cornershop - brimful of asha ( al dan niet in de fatboy slim remix)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:13 schreef wipes66 het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan alleen de videoclip een beetje herinneren. Het is een beetje een jaren 70 clip en je ziet steed een meisje die lp's afspeeld. Ook wordt er steeds "fourtyfive" gezongen . Weet iemand welke ik bedoel?
DJ Fox feat Chicago Zone - Just A Melodyquote:
kan je hem ongeveer omschrijven?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef El_Rolando het volgende:
''De zomerhit van 538''.
Ik hoorde 'm gisternacht.
Iemand?
Was het niet Rockefeller - Do It 2Nite ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Kanogor het volgende:
Hoe heet de remix van
"Baby we can do it, take the time to do it right" of zoiets, wat je de laatste tijd wel vaak hoort.
Google en LimeWire vinden alleen de originele en zo'n lame remix met Whitney Houston ofzo.
ik weet welke je bedoelt, hoorde em gister nog...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Adsum het volgende:
Op Slam FM komt de laatste tijd vaak een nummer bij wat ze aankondigen met 'Funkadelic' of zoiets. Zoeken op Funkadelic bij Limewire levert echter alleen maar oude meuk op...
Een klein stukje van dat nummer is ook te horen bij de reclame stukjes op MTV.
is idd jokero van akcentquote:Op zondag 23 juli 2006 10:10 schreef Barcelona het volgende:
Ik ben op zoek naar een spaans nummer, volgens mij wel hot op het moment.
Het is iets met "Sentir"??? (ja ik weet het, weinig informatie)
Thanks a million!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt, hoorde em gister nog...
Volgens mij moet je het spellen als funk-a-delic
Edit-Edit: Phunk-a-delic - rockin'
Laat maar, het is Manu Chao - Me Gustas Tuquote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef Joncho het volgende:
Op 3FM hoorde ik ook een spaanstalig (?) nummer, beetje á la La Camisa Negra, maar dan met iets van 'Mustastu'
Me gustas tu - Manu Chao gok ik zo, leuke muziekquote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef Joncho het volgende:
Op 3FM hoorde ik ook een spaanstalig (?) nummer, beetje á la La Camisa Negra, maar dan met iets van 'Mustastu'
Gevonden.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef El_Rolando het volgende:
''De zomerhit van 538''.
Ik hoorde 'm gisternacht.
Iemand?
Wise Guys - Ooh La laquote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan zal ik m'n eigen verzoek maar es posten:
ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |