Doe er wat aan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Dago, je verneukt de lay-out...
Ben ik nu de enige?quote:
Ja, dus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Dago, je verneukt de lay-out...
Nu niet meer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Toepasselijke layoutverneuking.
dat moet, tis een faquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef yosander het volgende:
Waarom komen er op dit soort topic altijd de halve crew er op af?
Te.....veel........BLAUW!!quote:
ook nog dubbelquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef Noca het volgende:
Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind
Alleen als ik ook een kleurtje (met rechten) heb.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Roönaän het volgende:
development afdeling meldt zich ook even. Nu nog een admin, een nieuwsposter en een eindredactie en we zijn compleet.
Ik vond het zelf zwaar kut lezenquote:
Wanneer wordt jij A? Dan laat ik me ook promoveren. rT krijgen we niet mee schijnlijk, maar een blok DE/Yv/Iteejer/-r- staat ook wel okeequote:
DAT IS HET PUNT NIEHIET!quote:
Wow, ik ben tuig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
Dus, Dago. Je verneukt de lay-out, je opent een topic met een onderwerp waar al een topic over is èn het topic ontaardt in een ordinaire orgie van mods, FA's en ander FOK-tuig. Dit kán écht niet.
En dan heb ik een topic waar jij in gepost had ook nog eens van ONZ naar CUL geschopt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
Dus, Dago. Je verneukt de lay-out, je opent een topic met een onderwerp waar al een topic over is èn het topic ontaardt in een ordinaire orgie van mods, FA's en ander FOK-tuig. Dit kán écht niet.
Dat was vreemd. Ik ben nog nooit zó vaak in CUL geweest, als vandaag. Vandaag at ik overigens een boterham met krabsalade, dus echt veel impact heeft het nog niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan heb ik een topic waar jij in gepost had ook nog eens van ONZ naar CUL geschopt!
Anarchie en rare dingen!
Ik ook!quote:
Jij moet dat topic van MUUS en conflict doorlezen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was vreemd. Ik ben nog nooit zó vaak in CUL geweest, als vandaag. Vandaag at ik overigens een boterham met krabsalade, dus echt veel impact heeft het nog niet.
Ik zeg: Give me a link and I start reading.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet dat topic van MUUS en conflict doorlezen.
Schouderklopjestopic in MED, het forumbrede TTT zeg maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zeg: Give me a link and I start reading.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij A? Dan laat ik me ook promoveren. rT krijgen we niet mee schijnlijk, maar een blok DE/Yv/Iteejer/-r- staat ook wel okee
Hij is nog niet zó oud dat hij niets meer kan bijleren natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee zulke ambities heb ik geloof ik niet
en nee, rt is toch niet echt een fokker natuurlijk
Bwhehe. In ONZ worden meer TTT's gepostquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schouderklopjestopic in MED, het forumbrede TTT zeg maar.
De desbetreffende reclame.quote:
hij wordt al grijs dus misschien gaat het allemaal niet zo vlotjes meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hij is nog niet zó oud dat hij niets meer kan bijleren natuurlijk
Nu reeds? Hoop niet dat mijn kaling dan al intreedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef DarkElf het volgende:
hij wordt al grijs dus misschien gaat het allemaal niet zo vlotjes meer
Jammer. Iemand? Ik ben lui.quote:
't Kind doet een duwbandtransmissie naquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Repeat het volgende:
Een DSG schakelt trouwens wel, dus ik weet niet wat dat kind doet
komt door mij zegt iequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Nu reeds? Hoop niet dat mijn kaling dan al intreed![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef robgeerts het volgende:
is ook niet door mij geschreven, ergens ooit tegengekomen, maar goed, dat terzijdequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ontwikkelen voor performance zit er nog niet in geloof ik.
Op het moment niet. Eergisteren een nachtdienst, vandaag een late dienst en morgen weer een nachtdienst. Zien elkaar vrijdag weer buiten de slaapkamer hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
komt door mij zegt ieheb jij ook zo'n vervelende vrouw thuis?
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ontwikkelen voor performance zit er nog niet in geloof ik.
Ah je bent van dat slag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef robgeerts het volgende:
[..]
is ook niet door mij geschreven, ergens ooit tegengekomen, maar goed, dat terzijde
in de slaapkamer is ook okquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Op het moment niet. Eergisteren een nachtdienst, vandaag een late dienst en morgen weer een nachtdienst. Zien elkaar vrijdag weer buiten de slaapkamer hoogstwaarschijnlijk
ok, in ieder geval, ik geef alleen maar aan dat dit dus op te lossen is, wat jullie zelf vast wisten maar ik dacht, laat ik ze eraan herinneren, is toch beter om dit tegen te gaan dan dat de layout om de haverklap uitgerekt is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
Veel te omslachtig met al die arrays![]()
Wordt ook vast wel wat aan gedaan hoor, maar helaas kunnen de developers ook niet 24/7 bezig zijn met het optimaliseren en verbeteren van het forum. Komt vanzelf, tot die tijd passen we posts wel handmatig aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef robgeerts het volgende:
[..]
ok, in ieder geval, ik geef alleen maar aan dat dit dus op te lossen is, wat jullie zelf vast wisten maar ik dacht, laat ik ze eraan herinneren, is toch beter om dit tegen te gaan dan dat de layout om de haverklap uitgerekt is?
Je gaat dus een sloom script inzetten om een "probleem" op te lossen wat in 1 op de 2500 posts voorkomt..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef robgeerts het volgende:
[..]
ok, in ieder geval, ik geef alleen maar aan dat dit dus op te lossen is, wat jullie zelf vast wisten maar ik dacht, laat ik ze eraan herinneren, is toch beter om dit tegen te gaan dan dat de layout om de haverklap uitgerekt is?
ok, top, was het enige wat ik erover kwijt wilde!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wordt ook vast wel wat aan gedaan hoor, maar helaas kunnen de developers ook niet 24/7 bezig zijn met het optimaliseren en verbeteren van het forum. Komt vanzelf, tot die tijd passen we posts wel handmatig aan![]()
Mja, zij komt om 0u30 thuis en ik moet om 5u30 op. Zou net kunnnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in de slaapkamer is ook ok
maar goed, beetje langs elkaar leven dus..
kan makkelijk drie keerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mja, zij komt om 0u30 thuis en ik moet om 5u30 op. Zou net kunnnen
Als je maar vaak genoeg gaat pissen kan daar nog wel een paar liter bij hoor. Of cola, dat ontroest meteen je maag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Roönaän het volgende:
Hoeveel liter water drinken is gezond op een dag? Zit nu op 2,5 nog maar.
Is al teveel, je kunt beter op bier overstappenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Roönaän het volgende:
Hoeveel liter water drinken is gezond op een dag? Zit nu op 2,5 nog maar.
jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Roönaän het volgende:
[..]
En dan met zo'n zelfvoldane grijns in de trein gaan zitten.![]()
![]()
reminds me. Morgen maar even aan mijn nieuwe collega vragen of hij eigenlijk wel een leven heeftquote:
Bied je 'm een dood aan als hij wel een leven heeft?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
reminds me. Morgen maar even aan mijn nieuwe collega vragen of hij eigenlijk wel een leven heeft
een wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bied je 'm een dood aan als hij wel een leven heeft?
bier is zó overrated.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is al teveel, je kunt beter op bier overstappen![]()
Een dood. Zoals een gezellig kopduel met een trein of een innige omhelzing met een hoeveelheid gewikkelde hennep...quote:
Ah die een dood. Denk zelf altijd in termen van de dood. Vroeg me af of je misschien een doos bedoelde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een dood. Zoals een gezellig kopduel met een trein of een innige omhelzing met een hoeveelheid gewikkelde hennep...
nare ventquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
reminds me. Morgen maar even aan mijn nieuwe collega vragen of hij eigenlijk wel een leven heeft
mis ik weer wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Roönaän het volgende:
hmm. even dat gedoe in hengelo in de gaten houden. Lief zit in almelo nu. ff rtvoost aan.
Was een brandje in een stroomschakelgebeuren in hengelo. Alleen dat was verdacht dicht in de buurt van een Akzo Nobel vestiging. Was eerst prioriteit ramp ivm mogelijke chemie probs. Maar is nu een ordinairy brand geloof ik: Crisis in Hengelo!quote:
oh okquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Was een brandje in een stroomschakelgebeuren in hengelo. Alleen dat was verdacht dicht in de buurt van een Akzo Nobel vestiging. Was eerst prioriteit ramp ivm mogelijke chemie probs. Maar is nu een ordinairy brand geloof ik: Crisis in Hengelo!
gevondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een brandje ofzostaat ergens op de frontpagw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |