Serieus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Intronic het volgende:
Damn, dat is wel heel erg. Luchtalarm aan!
RTV Oost denk ik, qua tv en radioquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Droopie het volgende:
Wat is dan de rampenzender, radio hengelo doet het niet op de stream
LOL, ik kijk, wat zie ik?quote:
Iedere eerste blablaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer is ergens het luchtalarm afgegaan buiten de oefeningen om? De vuurwerkramp of zo?
jup RTV oost, maar die zenden nog gewoon muziek uit, in ieder geval op de streams.quote:
Essent zegt zoveel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij is het allemaal niet zo ernstig...
TV Oost en Radio Oost hebben de normale programmering en op TV Oost tekst staat enkel iets over een grote stroomstoring die Essent snel denkt te kunnen verhelpen.
Enschede ligt helaas de verkeerde kant op..quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
kom op beschrijf wat je buiten ruikt. Ik heb ooit nog op de labschool gezeten, Ik zeg wel of je binnen moet blijven!
Pernis e.o. wil het nog wel eens gebeuren met die petrochemie daar!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer is ergens het luchtalarm afgegaan buiten de oefeningen om? De vuurwerkramp of zo?
[slechte humor]quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jup RTV oost, maar die zenden nog gewoon muziek uit, in ieder geval op de streams.
hier in Losser ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef contra het volgende:
hier in enschede staat de straatverlichting nog wel uit... begint toch wel donker te worden dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |