Had van jou ook niks anders verwachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Urvin het volgende:
Niks aan toe te voegen![]()
Schulz blijft een held![]()
nee, totaal vergeten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
filmpje van dat verzoekje toevallig?![]()
ja, die mag wel eens uitkomen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)
Wanneer komt die nou uit?
Lijkt me terecht!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:23 schreef Tomaz het volgende:
Oef, mijn lijstje gaat merendeel house worden denk! Ben er nog niet uit...
ik vind dat roog en erick-e bijna altijd hetzelfde brengen, heb ze nu al te vaak gezien voor mijn gevoel, qua club/house zou ik dan eerder voor een ricky rivaro en benny rodrigues gaan, ik zit nog te bedenken welke top 5 het zal worden voor mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me terecht!. Zat zelf nog aan Roog en Erick E te denken enzo... Sander Kleinenberg en dat soort werk. Blijft ook meer dan goed!
Daan gefeliciteerd![]()
![]()
Benny was extreem goed @ sensationquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:32 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vind dat roog en erick-e bijna altijd hetzelfde brengen, heb ze nu al te vaak gezien voor mijn gevoel, qua club/house zou ik dan eerder voor een ricky rivaro en benny rodrigues gaan, ik zit nog te bedenken welke top 5 het zal worden voor mij![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef hp22 het volgende:
http://partyflock.nl/party/71502.html
Slechts ¤5,-! Tevens Robert Nickson op de line-up
Er staat geen enkele Armada naam op dat feestje (Nouja, Signum misschien) dus Armiiii (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef DreamAway het volgende:
[..]
[afbeelding]
yoohoooo!![]()
![]()
waarom staat Armiiii er zelf niet bij trouwens?(alhoewel sommigen hier dat vast niet erg vinden)
Wie gaat er hier trouwens de 16de nog naar Armada night in Amsterdam?!
u hebt gelijk idd!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat geen enkele Armada naam op dat feestje (Nouja, Signum misschien) dus Armiiii (! ) zou daar ook niet tussenpassen! En dan vind ik idd helemaal niet erg
Armada night lijkt me wel vet (beide avonden!) maar heb nog geen idee of ik ga...
Gaarne!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:05 schreef Tomaz het volgende:
Ik heb wat invites over op TranceTraffic, alleen voor de liefhebbers!
Hoera hoera hoeraaaaa!quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar istie dan!![]()
!!!
Doe mij een proggie remix van jouw plaatje!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:27 schreef swopfile het volgende:
Aanwezig, met een Tom S fanshirt uiteraard!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |