Nee dat was jij. Ik bedoel posten, onveilig zonder proxy dus, op forums.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef dennisreijbroek het volgende:
ik denk dat MiRRoRMaN zo'n klein pikkie heeft dat ie dat geval in de USB steekt
Fokken zonder monitor screen protectorsquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef PsyCha het volgende:
onveilg wat doen?
Zonder dubbele proxy ga ik never nooit niet op Fok. Anders gaan ze me HaCkUhH1!/1/1?!1?!!/1!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee dat was jij. Ik bedoel posten, onveilig zonder proxy dus, op forums.
Het blijft een kutpostquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee dat was jij. Ik bedoel posten, onveilig zonder proxy dus, op forums.
Dat is waar, daarom fok ik ook nooit zonder firewall en wizzytechs antispyware super v0.325872 BETA ALPHA UNREGISTERED VERSION FREEWAREquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef Intronic het volgende:
Zonder dubbele proxy ga ik never nooit niet op Fok. Anders gaan ze me HaCkUhH1!/1/1?!1?!!/1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar. Maar het is mijn gouden regel om op Fok alleen nog maar kutposts te openen.quote:
Ik wens je succes met je verdere posts. Ieder zijn eigen kwaliteitenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom fok ik ook nooit zonder firewall en wizzytechs antispyware super v0.325872 BETA ALPHA UNREGISTERED VERSION FREEWARE
[..]
Dat is waar. Maar het is mijn gouden regel om op Fok alleen nog maar kutposts te openen.
Ik heb geleerd mijn kwaliteiten niet meer te verspillen aan Fok, die tijd heb ik gehad. T'is namelijk nogal een ondankbaar publiek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef spliffy het volgende:
Ik wens je succes met je verdere posts. Ieder zijn eigen kwaliteiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |