Is voor eenTTK wedstrijdje het onderwerp was 'twee' zelf vind ik de 2 erin niet zo mooiquote:
Ik kan altijd wat proberenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef Cynic het volgende:
Misschien kan je wel een ontwerp voor een TW shirt maken, aangezien we met een merchandise-doorstart bezig zijn
Ja daar kunnen we wel eens wat over gaan brainstormen. We hebben nu nieuwe en het ontwerp voor de volgende hebben we ook al maar het is natuurlijk helemaal niet erg om verschillende shirts enzo te hebbenquote:
Ja dat komt door de hoek van het 3d effect die is niet helemaal optimaal gekozen .. maar ik vind gewoon helemaal die 2 niet mooi ... achteraf had ik beter een heel hartje kunnen maken die uit 2 delen bestaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:57 schreef Cynic het volgende:
De kromming van de witte lijn om de 2 maakt de vorm een beetje vreemd zie ik nu
ben ik altijd voor inquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja daar kunnen we wel eens wat over gaan brainstormen. We hebben nu nieuwe en het ontwerp voor de volgende hebben we ook al maar het is natuurlijk helemaal niet erg om verschillende shirts enzo te hebben
Tja als het 2 delen waren ..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef Cynic het volgende:
Haha, maar dan zou het thema niet meer kloppen denk ik?
Haha, ja dat lijkt me ook wel erg voor de hand liggend. Ik zal dat topic eens bekijken, lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja als het 2 delen waren ..
maarja ik heb het thema iets te letterlijk genomen.. ik had iig geen zwaan zoals 2 andere
Niet op mij gaan stemmen want ik heb het verklapt welke ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja dat lijkt me ook wel erg voor de hand liggend. Ik zal dat topic eens bekijken, lijkt me wel interessant.
neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Cynic het volgende:
Haha, oh dat is dus behoorlijk serieus?
okayquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Cynic het volgende:
Echt hele verfrissende dingen zitten er bij de tekeningen ook niet echt tussen. Der gedichten zijn ook wel aardig creatief.
Ik ga daar maar mooi niet aan meedoen in de toekomst, in geen enkele categorie, haha
Verhaaltje van 55 woordenquote:
quote:
ja één keer eerderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef Cynic het volgende:
Had je al vaker aan zoiets meegedaan dan?
neen .. was ook best kutquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef Cynic het volgende:
Nouja, oefening baart kunst enzo.
Zouden ze daarmee letterlijk kunst bedoelen?
Ik welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:45 schreef Cynic het volgende:
Dan ben je hard op weg kunstenaar te worden!
Nee joh ik ben een 1 mans revolutie die zich afzet van de kunstwereld om zo tot de kunstwereld te behoren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef Cynic het volgende:
Nu alleen nog deel uitmaken van een kunstwereld en je bent er!
Ja dat kan dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee joh ik ben een 1 mans revolutie die zich afzet van de kunstwereld om zo tot de kunstwereld te behoren!
dat is toch vernieuwend elke vernieuwende stroming is tegen de regelsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet
Dat is tegen de regels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |