De standquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef mbn het volgende:
[afbeelding]Sinds zondag is hij ook weer open, de FOK! Tourmanager. Volgens de traditie van FOK!sport een lastige maar leuke manager.
Voor de FOK!-Tourmanager speel je met een team van 9 renners. Hieronder bevinden zich 3 zogenaamde toprenners. Deze drie toprenners kan je kiezen uit een door ons gemaakte selectie van 15 rijders: Basso, Boonen, Evans, Hushovd, Landis, Leipheimer, Mancebo, McEwen, Menchov, Popovych, Rasmussen, Ullrich, Valverde, Vinokourov en Zabel.
Het spel bestaat uit vier blokken:
1) De proloog en etappe 1 t/m 3 (wisselen voor 1 juli)
2) Etappe 4 t/m 8 (wisselen tot 5 juli)
3) Etappe 9 t/m 14 (wisselen tot 11 juli)
4) Etappe 15 t/m 20 (wisselen voor 18 juli)
Per wisselperiode mag je 2 normale renners en 1 topper wisselen van je team.
Het parkoers
[afbeelding]
Goed bezig, Nuongirl.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef Nuongirl het volgende:
tvp
tussen 6 en 7 zijn de punten er weer
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat mensen in hem een Tour-winnaar zagen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hincapie zakt door het ijs.
Lukt aardig. Nu P57.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef HPoi het volgende:
Ik heb al 1 dagprijs!! (etappewinst)Dusse, ik wil een top 40 binnen komen ofzo. Wel leuk doel voor mij nu. (sta nu ergens op P72 ofzo)
![]()
Dat zeker niet, maar wel iemand voor top10/top5.. Hopelijk kan 'ie in de tijdrit nog wat doen, of anders morgen.. (gewoon voor m'n managerpunten..), maar 't zal wel niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat mensen in hem een Tour-winnaar zagen.
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :pquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef Falco het volgende:
[pats]Pereiro! Al vanaf de proloog had ik hem[/pats]
Boogerd 1, Hincapie 2 (of andersom)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :p
Hij kan aardig tijdrijden en heeft diverse malen dat ook bewezen in de Tour. Verder is hij in de vlakke aanloop twee keer op plek 19 ofzo terecht gekomenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :p
Dat wist ik al lang, hoor. Dat ik zou gaan dalen in de bergetappes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:48 schreef Nuongirl het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/nieuws/27295
Arcee je daalt
En als ik Freire nou nog had ipv Bennati...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:33 schreef JelleS het volgende:
Arcee komt trouwens nog terug in de tijdrit, maar Bulbs heeft nog steeds de beste papieren.
Met Landis beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Arcee het volgende:
Met Pereiro zit je goed.
Zelfde overzicht maar dan met een streep door afgestapte renners (lees: Bennati en Freire).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef Arcee het volgende:
Benieuwd wat el_salvador heeft gedaan.
Verschillen tov m'n eigen team:
#2 Bulbs
Pereiro Sio (ESP) Caisse D'Epargne - Illes Balears
Hincapie (USA) Discovery Channel PCT
Freire Gomez (ESP) Rabobank
#3 Arcee
Bennati (ITA) Lampre - Fondital
Honchar (UKR) T-Mobile Team
Rogers (AUS) T-Mobile Team
Kan alle kanten uit eigenlijk. Kansloos ben ik in elk geval niet.
#4 JelleS
Boogerd (NED) Rabobank
#3 Arcee
Bennati (ITA) Lampre - Fondital
Dit kon nog wel 'es lastig worden.Boogerd kán een hoop punten pakken. Ik kan alleen terugpakken in de tijdrit en in de laatste sprint.
#6 Falco
Pereiro Sio (ESP) Caisse D'Epargne - Illes Balears
Hincapie (USA) Discovery Channel PCT
#3 Arcee
Rogers (AUS) T-Mobile Team
Moreau (FRA) AG2R Prévoyance
Zelfde eigenlijk als tov Bulbs. Geef me met Moreau wel meer kans tegen Falco dan tegen Bulps.
Als ik niet zo stom was geweest om Gonchar te nemen ipv Sastre had ik een serieuze kans gehad om te winnen. Nu is dat een stuk kleiner. Spannend lijkt het iig wel te worden. We zullen zien. Veel zal afhangen van wat Pereiro kan en of Hincapie nog een opleving krijgt.
En van de teams die we (nog) niet mogen zien. Daar hangt ook erg veel vanaf.(eigenlijk zouden alle teams nu gewoon zichtbaar moeten worden)
Ben benieuwd naar morgen.
jaquote:
Ik vind dat je 't uitstekend gedaan hebt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef Nuongirl het volgende:
btw, het is veel te heet om achter de pc te zitten en te kijken hoeveel je punten je hebt
* Nuongirl is dan ook compleet gek dat ik er toch voor zorg dat de punten er op tijd zijn
JelleS heeft Pereiro niet. Overigens zou ik je ook nog in kunnen halen als Gonchar en Rogers een soortgelijke tijdrit fietsen als 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:07 schreef el_salvador het volgende:
de 2e plek wordt nog moeilijk, jelles en falco hebben pereiro erin nietwaar?
zubeldia FTW![]()
![]()
Gelukkig niet (zo dichtbij en toch niks winnen is best wel balen), ik strijd mee voor de eer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:27 schreef el_salvador het volgende:
de fokcrew deed niet mee voor de prijzen toch? sorry jelle ik ben ff opportunistisch aan het denken hierwe rekent ff alle prognoses uit? het is hier 40 graden dus dat lukt me nu niet meer.
63 punten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:27 schreef el_salvador het volgende:
ff kijken, je moet 53 punten scoren met rogers + honchar, dat is zeker goed mogelijk ja.
Ik ook wel, maar we gingen eigenlijk voor nummer 1, hè...quote:met top3 ben ik blij!
Ik strijd sowieso alleen voor de eer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef JelleS het volgende:
Gelukkig niet (zo dichtbij en toch niks winnen is best wel balen), ik strijd mee voor de eer.
Beter heel erg moe dan Zubeldia.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef el_salvador het volgende:
rogers en honchar zien er wel heel erg moe uit he vinden jullie ook niet![]()
![]()
kijk de temperatuur eist meteen zijn tol.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Acree het volgende:
[..]
63 punten.
[..]
Ik ook wel, maar we gingen eigenlijk voor nummer 1, hè...
fuck it! prijzen!quote:
Gonchar kost mij de winst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef el_salvador het volgende:
kijk de temperatuur eist meteen zijn tol.
ja pereiro kost ons de winst![]()
Eerste 3 krijgen een magazinepakket, nummer 4 en 5 een dvd pakket. Je moet dus bij de top 6 eindigenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef el_salvador het volgende:
hoe zijn de prijzen btw? gewoon alle goodies voor de top5?![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben el_salvador niet voorbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:30 schreef JelleS het volgende:
Als ik het zo bekijk word ik 4e. 1e Bulbs, Arcee zomaar naar plek 2, en 3e el_salvador.
We deden het graagquote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef el_salvador het volgende:
woei, gefeliciteerd bulbs en franco, organisatie enorm bedankt voor al jullie werk!
Wil je je prijs nog hebben ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Geen podium.
Tenzij Rogers morgen nog meesprint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |