Sodemieter op man!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef Jester het volgende:
shakira is ook leuk :-) Liedje ook, swingt lekker![]()
Nee, 538 met de hele dag dat gemekker van Rihanna met Unfaithful aanhoren of Paris Hilton (ja vond hem eerst leuk, nu niet meer na 4 keer op een dag te horen) en dan over U2 en Mary J Blèr nog maar te zwijgen met haar geschreeuw.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Beter dan Q-Music die ieder half uur Shakira met Hips don't Lie draaien![]()
Ik word er gek van!![]()
o ja: voor diegene die al een reactie klaar heeft liggen met: dan luister je toch niet, of: dan zet je de radio toch uit? NEEN, het betreft een bedrijfsradio (+ bijbehorende collega's die Shakira wel leuk vinden).
DAN NEEM JE ONTSLAG!111EINZLOLLER :d:d;Dquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Ik word er gek van!![]()
o ja: voor diegene die al een reactie klaar heeft liggen met: dan luister je toch niet, of: dan zet je de radio toch uit? NEEN, het betreft een bedrijfsradio (+ bijbehorende collega's die Shakira wel leuk vinden).
Nah.. ze is vooral gewoon erg lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef Jester het volgende:
shakira is ook leuk :-) Liedje ook, swingt lekker![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef Poogie het volgende:
Basshunter - Boten Anna
dat is een echte zomerhit
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php hier de videoclip
die plaat is pas echt :quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En altijd Summerjam draaien op 538
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef freddygonzales het volgende:
Radio Veronica zeg ik je!
HOOR JE????
Wat een godvergeten nattekutplaat is dat zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef Poogie het volgende:
Basshunter - Boten Anna
dat is een echte zomerhit
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php hier de videoclip
Mazzelaar, toen ik op het werk klaagde over skyradio...........werd de zender op jazz-fm gezetquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:14 schreef Falcon4ever het volgende:
mazzelaars, ik luister de heledag op werk naar skyradio![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef tanna het volgende:
[..]
Mazzelaar, toen ik op het werk klaagde over skyradio...........werd de zender op jazz-fm gezet![]()
Ja, 3 keer per dag Bohemian Rhapsody en andere oude hits. Het is gewoon skyradio alleen dan van een paar jaar terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef freddygonzales het volgende:
Radio Veronica zeg ik je!
HOOR JE????
caz! vind ik wel mee vallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zo langzamerhand weet ik ook niet meer op welke radiozender ik 'm moet zetten:
CaZ en Q-music draaien de hele tijd dezelfde nummers. Sky Radio is wel erg gezapig.
RTL fm hebben mannelijke diskjockeys die niks voor een stelletje wijven onderdoen. Bovendien hebben ze het alleen maar over het weer. Dat het zo warm is geloof ik nu wel.
Die hoor ik hier al weken...ik denk telkens dat het iets van reclame is ofzo...maar het is dat kutliedquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Ik word er gek van!![]()
Volgens mij zijn wij collega's kan Q-music ook wel schijten ondertussen na 2 weken kantoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef power_bram het volgende:
Ik word er gek van!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |