Zal ik eens op je gaan zitten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Optiefen dikzak, had ik jou wat gevraagd?
we hebben Snakey.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Dit topic is wel matig, het vorige was veel leuker met die happende dikzakken (EN DAT WAS GEEN TOEVAL!)
jajajajajja, dat denken er zoveel op Fok!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hey, nofi, maar ik dacht dat je een vent was.
Niet alle buitenlanders zijn mannen, veldmuis!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hey, nofi, maar ik dacht dat je een vent was.
Dat zeg ik, vetklep.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, een fatboy is om op te gaan zitten, niet om ergens op te gaan zitten!
Weet ik die vrouwen zijn goedkoop en best okay voor de huishouding!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niet alle buitenlanders zijn mannen, veldmuis!
ben helemaal geen buitenlander!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niet alle buitenlanders zijn mannen, veldmuis!
Je zou zeker wel die kut van d'r willen likken en lebberen en fisten en en en gatverdamme en anaal ook bahquote:
als ik m kan vinden..?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zou zeker wel die kut van d'r willen likken en lebberen en fisten en en en gatverdamme en anaal ook bah.
En ze heeft nog Cola Light ook.quote:
Zit er in bij die zwartjes he, die underdoghouding.quote:
Daar kunnen wij samen in schuilen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Genoeg gleuven, zo te zien...
Kenner.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DAt je dat ziet, dat valt echt helemaal weg!
Volgens Het Goede Doel niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zou het ook tegen een atoombom helpen?
en dan gaat al dat zweet zich daar ophopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Genoeg gleuven, zo te zien...
Da's met die jankstem.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
LAAT MAAR VALLEN WANT ownee da's niet het goede doel.
waarom eerst villen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef TrenTs het volgende:
Zou je dikke mensen kunnen villen en droppen als bom?
Vullen met springstof.quote:
Hmm, lont in de reet en gaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je kan ze ook gewoon buskruit laten eten en dan gewoon aansteken
Ze eten toch alles.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
je kan ze ook gewoon buskruit laten eten en dan gewoon aansteken
Maar ik heb ze niet gekocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te vullen hoor, je kan er zo ook op springen!!
spingkussen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te vullen hoor, je kan er zo ook op springen!!
Klinkt alsof je andere suggesties had.quote:
die van jou is beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Klinkt alsof je andere suggesties had.
Er is ook zo'n shirt in de maat XXXXXXXXXL met het opschrift: 'I Lost 1400 pounds' ofzo.quote:
Ja ach, het went.quote:
Dankje, abi.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |