waar woont me?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:19 schreef Rabieluh het volgende:
Woah, opeens onweer vlak boven me, maar dan hoog in de wolken
En het spettert.
|Zelfde hier, wel wat meer wind het laatste half uur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zie ik al een uurtje, maar het komt maar niet hierheen.
Ik wil ook daar zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:42 schreef Vava het volgende:
Oe! Er vallen nu ook een paar druppels uit de lucht![]()
Het ruist , het waait een beetje en het koelt snel af!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:52 schreef Prowl het volgende:
Vanaf mijn zolderraam (midden limburg) kan ik het zien bliksemen in de richting van eindhoven, toch wel een kilometertje of 80 geloof ik vanaf de bui![]()
boven het noorden zijn volgens mij valse echo's (wat iemand in het vorige topic veeeeeel beter uitlegdequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Gappie het volgende:
kunnen jullie geen foto's maken van alles?
edit: volgens buienradar zit er ook een heel complex in het noorden van het land (eigelijk meer bij de eilanden)
Noppes...Dat is geen neerslag, maar denk dat de radar wat moeite heeft met de verdamping van het zeewaterquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef Gappie het volgende:
kunnen jullie geen foto's maken van alles?
edit: volgens buienradar zit er ook een heel complex in het noorden van het land (eigelijk meer bij de eilanden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |