je vergeet ook je zelf nog te noemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Aanstaande maandag, Tilburg, Kermis, Roze Maandag. Voor iedere klager wat wils:Emo's Goth's Homo's Travestieten Paupers Tokkies NS (om er te komen) Warmte Dronken lui etc.
Wie komt?![]()
Zie OP, ik dacht er net aan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
je vergeet ook je zelf nog te noemen![]()
Aan allochtonenbashen doen we niet in KLBquote:
Talpa!quote:
Nouhou....quote:
Ah weet je wat. Zet me maar op de misschien met heel veel geluk lijstquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Tha_T het volgende:
Tilburg zei je he? Ik cancel
er zullen ook swingende lesbos zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef Tha_T het volgende:
Maar Flugel, had je al een progamma in gedachten? Swingende homo's is echt niet het enigste wat ik wil zien
Neuh, ik verwacht niet dat er ook maar iemand komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef Tha_T het volgende:
Maar Flugel, had je al een progamma in gedachten? Swingende homo's is echt niet het enigste wat ik wil zien
IK misquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Aanstaande maandag, Tilburg, Kermis, Roze Maandag. Voor iedere klager wat wils:Emo's Goth's Homo's Travestieten Paupers Tokkies NS (om er te komen) Warmte Dronken lui Flugel Veel te dure attracties etc.
Wie komt?![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
er zullen ook swingende lesbos zijn
Mocht je een metalen glijbaan in gedachten hebben. Daar verbrand je je reet aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik verwacht niet dat er ook maar iemand komt
Mocht dat wél het geval zijn verzin ik wel ff snel iets.![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan allochtonenbashen doen we niet in KLB![]()
Bovendien zijn die ook écht niet te vinden op een dag als roze maandag, zelfs niet samengeschoold bij de botsauto's....
Jij kunt sowieso niet, je moet zingen op fokRadio....quote:
En de bijbehorende vechtpartij tussen beiden partijen uiteraardquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef postmortum het volgende:
zonder allochtonen en kampvolk is het geen echte kermis![]()
Kampvolk is er zeker wél. En veul ook....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef postmortum het volgende:
zonder allochtonen en kampvolk is het geen echte kermis![]()
is er ook iets te doen in 013?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kampvolk is er zeker wél. En veul ook....
Pa met ontbloot bovenlijf, ma met korte rok, vijf kilo goud om d'r nek (wat maar goed is, want dan heeft ze tenminste íets aan wat d'r tieten bedekt) een stel krijsende koters erachter aan met oliebollen en suikerspinnen in hun plakkerige handjes. En maar janken omdat ze niet óók nog popcorn krijgen....
Echt waar, op het terras mensen kijken tijdens de kermis is geweldig...![]()
Daar wil je niet zijn volgens mij. DJ's met van die boem-boem-boem muziek, dat vinden homo's namelijk leuk...quote:
de grote zaal als een grote dark room en de batcave als sm roomquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar wil je niet zijn volgens mij. DJ's met van die boem-boem-boem muziek, dat vinden homo's namelijk leuk...
flugettje trakteert je wel op een suikerspinquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef oor het volgende:
1 uur en 13 minuten in de trein
21,60 eurovoor de 2de klas
een rozequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
flugettje trakteert je wel op een suikerspin![]()
al moderator zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef The_Terminator het volgende:
Sorry, te ver weg en ik moet werken
hoe lang blijft dit topic eigen openquote:
ik komquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
er zullen ook swingende lesbos zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |