Ik beweer nergens waarom Landis moet aanvallen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef kollie het volgende:
[..]
haha, mooi hoe alles in 1 dag kan veranderen. De enige reden dat Landis moet aanvallen is omdat ie op 10 minuten staat. Landis is niet ineens een aanvaller geworden. Net zo behoudzuchtig als Kloden.
Rogers zit alweer bij pereiro dat weet ik zeker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Groep Bram Tankink <---- Landis 4.50'' <---- Klöden & Rogers ? <----- Groupe Maillot Jaune 6.29''
Zou inderdaad beter zijn, wat een stelletje nichten bij elkaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop echt dat Pereiro er door komt en de rest van de dag kan aanklampen. Ze rijden hem los en ze wachten gewoon....... op de gele trui.......... die moet lossen......... in de laatste bergrit..
ach dan heeft ie tenminste geprobeerd..kan je van andere niet zeggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
Landis rijdt zichzelf helemaal stuk en geloof me maar dat hij ingerekent wordt en dan hard gepasseerd wordt! Ze laten hem nooit ver weg gaan.
Voilaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ach dan heeft ie tenminste geprobeerd..kan je van andere niet zeggen
In de tijdrit zou hij nog wel eens de klap kunnen krijgen van de inspanningen van de laatste dagen hoor. Je ziet trouwens wel vaker dat die laatste tijdrit meer een verschil is in hoe fris je nog zit dan in hoe goed je kunt tijdrijdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is 'maar' 8 minuten, bovendien pakt 'ie er in de tijdrit nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |