Maar wel elegant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat je wil!
als het maar weinig stof is en zo
bloot op de juiste plaatsen... kort en zo...
Eenzame rukkers unite?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
waar is nixxx?
ik vond dit voor hem:
[..]
oooh foei liefie, sorry
ik heb ook een talent voor slapen! dat zul je nog merkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van je gebreken je talent maken is een uiterst goede ontwikkeling. Hoewel..![]()
sssst hij had t niet door!quote:
Trustenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb ook een talent voor slapen! dat zul je nog merkenWelterusten!
Dat jij dit wel wat voor hem vond:quote:
Dat?quote:Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittanniė gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.
ik dacht zelf meer aan ronduit hoerig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar wel elegant.
Mooie uniformpjes dus.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat jij dit wel wat voor hem vond:
[..]
Dat?
Gelukkig maar, ik houd niet van hoerig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan ronduit hoerig...
maja ik zal alleen kort en sexy opnemen in het contact en je verder nog enige vrijheid gunnen
lieve baas ben ik
potverdoriequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik houd niet van hoerig.
Ja, sorry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie
dus dat latex verpleegstersunifrompje dat ik had besteld voor je als veRrassing kan terug?
ik heb mn eerste muggenbultenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
insecten
kamikaze-bug-attacks op je oog zijn niet okay.
Gefeliciteerd meid.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mn eerste muggenbulten
nu voel ik me niet meer zo ongewilt en afgewezen!
spel·ling·chec·ker (de ~ (m.), ~s)quote:
het is al wel weer lang geledenquote:
de dramas van mn levenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef Dickies het volgende:
Hoe ver ben je als je je zelfs door muggen afgewezen voelt
Zelfs BttD heeft dat stadium niet bereikt.
SBS bedoel je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de dramas van mn leven
ik voel een goede rtl 4 film opkomen
Dude, sick.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:55 schreef Pheno het volgende:
Kent iemand de Sultan met mexicaans smaakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |