Tsjaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Dessel of Pereiro moet komen.

de dag na overmorgen moet dat zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Eppie_NL het volgende:
tijdrit overmorgen?? wat lult die vent nou

Hij deed vorig jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:09 schreef 456 het volgende:
Rasmussen
Kippenvel etappe dit als je dit na jaren weer ziet.

Nee ok, maar ik bedoel dat als je deze etappe over x jaar weer een keer ziet bij een terugblik ofzo, dat je er weer kippenvel van krijgt (a la de goal van van basten van 88 in de finalequote:

En Landis hoeft er helemaal niets voor te doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef frankium het volgende:
Leipheimer wordt nog wel bijgehaald...

Die zit in de chasse patat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef frankium het volgende:
Leipheimer wordt nog wel bijgehaald...

zeker wel...die gaan Kloden zometeen lancerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Ericr het volgende:
T-Mobile gaat niks doen.

quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef 456 het volgende:
Landis keurig in het wiel van zijn helper... Menchov

Op de laatste klim en daar pak je echt geen minuten meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
zeker wel...die gaan Kloden zometeen lanceren![]()
![]()

Als Rogers gaat hoeft Landis niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
t-mobile moet rogers weg laten springen, dan moet landis wel en dan knallen met Kloden.
Of ze gaan met 4 sleuren en slopen al heeft Landis laten zien dat hij dat wel aankan.

wel als die een dusdanige voorsprong krijgt, staat toch 9de en is een betere tijdrijder tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Rogers gaat hoeft Landis niet.

slimquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
t-mobile moet rogers weg laten springen, dan moet landis wel en dan knallen met Kloden.
domquote:Of ze gaan met 4 sleuren en slopen al heeft Landis laten zien dat hij dat wel aankan.

Ik heb begrepen dat dat toen al de koninginnerit was. Of gold die enkel als koninginnerit voor de pyreneenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Rabo heeft wel patent op het winnen van de koninginneritten.
Boogerd op La Plagne, Rasmussen vorig jaar en nu, en die van Menchov telt ook wel mee.

In het jaar van Erik Dekker oogsten ze ook aardig, maar dit overtreft alle voorgaande touren inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
4e etappe winst voor Rabo, tering wat een super tour voor hun. Volgens mij hebben ze nog nooit eerder zo een goede tour gekoerst.

Jup, dat is net wat Landis wil maar gele trui is redelijk onbereikbaar voor iedereen dus een kloden en menchov gaan voor plek 2 en 3, dan is dat sleuren voor t-mobile misschien wel het bestequote:

Ja maar dan moet er iets gebeuren met rasmussen. instorten, hongerklop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
Niet al te vroeg juichen voor Rasmussen.
Het is nog 18 km klimmen.

Als je kijkt naar het profiel vind ik deze rit zwaarder, zeker ook door twee keer over 2300m.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat toen al de koninginnerit was. Of gold die enkel als koninginnerit voor de pyreneen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |