'quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
Bij ons loopt er ook een stagair te pronken met z,n hubba hubba TMF muziek telefoon.![]()
Het is nog een Nederlander.![]()
Van mij mogen ze em afschieten.![]()
Jep ik ken ze!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef TC03 het volgende:
Kennen jullie die figuren? Lopen op het winkelcentrum met hun vervormde muziek die via hun telefoon wordt afgespeeld. En dan kijken ze ook nog allemaal zo 'extra nonchelant'. Wat een triestelingen.
Yeah right.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
En dan schreeuw ik altijd keihard: koop oordopjes!
Dat denk je keihard in je hoofdquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
Ja, dat ken ik wel!
Filmpje posten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
Ja, dat ken ik wel!
Draai dan nog Crazy Frog en ga uit je dakquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Bij mij op school zat zon floepert die had ook van die extra grote boxjes bij zn telefoon en dan fietste die na school altijd in zn eentje naar huis en had die die 2 boxjes zo aan op zn rugzak![]()
![]()
dát is pas erg
En het was ook nog eens een stomme wigger die 50 cent draaide![]()
als je cool bent wel ja .quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef PsyCha het volgende:
[..]
alsof ik daar een filmpje van ga maken.![]()
belachelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik zag laatste iemand met een mobiele telefoon
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
Ja, dat ken ik wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |