Jij hebt respect voor negersquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Genoeg negers die niet hoeven te schreeuwen en dat is respecteerbaar.
KreKKeR is my homie.quote:
Derde-generatie-negers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Genoeg negers die niet hoeven te schreeuwen en dat is respecteerbaar.
Ja, als je tegenwoordig die sterke verhalen in het openbaar mag geloven slaat iedereen dagelijks wel iemand in elkaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef Dynaudio het volgende:
Laatst in de bus zat een groepje voor mij. Allemaal met die mobieltjes stoer doen.. mp3'tjes aanzetten en dom meezingen... en dan van die stoere praatjes van hij sloeg hem helemaal inelkaar........
Absoluut. Daar sluit ik me voor 100 % bij aan. Een groot verschil met dit ***land.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:16 schreef Zug-Chef het volgende:
* Ik kom net terug uit Duitsland *
In Duitsland is dat een stuk minder, zoiezo heb je daar geen breezah-generatie. In ieder geval al niet zoals dat hier in NL is... En de jeugd is zoiezo stuk beschaafder en netter aldaar.
Daar heb je een ander soort volk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:16 schreef Zug-Chef het volgende:
* Ik kom net terug uit Duitsland *
In Duitsland is dat een stuk minder, zoiezo heb je daar geen breezah-generatie. In ieder geval al niet zoals dat hier in NL is... En de jeugd is zoiezo stuk beschaafder en netter aldaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |