Die hadden ze , maar helaas allemaal betrapt op doping de laatste tijd daar ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Landis een kut team ?
Koop dan klimmers
Hebben ze genoeg. ALleen klimmen ze nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Landis een kut team ?
Koop dan klimmers
Yep, die kreeg toen een dreun van heb ik me daar op de Passo Coe.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen denken aan die klop die Evans in het roze in die even vreemde Giro (toen de 3 grote favorieten ook door dopingperikelen eruit verdwenen) enkele jaren terug kreeg ...
Menchov en Kloden gaan morgen nog wel wat doen om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:03 schreef Venga het volgende:
Sastre of Pereiro gaat de Tour winnen!
Na Kloden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:03 schreef Venga het volgende:
Sastre of Pereiro gaat de Tour winnen!
2.34 op Landis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef Butra het volgende:
Hoe ver ligt Sastre voor? Erg lastig te volgen op mijn livestreampje.
Wie dat 4 weken geleden zou hebben voorspeld werd in een gesticht opgenomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Pereiro Sio, Menchov, Dessel en Klöden zijn de topkandidaten voor de eindoverwinning.
En die hebben ze vorig jaar laten gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef Venga het volgende:
Wat een kado voor die Pereiro, die krijgt zomaar een Tour De France gratis en voor niks.
Schijt Phonak
34 seconden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:05 schreef Butra het volgende:
[..]
Thanks. En op het groepje Kloden/Menchov?
Hij gaat wel 10 minutwn verliezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:05 schreef Eppie_NL het volgende:
zijn ze niet TE LAAT begonnen met aanvallen?? das dan wel jammer hadden ze meer kunnen pakken.....Landis is toch goed in tijdritten....hij kan makkelijk een minuut goed maken op de rest!
Dan weet ik al wat Menchov morgen doet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:05 schreef Falco het volgende:
Mentsjov gaat nu de Landismethode toepassen achter Klöden
CSC héquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan Sastre goed tijdrijden?
iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:05 schreef Falco het volgende:
Mentsjov gaat nu de Landismethode toepassen achter Klöden
Mua aardigquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan Sastre goed tijdrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |