nee je bent niks minder dan een ander integendeel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Oké, ik geef het als bijna 52-jarige toe: ik heb de lagere school niet eens afgemaakt.
Mijn nest was te klein.![]()
En nu? Ben ik nu minder?
middenstandsnestquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Ringo het volgende:
& what about you, TS?
Ik ben een soort zonderling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
middenstandsnest
maar ik ben een soort punker
Jaargang 1967 geboren, zie ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
middenstandsnest
maar ik ben een soort punker
jah hou ik wel van aparte lui enzoquote:
Ook dat zegt niet veel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaargang 1967 geboren, zie ik.
Tja, dat was een moeilijk overgangsjaar, qua uit het nestje kruipen.![]()
Maar even serieus: het nest waar je uit komt is niet altijd bepalend voor je verdere vorming of geestelijke ontwikkeling.
Je kunt je, bij wijze van spreken, ook prima intellectueel of sociaal ontwikkelen als je uit een soort 'Tokkie'-gezin komt.
maarja ik heb ook geen humor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Repeat het volgende:
Rijke motherfucker, gymnasium gehaald, studeer geneeskunde. Bijzonder goed milieu.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
In feite geloof ik niet dat het merendeel fokker werkt, nr 1 groningerstudent werkt (parttime)
danwel een leuke nette background heeft nr 2 volgens mij wel, hoor
en zo ja waarom reageren er dan zovelen zo mega bezopen nr 3? mompelt iets van pot en ketel
Is het een gebrek aan opvoeding momenteel? geloof het niet
Is het dat je een bad jeugd had, oid? weet wel zeker van niet
Is het je sarcastische zieke humor? ...
Wat mankeert jou? ...
mag ik van jou uit de categorie fucking langzame servers, het boekje nederlands patriciaat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:22 schreef Dementor het volgende:
Uit een familie die vermeld staat in het blauwe boekje.
[afbeelding]
Die server staat nog in de vorige eeuwquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
mag ik van jou uit de categorie fucking langzame servers, het boekje nederlands patriciaat?
Dit is idd een hele goeie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
En humor heeft vele facetten uiteraard maar soms kan men echt te ver gaan..en dan mis ik wel eens een smiley ergens en dat kan uiterst hard overkomen..
Ik noteer allesquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Dementor het volgende:
Eens zien wie er in het blauwe boekje staan
Ik schrok er van!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
You better be, zo openhartig ben ik niet vaak
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
You better be, zo openhartig ben ik niet vaak
Zie hier de reden waarom ik JA zei tegen haar huwelijksaanzoek.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Toch heel knap om in zo'n korte notedop je zelf neer te zetten, dit duidt op zelfkennis!
touche
Wat doe jij met mijn nick met een H ertussen en een O erachter?! Scheer je weg vlegel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:56 schreef Champloo het volgende:
Champloo:
VMBO gedaan en overleeft (Transport & Logistiek)
Nu aan MBO bezig (Sociaal Juridisch Medewerker)
daarna HBO (geen weet)
Tot zover mijn levensverhaal![]()
2 niet afgeronde opleidingen. Zet de KMA maar uit je hoofd. Dat slikt de aanstellingsadviescommissie nooit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Opleidingen (NIET AFGEROND): - Informatiekunde (:r) (UVT)
- Organisatiewetenschappen (:r) (UVT)
--> KMA óf HBO.
Das niet helemaal waar. Mijn opleiding is slecht, mijn baan goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef Napalm het volgende:
Je kan natuurlijk ook stellen wie hebben er tijd teveel opdat ze kunnen posten @ fok? Juist de studenten. WIe noemen er hun opleding en salaris? Juist degenen die willen opscheppen en dus alleen hoogopgeleiden posten het. Daarmee lijkt het net of half fok een rijke student is.
[..]
Ik heb gewoon de beste nick van FOK!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn nick met een H ertussen en een O erachter?! Scheer je weg vlegel.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
In principe kan ik makkelijk hbo aan.. alleen ik ben altijd te lui geweest om te leren![]()
Omdat ik veel mensen ken die op hetzelfde niveau zaten als mij, maar altijd moeite hadden met leren.. En veel van die mensen zitten nu succesvol op hbo opleidingen..quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gedaan hebt? Bovendien zitten er op het HBO ook luie mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |