Zeker goeie shit!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:45 schreef el_bario het volgende:
Wat een super plaat vind ik dat! Past precies bij het mooie weer van heden...
Lily is een stoer meisje van de Londense straten en dat hoor je duidelijk in haar teksten terug.
Haar MySpace...
http://www.myspace.com/lilymusic
en op haar nieuwe site staan ook wel grappige blogs enzo.
en wat muziek en video...
http://www.lilyallenmusic.com/
Was meer mensen deze plaat al opgevallen?
Dus ze willen mee, jij koopt kaartjes, ze bedenken zich en laten jou met de kaartjes zitten? Lekker danquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Goover het volgende:
Ik heb kaarjes(tvpje)
Jammer alleen dat de 3 mensen die mee wouden, zich nu ALLE DRIE bedacht hebben. Duur grapje, maar ik vind nog wel mensen (hoooopt hard)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ze willen mee, jij koopt kaartjes, ze bedenken zich en laten jou met de kaartjes zitten? Lekker dan
?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef Hexagon het volgende:
Die cover van de Kaiser Chiefs is ook best vet
thanks!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:41 schreef ranja het volgende:
Op de AOL site staat een mini concert van Lily... 6 nummers met beeld + een 'behind the scenes'.
http://music.aol.com/videos/sessions/sessions_flash.adp
Het staat inderdaad op die single. Of het alleen daar op staat weet ik niet zeker maar denk 't wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef Breuls het volgende:
Leuk om die sessies te zien. Ik kende Nan you're a window shopper overigens wel, dus volgens mij heeft ze die ook in Paradiso gedaan, maar 't staat alleen op de single van LDN begreep ik?
Kan ze alleen niet afspelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:41 schreef ranja het volgende:
Op de AOL site staat een mini concert van Lily... 6 nummers met beeld + een 'behind the scenes'.
http://music.aol.com/videos/sessions/sessions_flash.adp
waar heb je die info vandaan?quote:
Check meteen of de single ook een ongecensureerde versie bevat.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef ranja het volgende:
[..]
waar heb je die info vandaan?
Oh wacht, ik zie 'm nu ook op Amazon staan. Dubbele a-kant blijkbaar.
Release 5 maartKomt goed uit, ik ben vanaf 7 maart een paar dagen in LDN
Mja, ik zat gewoon bij AOL Sessions te kijken, in dat flash ding doet ie het inderdaad welquote:Op maandag 5 februari 2007 11:36 schreef Breuls het volgende:
Daar had ik anders geen last van..
Ja, doet me een beetje aan Chucky denkenquote:
ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doet me een beetje aan Chucky denken
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef PDOA het volgende:
Ik zou haar wel eens lekker willen swaffelen.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=164288&l=NL&C=quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten? Ik kan 'r nergens info over vinden![]()
Sorry, maar dan moet je toch iets beter leren zoeken denk ik...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten? Ik kan 'r nergens info over vinden![]()
En 95 cent verzendkosten ofzo. (Tenzij je ze ergens gaat ophalen uiteraatd)quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef jmac het volgende:
persbericht
CONCERT
LILY ALLEN
AFGELAST!
Het optreden van Lily Allen op 1 maart in Vredenburg is afgelast.
Haar management laat weten dat Lily door haar wereldtournee oververmoeid is geraakt. Daarom is besloten het geplande optreden op 1 maart in Vredenburg niet door te laten gaan.
Reeds gekochte kaarten kunnen worden teruggebracht. Kaarten die zijn gekocht via de verkooppunten van Ticketservice kunnen worden ingeleverd bij Ticketservice en kaarten die zijn gekocht via Plato of Tivoli kunnen worden teruggebracht naar Tivoli. In Vredenburg gekochte kaarten kunnen aldaar worden ingeleverd.
Check www.tivoli.nl , www.vredenburg.nl of www.mojo.nl voor meer informatie.
Als ik dit zo lees ben ik eerder blij voor haar dat er eea is afgezegd dan dat ik baal dat het niet doorgaat. Een doorgebrande overwerkte Lily is voor niemand okay.quote:busy busy busy , as usual . This week I have been from Chicago to NY to Philly, I did shows in all cities , then I did a TV show called Conan O'brien in Manhattan . I flew from NY to london on Tuesday night and arrived in London for the Brits on wednesday morning . I went to the brits and lost all three I was nominated for , I knew that was going to be the case , all my categories were very tough . Then I went out for a few drinks , assulted some paparazzi with my stiletto and went to bed . On thursday i woke up @ 8 in the am and left my hotel in tears , i didnt want to leave . I wanted to go home , I wanted my Mum to cook me a roast , i wanted to walk my dog , I wanted more than 5 hours with my boyfriend . I got in my car and and was followed to the airport by the razzi , actually they followed me all the way to the gate , Heathrow has it's own press dept I saw the guy that was featured on the BBC program " Airport " their PR guy . He and a couple of photographers followed me to the gate and I got on a plane to Washington . Washington was freezing . I go to my hotel and then I got an email from my record company , all the post brits pics of me crying ( outside my hotel ) , supposedly I got in a fight with Amy Winehouse and was left crying . UTTER BOLLOCKS . Anyway this annoyed me momentarily but I needed to sleep, as this morning I had to get up at 6 to get on a plane to Boston , so I moved on .
Got to boston at about 2 this afternoon and went to watch Pans Labyrinth with Emily , Del and John . It is an amazing film and i advise you all to go see it . Now I am in bed watching a documentary on Anna Nicole Smith , may her soul rest in peace . I reckon Howard K Stern did it . I hope he gets found out . He looks creepy . Night everyone , I am tired , I want to go home I have to go to Toronto tomorrow but . Only two more sleeps , and one more gig . till im back in London , albeit brief . I miss everyone . night night .
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Breuls het volgende:
Heeft ze die in Paradiso niet ook gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |