnen posten @ fok? Juist de studenten. WIe noemen er hun opleding en salaris? Juist degenen die willen opscheppen en dus alleen hoogopgeleiden posten het. Daarmee lijkt het net of half fok een rijke student is.
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Opleidingen (NIET AFGEROND): - Informatiekunde (:r) (UVT)
- Organisatiewetenschappen (:r) (UVT)

--> KMA óf HBO.
2 niet afgeronde opleidingen. Zet de KMA maar uit je hoofd. Dat slikt de aanstellingsadviescommissie nooit.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40008376
Afgerond: HAVO
Niet afgerond: Technische Informatica (1 jaar gedaan)
Grafimedia technologie (2 jaar gedaan)

Huidige bezigheden: Fulltime werkzaam bij een bedrijf die zorgt voor responsverwerking en mailing verstuurd enzo, als productie voorbereider
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:11:52 #56
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40008695
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef Napalm het volgende:
Je kan natuurlijk ook stellen wie hebben er tijd teveel opdat ze kunnen posten @ fok? Juist de studenten. WIe noemen er hun opleding en salaris? Juist degenen die willen opscheppen en dus alleen hoogopgeleiden posten het. Daarmee lijkt het net of half fok een rijke student is.
[..]
Das niet helemaal waar. Mijn opleiding is slecht, mijn baan goed.

Oh, en ik werk nu 3-4 dagen in de week en doe niet veel meer, dus genoeg tijd voor Fok!
reset
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:34:40 #57
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40009443
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat doe jij met mijn nick met een H ertussen en een O erachter?! Scheer je weg vlegel.
Ik heb gewoon de beste nick van FOK!
pi_40009607
Afgerond:
HAVO in Apeldoorn
HEAO Commerciële Economie in Arnhem.

Nog aan te beginnen vanaf september: Politicologie aan de UvA.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40010009
HAVO afgerond in '95. Vervolgens 8 jaar lang de HBO-studie Technische Bedrijfskunde aan de THR gedaan.
Sinds ik voor die opleiding geslaagd ben werk ik als applicatiebeheerder bij een gemeente. Een baantje die dus geen reet met mijn opleiding te maken heeft

Oh ja, ik deel een huis met mijn pa (ja woon dus nog thuis ). Ruime eensgezinswoning voor 2 man...werkt prima
pi_40010171
raar topic voor in de klaagbaak.

bref:
mavo en have diploma op zak, verder geen studies afgemaakt, verder altijd werk gehad..
nooit over gelogen en al helemaal voor geschaamd.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:07:19 #61
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40010583
Afgemaakt: HAVO; HBO lerarenopleiding geschiedenis
Bijna af: WO opleiding geschiedenis (dan ga je voor je 1e graads-docentschap; bovenbouw en evt HBO lesgeven! )

Maar verder heeft TS gelijk; hoewel je zelf ook wel weet dat je reacties van FOK-ers niet altijd serieus moet nemen natuurlijk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40010738
Gapie schapie!

VWO in de pocket, nu al 3 jaar uni (geschiedenis), maar heb eerste en tweede jaar nog niet binnen. Verneuk het een beetje. Dit jaar moet ik knallen!!

Ik hoor het mezelf zeggen..
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:37:00 #63
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40011813
Ik kom uit een heel normaal, protestants nest. Twee-onder-één-kap woning en beide ouders werken, pa fulltime, ma parttime. Een hondje en een paar kikkers in het vijvertje.

Zelf Atheneum gedaan en mn zusje doet Gymnasium. Daarna heb ik nog drie jaar aan de kunstacademie in Zwolle gestudeerd, wat uiteindelijk toch niks voor mij was, straks begin ik met een studie voor docent beeldende kunst in Leeuwarden.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_40012364
Volgens mij is dat volk wat in ONZ zit van de lagere klasse (waaronder ik ).
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:07:50 #65
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_40013083
Eerst MAVO toen MBO dierverzorging.
Nu werkeloos
Thuis wonend bij me ouders. 1 hond en een aquarium.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:03:10 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40015383
Waarom in klaagbaak

Anyway:

Nederland:
Geslaagd:
MAVO
MBO niveau 4 (Informatie Communicatie Technologie)

Oostenrijk:
Anwarter snowboardleraar
Landes snowboardleraar

Niet geslaagd:
MBO niveau 4 Technische Informatica

Werk:
In de lente/zomer/herfst ICT medewerker (lekker algemene functieomschrijving. Kunnen ze je alles mee laten doen) bij een UMC in nederland.
In de winter snowboardleraar in Oostenrijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40015580
Ik ga naar Atheneum en ben Fok! verslaafd
Echt waar, ik lieg niet!
Life's a bitch. Be its pimp.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 16:10:32 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40015698
HAVO
VWO
HBO (technische natuurkunde)
Gewerkt in een lab (eventjes .... saaaaai)
Lerarenopleinding
Docent natuurkunde .....
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:14:00 #69
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_40015833
Mavo/havo
mavo
vbo d
Mbo niveau 4 ondernemer/bakkersopleiding
nu werk ik full-time in een bakkerij

In principe kan ik makkelijk hbo aan.. alleen ik ben altijd te lui geweest om te leren
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:27:28 #70
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40016324
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
In principe kan ik makkelijk hbo aan.. alleen ik ben altijd te lui geweest om te leren
Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gedaan hebt? Bovendien zitten er op het HBO ook luie mensen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40016331
Ik ben een verwend nest en kom doorgaans moeilijk uit mijn nest.

HAVO>HBO>UNI...bijna klaar

Ik feest, reis en koop graag. Dat is dan ook de reden dat ik nog thuis woon.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:31:00 #72
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_40016478
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gedaan hebt? Bovendien zitten er op het HBO ook luie mensen.
Omdat ik veel mensen ken die op hetzelfde niveau zaten als mij, maar altijd moeite hadden met leren.. En veel van die mensen zitten nu succesvol op hbo opleidingen..
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:40:45 #73
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_40016888
vmbo afgerond

wilde daarna in het leger, was ik voor afgekeurd, nu doe ik mbo.

daarna ga ik misschien hbo doen, misschien het leger proberen.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:17:51 #74
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40018225
Nu zit ik op het HBO, pabo. Begon dit jaar op het MBO, maar ben overgestapt en toegelaten. Als bijbaantje was ik af.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')