quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hey jongens, jullie hebben een snaar te veel op jullie gitaren... is dat een ingebouwde reserve snaar?![]()
Ik gebruik alleen maar een delay pedaal, een noise suppressor om de ruis weg te drukken en een schakelpedaaltje om tussen twee gitaren te kunnen wisselen. Verder haal ik mijn geluid en distortion uit m'n Peavey Triple XXX top. Dus niks geen geluid veranderen met EQ's en compressors...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef Thomzzzzz het volgende:
Waarom pedalboards?? Waarom je geluid zo veranderen met EQ's, compressors en distortions/overdrives? Waarom niet wat meer tijd en geld uittrekken voor een versterker die de sound geeft die je wil hebben? Dan kun je dat geklungel met die kuttige pedalen ook achterwege laten!
Na 300 posts gaat ieder topic, helaas, dicht...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef ViolentGod het volgende:
Nu alweer vol. Waarom heeft zo'n topic maar 6 pagina's?![]()
Terug vind post, zo komt het topic in de lijst 'my active topics'quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:06 schreef ViolentGod het volgende:
Wat is tvp? Die term ben ik nog op geen enkel ander forum tegengekomen.
Huh?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hey jongens, jullie hebben een snaar te veel op jullie gitaren... is dat een ingebouwde reserve snaar?![]()
Dat is dan toch gewoon B groot, alleen met die lage B erbij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef ViolentGod het volgende:
Of bijvoorbeeld het akkoord dat John Petrucci gebruikt in het Dream Theater nummer 'The Mirror'.
4
2
2
0
Lekker zwaar akkoord is dat.![]()
B5 lijkt me, aangezien alleen de grondtoon en de kwint erin zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon B groot, alleen met die lage B erbij?
tvp![]()
Meerdere zelfsquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:36 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Extra variatie nodig? WHY? Je hebt toch een sound, een bepaalde intonatie van gitaar en versterker die fijn is?
GAS he, there's no escaping from itquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp'tje dan maar
Ik droomde laatst dat ik 30 gitaren had..
toen werd ik wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |