quote:DJ Fox feat Chicago Zone - Just A Melody
Thanx!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef jakovasaur het volgende:
Die plaat (538-zomerhit?) met Sentir... is Jokero van Akcent.
Deze is 't niet, tocuh kan ik niet vinden. Maar wel 'n leuk nummer dat ik nog niet hadquote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef jerver73 het volgende:
trompet melodietje?
tocuh & go - could you
us three - cantaloop
Volgens mij begint de eerste CD van Qlimax- The Hardstyle Virus (mixed by DJ Luna) met zo'n nummer. Je hoort dan hartslag, ademhaling en ineens stopt ie en dan komt de beat erin. Hoop dat je m kunt vinden!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een hardstyle achtig nummer wat begint met een "hartslag".
Alle andere nummers die daarmee beginnen zijn trouwens ook welkom.... wil het gebruiken voor een bepaalde videomontage.
Mijn dank!
duh... sorry....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Deze is 't niet, tocuh kan ik niet vinden. Maar wel 'n leuk nummer dat ik nog niet had
TOUCH and go - Would youquote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Deze is 't niet, tocuh kan ik niet vinden. Maar wel 'n leuk nummer dat ik nog niet had
Sarangi-12-Mambayaga Project, Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)... deze misschien??quote:Op zondag 23 juli 2006 16:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh, dat nummer. Nee dat is 't ook niet
Nee dat is ie ook nietquote:Op zondag 23 juli 2006 19:08 schreef koenie84 het volgende:
[..]
Sarangi-12-Mambayaga Project, Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)... deze misschien??
misschien "assekruus" dat is echt zo dweilorkest carnavals stamper... verschillende uitvoerenden mogelijk...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:39 schreef Tommeke het volgende:
In de 3 gezusters in Groningen draaien ze bij de draaibar wel eens zo'n dweilorkest nummer zeg maar...
Weet iemand hoe die heet? bvd.
snel of langzaam?stijl? tekst ergens in het nummer...? in janet jackson - diamonds zit ook een lange trompetsole maar dat zal je wel niet bedoelen.. anders misschien "tired of getting pushed around?"quote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee ook niet, dat nummer ken ik ook wel
Toch bedankt! Volgens mij heb ik echt 'n lastige nu
Brimful of Asha - Cornershopquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:13 schreef wipes66 het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan alleen de videoclip een beetje herinneren. Het is een beetje een jaren 70 clip en je ziet steed een meisje die lp's afspeeld. Ook wordt er steeds "fourtyfive" gezongen . Weet iemand welke ik bedoel?
fijn dat we het eens zijn..quote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef jerver73 het volgende:
[..]
cornershop - brimful of asha ( al dan niet in de fatboy slim remix)
Misschien Laurent Garnier - The Man With The Red Face?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee ook niet, dat nummer ken ik ook wel
Toch bedankt! Volgens mij heb ik echt 'n lastige nu
Take Five? Van Dave Brubeck misschienquote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan zal ik m'n eigen verzoek maar es posten:
ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |