vlaanderen? zeeland?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Downer het volgende:
Onweer nu vlakbij en eindelijk begint het te regenen!![]()
heel vaag, ik zit nu binnen en het lijkt net of ik regen ruikquote:
Stuur het dan eens deze kant uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Downer het volgende:
Onweer nu vlakbij en eindelijk begint het te regenen!![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel vaag, ik zit nu binnen en het lijkt net of ik regen ruik![]()
wat dus niet kan omdat er geen regen in de buurt is.
Je zou er bijna van gaan hallucinerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel vaag, ik zit nu binnen en het lijkt net of ik regen ruik![]()
wat dus niet kan omdat er geen regen in de buurt is.
Ja.. dat komt omdat er een inversie is in de onderste luchtlaag.. deze is dan zo sterk dat er weerkaatsing plaatsvindt en daardoor geeft de radar aan dat het er "regent". Eigenlijk meet je op de radar niet alleen regen, je meet de reflectie van je signaal doordat het een en ander op de weg van het signaal komt. Dat kan een bui zijn, maar ook een inversie.. soms zelfs nog iets anders..quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef Coelho het volgende:
Die ontwikkelende bui boven Drenthe, is dat een foute echo, net als al dat gedoe boven de noordzee? Heeft buienradar ook last van de hitte?
Nice... je hebt iig iets gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef the_RAVEN het volgende:
fotos van vanavond:
onweer was te ver weg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |