Aap dat je ben. Check de tijd man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef NordicBlue het volgende:
GRIP 4 is bevestigd , ik herhaal , ik kan GRIP 4 bevestigen , Gaswolk is ook bevestigd bij deze

Als je probeert om eigen nieuws te maken of topics te verzieken trap ik je eraf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef TiNRiB het volgende:
ik kan bevestigen dat er een chloorwolk is ontsnapt.
zet de lokale tv maar aan.
schijnt echt een ramp te zijn!!!

Denekamp, wat doe jequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
En Denekamp doet ook mee. Ooh, Denekamp.

Heb je niet nodig voor chloorgas, dat is geel-groenig van kleur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij hebt luchtmetingsapparatuur in je kamer staan? Of zag je de volgens van t dak pleuren?

Hoiquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je probeert om eigen nieuws te maken of topics te verzieken trap ik je eraf.
Dit is al het 2e [NWS] topic wat je vandaag probeert te verzieken.
- Make my day -

OMS houd in OnbevestigdeMeldinStalatie, ze wouden het geen OMI noemen denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
GODVERDOMME dat is al de tweede brandweerauto in 15 minuten waardoor ik me te pletter schrik. Moeten ze vanuit UTRECHT, Hengelo e.o. gaan redden of zo! Eens kijken wat hier staat af te fikken:
Drie meldingen in Utrecht-Overvecht. niks aan de hand dus..... (Hoewel het ziekenhuis)
kijk Tukkers zo doe je dat! Ik open geen nieuw topic voor elke kat die op een transformatorhuisje gaat zitten en er niet meer af durft![]()

Stel hier zou een ziekenhuis affikken, dat is wat anders dan wat tukkers die nu bij kaarslicht moeten ganzenborden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef matthijst het volgende:
Opzouten met je Utrecht BS in een Hengelo topic.

Wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer waar. Correctie: Stopt hun hart met bloed bagger pompen in Hengelo?

doe nog eens pauze danquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Promoth het volgende:
haha lache, ik woon heel dicht bij de schakelcentrale die half uitelkaar geklapt is, en hoorde dus boem. maar toen dat gebeurde, drukte ik net op de pause knop van Windows mediaplayer, en toen ging die centrale dus te lucht in.. heel toeval:D
maarja ik heb weer spanning!! heeft er nog een 1 of andere gek foto's gemaakt?

tsja, 1 foutje en je hebt een rampquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Falco het volgende:
Ergens denk ik dat het uiteindelijk toch wel meevalt ondanks de afgegeven GRIP 4-melding

Wil niet... jammerquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe nog eens pauze dan
kijken wat er gebeurt![]()

quote:22:41:47 19-07-06 Prio 2 - 1 TS Standby i.v.m. GRIP 4 inmelden gespreksgroep 18-UGS-ARegio 5 Twente BRANDWEER
22:33:43 19-07-06 Prio 2 - 1 TS Standby i.v.m. GRIP 4 inmelden gespreksgroep 18-UGS-ARegio 5 Twente BRANDWEER

quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Stel hier zou een ziekenhuis affikken, dat is wat anders dan wat tukkers die nu bij kaarslicht moeten ganzenborden.
Opzouten met die pekelleiding zou ik zeggen![]()
![]()
Pekel....Opzouten... voel je hem???

hier in et oosten hebben we ervaring met rondvliegende objectenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieusEr is niks bekend over slachtoffers? Zo'n rondknallende buis lijkt me voor de arbeider ook oppassen...
![]()

waren toch wel een kwart miljoen mensen of zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef wobbel het volgende:
Denekamp, Oldenzaal, Losser, Borne, Saasveld, Hertme, Enschede, Hengelo, etc. allemaal ff zonder stroom gezeten (van 5 sec tot 1 uur)
Alle straatverlichting is uit in Borne, het enige wat er te ruiken valt zijn BBQ's en een paar tuinlampies die inmiddels weer aan zijn
* wobbel aka rampreporter houdt u op de hoogte xD

Het valt ook mee. Niks gemerkt, behalve dan de korte stroomuitval en sirenes. Het gas wat ontsnapt schijnt te zijn levert volgens RTVOOST geen gevaar op voor de volksgezondheid, dus we maken ons niet druk. Heel wat anders dan Haaksbergen-gatequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef Falco het volgende:
Ergens denk ik dat het uiteindelijk toch wel meevalt ondanks de afgegeven GRIP 4-melding

Het is niet meer zeker dat het om pekelgas gaat, het kan dus ook iets anders zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Stel hier zou een ziekenhuis affikken, dat is wat anders dan wat tukkers die nu bij kaarslicht moeten ganzenborden.
Opzouten met die pekelleiding zou ik zeggen![]()
![]()
Pekel....Opzouten... voel je hem???

wtf, ja die relais werd ontkrachtigt natuurlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef Robjuh_ het volgende:
we zitten hier buiten vlakbij een transformatorhuisje....je kon de relais horen knappen....we hebben weer verlichting![]()

Bij een gasalarm op een chemische installatie wordt vaak direct hoog ingeschaald. Maar meteen op GRIP 4 betekent toch dat minstens het vermoeden bestaat dat er echt iets grondig mis zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef NordicBlue het volgende:
Omstander, ENSCHEDE was grip 3
ze hebben aan deze situatie al GRIP 4 gegeven
dus het kan nog alle kanten op

Losser was slechts 1 seconde zonder stroomquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef wobbel het volgende:
Denekamp, Oldenzaal, Losser, Borne, Saasveld, Hertme, Enschede, Hengelo, etc. allemaal ff zonder stroom gezeten (van 5 sec tot 1 uur)
Alle straatverlichting is uit in Borne, het enige wat er te ruiken valt zijn BBQ's en een paar tuinlampies die inmiddels weer aan zijn

Hengelo, ook nog steeds zonder straatverlichting.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef hebbedingetje het volgende:
hier enschede, nog steeds zonder straatverlichting...

Waar hebben we dat eerder gehoord....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
geen gevaar op voor de volksgezondheid

jongens, die zooi is niet giftigquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bij een gasalarm op een chemische installatie wordt vaak direct hoog ingeschaald. Maar meteen op GRIP 4 betekent toch dat het minstens vermoeden bestaat dat er echt iets grondig mis zit.

gaat de wolk richting Friesland?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef NordicBlue het volgende:
Zelfs friesland word nu geallermeerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |