Doe er wat aan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Dago, je verneukt de lay-out...
Ben ik nu de enige?quote:
Ja, dus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Dago, je verneukt de lay-out...
Nu niet meer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Toepasselijke layoutverneuking.
dat moet, tis een faquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef yosander het volgende:
Waarom komen er op dit soort topic altijd de halve crew er op af?
Te.....veel........BLAUW!!quote:
ook nog dubbelquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef Noca het volgende:
Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind
Alleen als ik ook een kleurtje (met rechten) heb.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Roönaän het volgende:
development afdeling meldt zich ook even. Nu nog een admin, een nieuwsposter en een eindredactie en we zijn compleet.
Ik vond het zelf zwaar kut lezenquote:
Wanneer wordt jij A? Dan laat ik me ook promoveren. rT krijgen we niet mee schijnlijk, maar een blok DE/Yv/Iteejer/-r- staat ook wel okeequote:
DAT IS HET PUNT NIEHIET!quote:
Wow, ik ben tuig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
Dus, Dago. Je verneukt de lay-out, je opent een topic met een onderwerp waar al een topic over is èn het topic ontaardt in een ordinaire orgie van mods, FA's en ander FOK-tuig. Dit kán écht niet.
En dan heb ik een topic waar jij in gepost had ook nog eens van ONZ naar CUL geschopt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
Dus, Dago. Je verneukt de lay-out, je opent een topic met een onderwerp waar al een topic over is èn het topic ontaardt in een ordinaire orgie van mods, FA's en ander FOK-tuig. Dit kán écht niet.
Dat was vreemd. Ik ben nog nooit zó vaak in CUL geweest, als vandaag. Vandaag at ik overigens een boterham met krabsalade, dus echt veel impact heeft het nog niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan heb ik een topic waar jij in gepost had ook nog eens van ONZ naar CUL geschopt!
Anarchie en rare dingen!
Ik ook!quote:
Jij moet dat topic van MUUS en conflict doorlezen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was vreemd. Ik ben nog nooit zó vaak in CUL geweest, als vandaag. Vandaag at ik overigens een boterham met krabsalade, dus echt veel impact heeft het nog niet.
Ik zeg: Give me a link and I start reading.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet dat topic van MUUS en conflict doorlezen.
Schouderklopjestopic in MED, het forumbrede TTT zeg maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zeg: Give me a link and I start reading.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij A? Dan laat ik me ook promoveren. rT krijgen we niet mee schijnlijk, maar een blok DE/Yv/Iteejer/-r- staat ook wel okee
Hij is nog niet zó oud dat hij niets meer kan bijleren natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee zulke ambities heb ik geloof ik niet
en nee, rt is toch niet echt een fokker natuurlijk
Bwhehe. In ONZ worden meer TTT's gepostquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schouderklopjestopic in MED, het forumbrede TTT zeg maar.
De desbetreffende reclame.quote:
hij wordt al grijs dus misschien gaat het allemaal niet zo vlotjes meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hij is nog niet zó oud dat hij niets meer kan bijleren natuurlijk
Nu reeds? Hoop niet dat mijn kaling dan al intreedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef DarkElf het volgende:
hij wordt al grijs dus misschien gaat het allemaal niet zo vlotjes meer
Jammer. Iemand? Ik ben lui.quote:
't Kind doet een duwbandtransmissie naquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Repeat het volgende:
Een DSG schakelt trouwens wel, dus ik weet niet wat dat kind doet
komt door mij zegt iequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Nu reeds? Hoop niet dat mijn kaling dan al intreed![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef robgeerts het volgende:
is ook niet door mij geschreven, ergens ooit tegengekomen, maar goed, dat terzijdequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ontwikkelen voor performance zit er nog niet in geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |