The Way You Move - Outkast?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef mavje het volgende:
Hoi... ik ben op zoek naar het nummer waarin het stukje voorkomt ' I like the way you move' met een leuke housebeat. Word vaak gebruikt bij lopen van modeshows. Weet iemand de titel en de artiest?
ah...... pig bag - papa's got a brand new pig bag misschien?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben de nummers even aan 't opzoeken, maar Laurent Garnier en Spymaster zijn 't ook niet. De muziek is alleen trompet, dus geen andere instrumenten of zang.
De melodie gaat zo: tatatata tatata (sneller) tata tatata (sneller) en dat blijft eigenlijk 'tzelfde..
Niet dat je er zo veel aan hebt
klinkt erg alter ego... maar ik ben ook wel benieuwd...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:19 schreef BstrdSgr het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is:
http://www.bstrdsgr.tweakdsl.nl/unknown.mp3
Thnx!
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef jerver73 het volgende:
[..]
klinkt erg alter ego... maar ik ben ook wel benieuwd...
Molluck en DuranK, dankjewel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ganesha & Ragga D - Babariba
en Audio Bullys - Rock Till I'm Rolling
wat voor soort muziek is het?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben de nummers even aan 't opzoeken, maar Laurent Garnier en Spymaster zijn 't ook niet. De muziek is alleen trompet, dus geen andere instrumenten of zang.
De melodie gaat zo: tatatata tatata (sneller) tata tatata (sneller) en dat blijft eigenlijk 'tzelfde..
Ik kan 't eigenlijk alleen maar omschrijven als trompetmuziek, verder helemaal nix (geen andere instrumenten, vocals of wat dan ook). Heel simpel deuntje, maar wel vrolijk. Ideale achtergrondmuziek, zoals ze die dus bij MTV gebruiken bij programma's als The Fabulous Life of... etc..quote:Op maandag 24 juli 2006 00:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wat voor soort muziek is het?
Leuk nummer voor in m'n collectie, maar ook deze is 't nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ah...... pig bag - papa's got a brand new pig bag misschien?
Trompet-melodietje? Komt het uit recente MTV-commercials?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan zal ik m'n eigen verzoek maar es posten:
ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet doen! Niet je huid afkrassen. Weersta de jeuk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:44 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zo eentonig dat ik zin krijg om mijn huid eraf te krassen wanneer ik het nummer hoor
Ik dank u hartelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 10:48 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Was het niet Rockefeller - Do It 2Nite ?![]()
En ik dank u voor het hebben van zo'n uitstekende muzieksmaak!quote:
John Mayerquote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
ik zoek een artiest eigenlijk,
de liedjes die ie maakt zijn wel bekend. Maar laatst was er een reclame op RTL 4 (ofzo) voor z'n best of album. Waar ie wordt aangekondigd als de ultieme cd voor de zomer, laidback enzo. Het is een beetje laidback country achtig.
Iemand?
Klein gokje : Jack Johnson?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
de liedjes die ie maakt zijn wel bekend. Maar laatst was er een reclame op RTL 4 (ofzo) voor z'n best of album. Waar ie wordt aangekondigd als de ultieme cd voor de zomer, laidback enzo. Het is een beetje laidback country achtig.
Iemand?
J.J Cale Best ofquote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
Iemand?
Ook nietquote:Op maandag 24 juli 2006 01:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Trompet-melodietje? Komt het uit recente MTV-commercials?
Tom Brown - Funkin for Jamaica?
'weetniet, ik kijk nooit mtv, maar lijkt me wel iets dat ze zouden gebruiken
Oh wacht.. Quincy Jones - Soul Bossanova?
Is eigenlijk een fluit-melodietje begeleid door brass. Maar er komt veel trompet in voor.
En MTV gebruikt het erg veel.
te lui om te zoeken?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zoek de naam van de nieuwe Fatboy Slim single..
Deze werd pas op 3FM gedraait, vorige week woensdag ofzo..
Weet iemand hem?
Waar moet ik op zoeken? New fatboy Slim single ofzo?quote:
ik had het binnen een minuut (nou vooruit, 2 minuten) gevondenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar moet ik op zoeken? New fatboy Slim single ofzo?
Alsof ik dan allemaal nieuwe, up to date sites krijg..
kleine jongens met een grote mondquote:Lamer.
Mensen die hun hele leven aan Fok! besteden en 60 posts per dag maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het binnen een minuut (nou vooruit, 2 minuten) gevonden
[..]
kleine jongens met een grote mond
24 uur gemiddeld over 60 posts doenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven aan Fok! besteden en 60 posts per dag maken.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef SilverBullet het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek die voor deze freestyle is gebruikt.![]()
Volgens mij is die van DJ Jean, titel kan ik je zo even niet geven.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:00 schreef Pretzel het volgende:
Beste lezer, op het werk luister ik vaak naarde radio
Nu zocht ik de naam van een nummer dat redelijk populair is gezien hij vaak gedraaid wordt
het is een dance nummer, waar ze een aantal keer voordat het refrein begint no one else no one else no one else... en dan komt daarna na climax stukje de beat
kunnen jullie me aan de naam helpen?
mvg
Alvast bedankt
kun je het niet even in fluiten of fruity loopen oid? ben nou toch wel benieuwdquote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Leuk nummer voor in m'n collectie, maar ook deze is 't niet
Ik zal morgen es kijken wat ik kan doen, zal lachwekkend wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef jerver73 het volgende:
[..]
kun je het niet even in fluiten of fruity loopen oid? ben nou toch wel benieuwd
Flypside - Happy Birthday, erg tof nummer.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:41 schreef Gebleekte het volgende:
Kent iemand een nummer wat volgens mij 'happy birthday' heet, maar ik weet dus niet van wie het nummer is.
Het is een soort van rap-nummer, en word gezongen door (volgens mij) een neger. Het refrein word gezongen door een vrouw.
Thx.
Er was ook altijd een hardhouse/dancy/trancy versie van Ringa ding dong song, was een jaar of 4 á 5 geleden best populair. Ik kan even niet op de artiest komen, was iets van "formation" ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 22:13 schreef menaceman het volgende:
(Het is niet de Ringa ding ding song van die fruit gedoe.)
Bijvoorbaat dank![]()
Olav Basoski feat. Michie One-Watermanquote:Op maandag 24 juli 2006 22:13 schreef menaceman het volgende:
Hey,
Ik zoek een dance nummer die waarschijnlijk iedereen kent, alleen ik niet. Ik hoor het ongelovelijk vaak in clubs. Het gaat zo van:
'Dong dong, dang dang di dong dong' ofzo.
Dit word het hele liedje lang gezongen door een geil chinees stemmetje.
Ik heb het gegoogled maar geen succes.
(Het is niet de Ringa ding ding song van die fruit gedoe.)
Bijvoorbaat dank![]()
Peter Damir & Charlie Brown - Bomba?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een trance achtig nr, het nr heet iets van bombaza. Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:37 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90. Er komen veel trompetten in voor met lange uithalen.
De tekst is "I'm about to lose it all / I'm about to lose control"
Halverwege stopt het ritme en hoor je dezelfde melodie, maar dan klinkt het een beetje Hawaïaans.
Heb al veel gezocht maar kan hem niet vinden![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:40 schreef minthy het volgende:
Niemand die dit weet? Het is een erg bekend, relaxt nummer. Volgens mij begin jaren '90. Tekst wordt gezongen door een vrouwenkoortje, dit is ook de enige tekst die er in het nummer voorkomt.
Chris Isaak - Wicked Gamequote:Op maandag 24 juli 2006 21:50 schreef EvilFaith het volgende:
Goed ik zoek het nummer dat gedraait wordt in de serie Friends als Ross Rachel meeneemt naar zijn werk, ze in een zaal liggen onder een nep sterrenhemel. Ross zet dan de muziek aan, ik wil weten welk liedje dat is, iets met iiiii am falling in love (ofzo..). Vervolgens beginnen ze wat te rotzooien en draait ross rachel op een pakje sap. Hopelijk weten jullie zo genoeg.
Juiiisttquote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Flypside - Happy Birthday, erg tof nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |