*hoort een explosie uit de richting Nijmegen*quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Er ontploft niet veel vandaag.......... ja als ik naar de Duitse radar kijk, ontplof ik !![]()
Ik vind het een geweldige definitie. Je moet 3 dagen 30+ hebben, dat is echt wel warm (zeker "vroeger"quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja dus, daarom vind ik 't ook een rare definitie. Bij hitte denk ik niet aan 25 graden.
Ja? Jij vind dit weer prettig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef TommyGun het volgende:
Ik wil regen
Ik wil afkoelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als het nu gaat regenen, dan is het morgen nog benauwderAfkoelen doet het voorlopig niet zo best. Vandaar. Je kunt beter afkoeling wensen opv regen.
Heb idd een aantal mensen neer zien vallen, apatisch met grote pupillen. Waren gewoon zombie's. Het was ook een komen en gaan van ambulances op de Waalbrug. Er werdt zelfs een lijnbus voor de brug tegen gehouden, de passagiers eruit, en met wandelaars rechtstreeks naar het ziekenhuis reed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
*hoort een explosie uit de richting Nijmegen*
Btw... heb je nog mensen zien omvallen op de wandeleendaagse?
Zekers...... bekijk deze beelden maar eens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:55 schreef DemonRage het volgende:
Wow... lijkt me best bizar.
Grappig iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef DemonRage het volgende:
Ik zie het ook staan op 112brabant.nl.
fucking cool pictures en gifjes...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon niet eerlijk meer.
http://www.skyscapes.info/2006-07-19_Doornik_Lightning.htm
Damn
Ik denk dat het een soort "echo's" zijn, dus door de luchtvochtigheid wordt het onterecht als buien/regen gezien (denk ik)quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef gronk het volgende:
Wat doet die 'neerslag' voor de kust van zeeland die op buienradar.nl te zien is, daar de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |