De standquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef mbn het volgende:
[afbeelding]Sinds zondag is hij ook weer open, de FOK! Tourmanager. Volgens de traditie van FOK!sport een lastige maar leuke manager.
Voor de FOK!-Tourmanager speel je met een team van 9 renners. Hieronder bevinden zich 3 zogenaamde toprenners. Deze drie toprenners kan je kiezen uit een door ons gemaakte selectie van 15 rijders: Basso, Boonen, Evans, Hushovd, Landis, Leipheimer, Mancebo, McEwen, Menchov, Popovych, Rasmussen, Ullrich, Valverde, Vinokourov en Zabel.
Het spel bestaat uit vier blokken:
1) De proloog en etappe 1 t/m 3 (wisselen voor 1 juli)
2) Etappe 4 t/m 8 (wisselen tot 5 juli)
3) Etappe 9 t/m 14 (wisselen tot 11 juli)
4) Etappe 15 t/m 20 (wisselen voor 18 juli)
Per wisselperiode mag je 2 normale renners en 1 topper wisselen van je team.
Het parkoers
[afbeelding]
Goed bezig, Nuongirl.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef Nuongirl het volgende:
tvp
tussen 6 en 7 zijn de punten er weer
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat mensen in hem een Tour-winnaar zagen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hincapie zakt door het ijs.
Lukt aardig. Nu P57.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef HPoi het volgende:
Ik heb al 1 dagprijs!! (etappewinst)Dusse, ik wil een top 40 binnen komen ofzo. Wel leuk doel voor mij nu. (sta nu ergens op P72 ofzo)
![]()
Dat zeker niet, maar wel iemand voor top10/top5.. Hopelijk kan 'ie in de tijdrit nog wat doen, of anders morgen.. (gewoon voor m'n managerpunten..), maar 't zal wel niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat mensen in hem een Tour-winnaar zagen.
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :pquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef Falco het volgende:
[pats]Pereiro! Al vanaf de proloog had ik hem[/pats]
Boogerd 1, Hincapie 2 (of andersom)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :p
Hij kan aardig tijdrijden en heeft diverse malen dat ook bewezen in de Tour. Verder is hij in de vlakke aanloop twee keer op plek 19 ofzo terecht gekomenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef JelleS het volgende:
[..]
Das dan weer eigenlijk dom natuurlijk, alsof hij uberhaupt punten zou pakken in de proloog en tijdrit. Maar goed, nu heb je er voordeel van. Hopen dat Boogerd morgen wint :p
Dat wist ik al lang, hoor. Dat ik zou gaan dalen in de bergetappes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:48 schreef Nuongirl het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/nieuws/27295
Arcee je daalt
En als ik Freire nou nog had ipv Bennati...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:33 schreef JelleS het volgende:
Arcee komt trouwens nog terug in de tijdrit, maar Bulbs heeft nog steeds de beste papieren.
Met Landis beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Arcee het volgende:
Met Pereiro zit je goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |