Jamiroquai - Seven Daysquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek dat nieuwe nummer van Jamiroquai (denk ik). Het gaat over 'drop that bomb on me' of iets dergelijks. Wie helpt?
Seven Days In Sunny Junequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek dat nieuwe nummer van Jamiroquai (denk ik). Het gaat over 'drop that bomb on me' of iets dergelijks. Wie helpt?
Kristoffer Ragnstam - Lonely Lanequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:17 schreef Torio het volgende:
Ik ben op zoek naar info over een nummer dat je tijdens een reclame hoort, waar een man in de lift stapt met een verkeerde bril op, en die dan verwisselt. Tijdens de reclame hoor je oa dit stukje text:
'no matter what your momma say, you need to follow me to the moon' ofzo
alvats bedankt
Marcel Woods - Advanced Goeie plaat!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef smvs het volgende:
Ik wil graag weten wat dit voor hakkeplaat is. Doelende op de eerste helft van de file en niet op die gast die de Marshall Masters er doorheen schreeuwt. BVD.
http://bas.texel.com/files
Thx morganequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Kristoffer Ragnstam - Lonely Lane
[url=http://www.ragnstam.com ]www.ragnstam.com [/url]
Is Ook Schitterend - Altijd wel iemandquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef roediej het volgende:
ik zoek :
het refrein gaat zo ong:
want als het moet, weet je dan niet dat ik naast je sta, weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat...
dankje schatquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is Ook Schitterend - Altijd wel iemand
Je google werkt niet
Gaat ie zo van: I can see clearly now, the rain has gone?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Kan iemand mij het nummer geven van de 'Sunshine' Reclame van MTV?
Wat zal het met dit weer warm geweest zijn onder die steen zeg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:25 schreef RandomReader het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort happy bubbeling liedje, je hoort steeds zo een carribean muziekje er doorheen en een neger ofzo steeds van "lift your leg up" ofzo! Weet iemand wat? Thnx!
Edit: Hij lijkt een beetje op shake your bam bam! van luc le blanc vs. mr. z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |