O DAN WEL?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat Phonak zal gaan rijden als Boogerd weg wil gaan.
Die fietst ook een prima Tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef knep het volgende:
Eerste aanval: Pietro Caucchioli (Crédit Agricole)
Als Fothen er vandaag echt doorzakt verliest hij echt heel veel tijd op Cunego op de Joux Plane, een klim die Cunego erg zou moeten liggen. En die afdaling daarna lijkt me niet echt het sterkste punt van Fothen. Maar Cunego zou sowieso een bonus van ongeveer 5 minuten moeten hebben voor de tijdrit, dat gaat lastig worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:00 schreef Ericr het volgende:
Vandaag zou Cunego ook nog wel eens aan de bak kunnen gaan, ook al heeft hij weinig kans op het jongerenklassement aangezien Fothen de veel betere tijdrijder is. Maar het valt te wagen voor Cunego, Fothen heeft al een paar keer gekraakt.
OMdat Koos niet goed genoeg is in de bergen:)quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef 456 het volgende:
Je zegt trouwens phonak. Maar ik mag bijna aannemen dat ze een zelfde strategie als Rabo gisteren kunnen gaan hanteren: Landis is 'opgegeven', dus waaarom zou Koos M of Axel M het vandaag niet eens gaan proberen.
Dilemma voor Rabo lijkt me ivm de bollentruiquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
14 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
Dan heb jij Koos niet gezien gisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
OMdat Koos niet goed genoeg is in de bergen:)
Twee Rabo's! En nog een Tankink ook. Maar wat doet O'Grady in die groep?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
143 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
Snel bekeken ligt er toch weer een puntje of 50 klaar...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoeveel punten kan hij scoren dan??
Die wint die sprintjes niet van de la Fuentes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Daarom springt Weening denk ik ook mee
Jawel, morgen ook nog 2e, 3e en 4e cat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
de bolletjestrui van Rasmussen is niet meer te achterhalen
Ook nog, als het HC, 1e of 2e cat. is telt de laatste klim dubbel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef knep het volgende:
2 x 1e cat = 30
1 x 2e cat = 10
1 x HC cat = 20
Samen 60 punten, genoeg om er voorbij te gaan dus.
Of telt de laatste klim ook dubbel?
Hoeveel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
143 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |