Je bent een schat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
You get what you give van de New Radicals?
Het origineel schijnt van Doris Day te zijn, en stamt uit 1956...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zoek de 'doorsnee' uitvoering van Que Sera Sera, zoals die bijvoorbeeld ook vaak in stadions wordt gebruikt ( ik geloof met een vrouwenstem ). Volgens mij zijn er 100.000 covers van het nummer, maar ik zoek dus niet de Hermes House Band of een of ander gospelkoor
Alvast bedankt!
Panic At The Disco - I Write Sins Not Tragediesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor steeds een nummer op de radio, maar nooit de artiest en de titel..
Dit stukje tekst herinner ik me nog:
"Haven't you people ever heard of closing the goddamned door"
Kent iemand dit?
Panic at the Disco! - I write sins not tragediesquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor steeds een nummer op de radio, maar nooit de artiest en de titel..
Dit stukje tekst herinner ik me nog:
"Haven't you people ever heard of closing the goddamned door"
Kent iemand dit?
ga ergens anders de boel verzieken, kneusquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:36 schreef roediej het volgende:
een vriendin van me zoekt ook een nummer:
hij gaat zo: want als het moet weet je dan niet dat ik naast je sta weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
Michael Jackson - They Don't Care About Usquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef WinIT het volgende:
Hallow mensen, ik ben hier pas sinds kort, maa rik zag net op NED 1 bij een muziekprogramma weer een stukje clip van Michael Jackson langs komen, ik ben al lang op zoek naar een nummer van hem. Ik weet alleen een stukje uit de clip, namelijk: dat hij een midden in een grote kring van mensen staat en dat hij daar staat te zingen, een paar mensen met grote trommels.
Iemand een idee wat ik bedoel? Laat et me maar weten: Alvast bedankt he!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef Loekje het volgende:
Ik zoek een nummer uit de Sensation white megamix. Het stukje is tussen de 22 min en de 23:15. Ik heb werkelijk geen idee van wie het is. Hopelijk hier iemand!?
Held!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Phunk Electric - Video games crash (Touche Remix)
dat liedje is tof mên.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb. Ik hoor het elke dag op de radio maar ik weet niet hoe het heet, en ik wil weten wat ik haat
1 zin gaat van "what a beautiful wedding"!!!!!
[edit]
Al gevondenPanic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies
![]()
![]()
![]()
Bodyrockers - I like the wayquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:01 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik zoek een nummer die ik laatst in op de radio hoorde. Heb het net een tijdje proberen te zoeken, maar zonder resultaat. Gelukkig hebben we Fok! nog
Het refrein gaat zeg maar zo:
Man schreeuwt: "I like the way she moves"
Gevolgd door een lekkere gitaar stukje.
Volgens mij is het een dance remix versie die ik bedoel... maar het origineel is ook welkom
Is dat niet gewoon The Roots met het nummer The Seed?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef Heidi- het volgende:
Ja nu zoek ik een nummer
Ik zag hem pas op the box (I know) maar heb hem nog niet ergens anders gezien, ik kan me alleen iets van de clip herrineren :
Het was in een huis, met veel hout.. en er stonden 2 donkere mannen (ala Lenny Kravitz en sowieso 1 met een baard) gitaar te spelen en te zingen, ondertussen huppelde er een donker klein meisje door het huis...
Voor zover ik weet is hij gewoon van dit jr, dus niet heel oud
Oh excuuuse me, maar idd, thxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:02 schreef Flibble het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon The Roots met het nummer The Seed?
Waarom denkt iedereen dat dat een nieuw nummer is? Is al jaren oud!![]()
Geweldig nummer, maar ik ken er geen remixen van... Ofja eentje, een remix met het Zwanenmeer, die werd gedraaid op de Victoria's Secret Fashion Show van 2005... mmmm VS Fashion Shooowquote:
Joe Jackson - Is She Really Going Out With Him?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef numbr het volgende:
Gisteren werd er op radio 1 tijdens de tour de france een nummer gedraaid. Ik weet niet meer hoe het precies ging maar er werd veel in gezongen terwijl er alleen een ritme werd gespeeld, dus verder geen instrumenten. Ook kwam er veel oehoeh e.d. in voor. Het leek me een al wat ouder nummer. Weet iemand welk nummer dit is? Oh en het is niet Michael Jackson.
Starstylers feat Michy-Keep On Movingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:35 schreef D-Vide.D het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, ik zal het ff beschrijven..
Op de achtergrond hoor je het deuntje van 'Sash - Ecuador' , maar nu zingt er een vrouw doorheen.. was vorig jaar zomer een klein hitje volgens mij..
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |