Nog later toen ie met Hal aan het eten was, en Hal ging afrekenen, toen zei ie :''Wist je maar dat die vrouw Emily was''quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ten eerste: je hoorde zo dat het Simon niet was maar Henry, dat was gewoon overduidelijk..![]()
En ten tweede: ik weet zeker dat Will regelrecht in Emily haar gezicht keek toen hij haar betrapte en toch zei hij later dat hij niet wist wie het kon zijn, alleen dat het een vrouw was..![]()
Hij beschermd zichzelf niet Emily,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:52 schreef Aventura het volgende:
Snap alleen niet waarom Will Emily beschermt eigenlijk.
Daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:58 schreef maril het volgende:
[..]
Hij beschermd zichzelf niet Emily,
Will zit in een moeilijk pakket ze geloven hem niet, als hij dan ook nog gaat zeggen dat Emily het heeft gedaan (niemand weet dat ze onder invloed is van Babs)wordt hij helemaal voor gek verklaard, dus heeft hij maar een keus hetzelf uitzoeken.
Kort?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand me kort uitleggen hoe Cabot precies bij Rosanna terecht is gekomen? Want Rosanna kon toch geen kinderen krijgen? En hoe zijn Rosanna en Paul bij elkaar gekomen (ja, heb een paar seizoenen gemist
Ja ze zijn gescheiden, want Jordan had een relatie met Jennifer, dus.. En Rosanna heeft volgens mij wel de officiele papieren mogen tekenen, maar dat weet ik niet zo heel zzeker :Squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef Foeske het volgende:
[..]
Kort?
Craig wilde Rosanna blij maken en haar een 'cadeautje' geven. Hij heeft toen best wel illegaal kunnen regelen dat Cabot geadopteerd kon worden. (via de legale weg zou het jaren duren) Dat kwam allemaal uit en toen moest Cabot terug naar zijn echte moeder. Weer later bleek, oa dankzij Stenbeck (die de vader van Jordan bleek te zijn en dus de opa van Cabot), dat Jordan de biologische vader van Cabot was. Als Rosanna met hem zou trouwen zouden ze dus recht hebben op Cabot. Ik heb het toen ook niet heel precies gevolgd, maar volgens mij zijn ze uiteindelijk getrouwd (en kort daarna gescheiden?), maar daardoor kreeg Rosanna Cabot wel toegewezen. Toch?
En hoe Rosanna en Paul bij elkaar zijn gekomen weet ik eigenlijk ook niet precies. Heb begin dit jaar ook een paar maanden gemist.
Ja ik zag het later pas, moest eten rond 5 over 7, dus ik had net het stuk na de 2e reclame gemist..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog later toen ie met Hal aan het eten was, en Hal ging afrekenen, toen zei ie :''Wist je maar dat die vrouw Emily was''
Leuk stukje!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Puppi het volgende:
[..]
Carly en Jack in een soapie talkshow, over het 50-jarig jubileum en hun relatie door de jaren heen.
(possible spoilers).
Inderdaad en er zitten volgens mij geen spoilers inquote:
En Cabot leeft nog, hij is bij James Stenbeck.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Cabot was geadopteerd toen Rosanna nog met Craig was. Craig heeft Cabot gekocht van een handelaar (nou ja, zoiets). Maar Cabot was de vergeten zoon van god-hoe-heet-die-ex-van-Jennifer-ookalweer? die dan weer de broer van Paul én de vergeten zoon van James Stenbeck is.
Leuk man, soaps
En Rosanne en Paul gingen dus met dat hele gedoe om Cabot veel met elkaar om, dus dan moet je wel bij elkaar in bed belandenTrouwens, James had Cabot ontvoerd, hem in een kamertje gezet, Rosanne vast gehouden in een andere kamer, en Paul moest kiezen wie hij wilde redden want er lag een bom onder het huisje. Hij heeft Rosanne gered en Cabot is dus "dood". Maar ja, geen lichaam én James leeft ook (nog steeds...) dus ja. Die zie ik nog wel eens terug komen
Maar Rosanne heeft Paul veergeven en nu wonen ze in Fairwinds
Vandaar. Meer vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |