quote:Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
nog 2 dagen en 6 uur en dan ben ik weer in nederland!
Dat begint er ook op te lijken!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
nog 2 dagen en 6 uur en dan ben ik weer in nederland!
Jazz is goed ik luister zelf veel miles davis, john coltrane en frank zappa (instrumentaal, dus zonder flauwe poep en pies grappen)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef Cynic het volgende:
Ik luister nu naar de aangenaam jazzy klanken van Herbie Hancock
[afbeelding]
Ohja bohren luister ik ook veelquote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef Cynic het volgende:
Ben niet zo'n kenner, maar een aantal jazz-dingen zijn wel goed aan te horen
Sportief ! 14.gifquote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Cynic het volgende:
Jeh, ik ga deze week squashen, dat wordt het hoogtepunt van mijn week!
Dan moet je vaker squashenquote:
Dat lijkt op een seborik lijstje alleen dan deadsoultribe ipv johny cashquote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Cynic het volgende:
Ja, dat lijkt me best leuk eigenlijk
Mijn nieuwe lastfm toplijstje is ook fraai trouwens
goed bezig .. Ik vind het echt een grappig gegeven dat is iets wat je normaal niet doet bijhouden wat je nou luistert. In nederland zal het met mij wel minder worden omdat ik dan weer gewoon dingen via de radio draai en veel discman in de trein (met een Ipod kun je ook scrobbelen dat is mss ook wel grappig )quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef Cynic het volgende:
Dit was ook een aardig fanatieke week geloof ik
whoeiquote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij gaan we nog op tijd een nieuw topic openen!
Ik ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik open 'm trouwens niet.
Dan mag jij hem openen!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef Querk het volgende:
Dus...ik lul door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |