Geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.stiekemverliefd.be/index.php?test=169442.
Ik was Bep, wie was jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Croupouque het volgende:
Haha, wie heeft wie nu in de maling genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is Dave?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je kan beter vragen wie Michael Swartz is, die heeft een crush op de hele familiequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef MrSASO het volgende:
Wie is bep???
L-E-Z-E-Nquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef MrSASO het volgende:
Wie is bep???
Z.o.z.quote:
Ik sta iig boven Eijking!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
dWc, je vindt het toch niet erg dat je bij mij op de tweede plek staat?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef MUUS het volgende:
Michael neemt gewoon een hele familie. Welja joh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi![]()
Die nep-Bupa valt op dezelfde persoon als die nep-MUUS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met een i nog wel.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Oh, het was dus een verkapt 'Krijg via deze link mijn e-mailadres en voeg me toe'-topic?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zat er al op de wachten, de eerste die me op MSN add.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger Bob!
!
!
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, het was dus een verkapt 'Krijg via deze link mijn e-mailadres en voeg me toe'-topic?
Zo origineel ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
Geliefde 1: Muus
Geliefde 2: Ga Naar
Geliefde 3: Huus
Die is dan wel weer origineel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Pony-Lover 2006-07-19
Geliefde 1: Het_Biertje
Geliefde 2: Met zijn
Geliefde 3: Smegmasliertje
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
Pony-Lover 2006-07-19
Geliefde 1: Het_Biertje
Geliefde 2: Met zijn
Geliefde 3: Smegmasliertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny toch.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny toch.
![]()
[ Bericht 62% gewijzigd door Bupatih op 19-07-2006 21:51:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bart E, lid van de PNVD.
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 11-07-2013 19:51:20 ]
Da's Mainport!quote:
Nooitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef MilkyWay het volgende:
DwC_RuffRyder 2006-07-19
Geliefde 1: BaajGuardian
Geliefde 2: BaajGuardian
Geliefde 3: BaajGuardian
Ik wist het
quote:Danny 2006-07-19
Geliefde 1: http://img.photobucket.com/albums/v72/capybara/more/tubgirl.jpg
Geliefde 2: http://www.hajzlove.net/images/bottleguy.jpg
Geliefde 3: http://www.lemonparty.org/lemonparty.jpg
ik had gewoon de eerste 3 users in dit topic genomen.quote:JE BENT SUPER IN DE MALING GENOMEN !!!!
Maar door wie, wat ,waar of hoe........?
Michael (guerilla.unit.187@gmail.com) heeft jou super in de maling genomen en de antwoorden (de namen van je stiekeme verliefdheden) liggen nu in zijn of haar mailbox !!!!Zij of hem kent nu jouw liefdesboontjes !!!
Wil jij ook anderen deze poets bakken ? Klik dan op deze link hieronder :
hoeeeee spannendquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu weet je op wie ik stiekem verlieft kan zijn, of je weet 3 random namen, who knows.
Wie de neuk is Silver_Shark.quote:Silver_Shark 2006-07-19
Geliefde 1: brechtje
Geliefde 2: ijsmeis
Geliefde 3: SpankTheMonkey
Vind DwC van wel.quote:
quote:Kees de Palletsorteerder 2006-07-19
Geliefde 1: Die Spaanse
Geliefde 2: Pallets
Geliefde 3: Kankerkachel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fraps 2006-07-19
Geliefde 1: aap
Geliefde 2: konijn
Geliefde 3: olifant
Jan Hesselink 2006-07-19
Geliefde 1: Melanie de Joode
Geliefde 2: Anouk Kleinpaste
Geliefde 3: Ratje!
[ Bericht 12% gewijzigd door murp op 22-02-2010 18:38:20 ]
Iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef Secretus het volgende:
Je moet trouwens echt dom zijn als je er echt intrapt, het staat er nog boven ("Wie zijn de liefdes van je vrienden ? Kom het nu te weten")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest deze ook even posten ivm die pics.
[ Bericht 3% gewijzigd door NJ op 20-07-2006 00:47:54 ]
Hé .... da's niet eerlijk ..... dat zijn mijn geheime liefdes ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[knip]
Ik moest deze ook even posten ivm die pics.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hé .... da's niet eerlijk ..... dat zijn mijn geheime liefdes ...
Nee, je had eerst moeten bedenken dat je veel mail zou krijgen. Nu moet je op de blaren zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt al 222 personen in de maling genomen!
Mooi getal, slotje!
Alles gaat rechtstreeks in m'n spammap van Gmail, dus het kan me geen ene moer schelen hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, je had eerst moeten bedenken dat je veel mail zou krijgen. Nu moet je op de blaren zitten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |