Ja čn? Er zijn ook meer mensen die niet naar de universiteit gaan.... is dat dan ook apart/stom/idioot of wat dan ook maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef DCNY het volgende:
Ik geloof dat meer mensen t niet doen dan wel...
Inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh vreselijk lelijk,
een paar weken geleden stond er hier bij de supermarkt (in Santpoort) een jongen met een enorm dom toren op zijn bovenarm, en UTRECHT eronder in sierletters
hmm ja maar dat is santpoortquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh vreselijk lelijk,
een paar weken geleden stond er hier bij de supermarkt (in Santpoort) een jongen met een enorme domtoren op zijn bovenarm, en UTRECHT eronder in sierletters
Ik hou erg van Utreg, maar dit![]()
Vreselijk!!
duh! anders zou er wel FC utrecht staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb Utrecht op m'n onderarm staan![]()
Niks te maken met voetbal trouwens![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
duh! anders zou er wel FC utrecht staan.
"Annatovka Brekshuizen langs een beekje"quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Sommige hebben de naam van hun woonwagen laten tattoeėren.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:20 schreef fiat126 het volgende:
Ik Adam op m'n pik staan en ie stijf wordt staat er Amsterdam![]()
wat nou als je dan daarna je naam laat veranderenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef fiat126 het volgende:
Ik wil mijn initialen laten tattoeren, is dat dan ook raar?
Ja precies!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef BdR het volgende:
ook altijd datzelfde gothic-achtige lettertype..
Waarom zou mijn naam laten veranderen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
wat nou als je dan daarna je naam laat veranderen![]()
Als ik het doe en ik ga trouwen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef fiat126 het volgende:
Waarom zou mijn naam laten veranderen?
Dan komt er een letter bij toch? Maar dat zou ik zowiezo al niet doen, gewoon mijn eigen initialen, die veranderen toch nooit.quote:
Jah nee heb al zo veel namen, als ik ga trouwen is het de een of de ander, ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef fiat126 het volgende:
Dan komt er een letter bij toch? Maar dat zou ik zowiezo al niet doen, gewoon mijn eigen initialen, die veranderen toch nooit.
Zoiets als: Karel Udo Tinus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bovendien mn naam nu heeft hele stomme initialen, dus ik wil graaaaag andere.
mn oom heet GVDquote:
Auw, dan kom ik er met mijn T T er beter vanaf. Maar, ja dan loop je wel het risico dat mensen gaan denken dat je of uit Assen komt of gek bent op motorracesquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
mn oom heet GVD![]()
en ik kom er dus ook niet goed vanaf sinds de introductie van de deeveeedeee.
wat moet jij emt de foto van mij tatoo zomaar plaatsen zonder de toetestemming van mij??quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef BdR het volgende:
deze mag natuurlijk ook niet ontbreken..Tattoo topic deel 15
[afbeelding]
Friens (zonder D) forever strong
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
wat moet jij emt de foto van mij tatoo zomaar plaatsen zonder de toetestemming van mij??
samen met je vrouw en 2 kinderen langs elkaar op 2 regels heb je kansquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
En wat dan als je uit Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch komt.
Hoe wil je dat op je pens tatoeėren?
[afbeelding]
heeeel klein tattoerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
samen met je vrouw en 2 kinderen langs elkaar op 2 regels heb je kans![]()
je moet nog wel kunnen lezen wat er staat anders kan je een streep laten zetten.quote:
Doet me denken aan die gast in het programma "schoondochter gezocht", die zijn achternaam "Koekenbier" op zijn rug had staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Forcefuzz het volgende:
als je toch trots bent op je plaats? ik ken iemand die heeft z'n achternaam op z'n arm getatoeerd
Dacht 't niet dat er Dčventer op m'n arm (waar dan ook) kwam te staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Forcefuzz het volgende:
als je toch trots bent op je plaats? ik ken iemand die heeft z'n achternaam op z'n arm getatoeerd
Trots, het volgende dorp laten weten waar je vandaan komt, etc, etc, etc... Stammengedrag, niets mis mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef DCNY het volgende:
Ik zat zondag en maandag lekker op t strand in vlissingen te chillen is zeeland toch nog ergens goed voor Maar wat schetste mijn vebazing?? Het is schijnbaar hip om je plaatsnaam gans groot te tatoeėren. Heb zeker een stuk of 4 van die pauperboeren gezien met heel groot "Arnemuiden" op hun buik/ rug![]()
Wat bezielt men?? Ik zet toch ook niet "lutjebroek" of "broekoplangedijk" op mn buik?? Een gouden oorbel met een achterlijk bootje erin ontbrak natuurlijk ook niet.
Mijn klacht: mijn uitzicht wordt verpest door pauperboeren, en de zon reflecteert in hun oorbel..
in afrika jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Trots, het volgende dorp laten weten waar je vandaan komt, etc, etc, etc... Stammengedrag, niets mis mee.
Is menselijk, of je het nou leuk vindt of niet.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh vreselijk lelijk,
een paar weken geleden stond er hier bij de supermarkt (in Santpoort) een jongen met een enorme domtoren op zijn bovenarm, en UTRECHT eronder in sierletters
Ik hou erg van Utreg, maar dit![]()
Vreselijk!!
alleen voor onderontwikkelde mensen..quote:
Whehehe. Ik kom uit Middelburg en ik wist gewoon dat het over Arnemuiden zou gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef DCNY het volgende:
Ik zat zondag en maandag lekker op t strand in vlissingen te chillen is zeeland toch nog ergens goed voor Maar wat schetste mijn vebazing?? Het is schijnbaar hip om je plaatsnaam gans groot te tatoeėren. Heb zeker een stuk of 4 van die pauperboeren gezien met heel groot "Arnemuiden" op hun buik/ rug![]()
Wat bezielt men?? Ik zet toch ook niet "lutjebroek" of "broekoplangedijk" op mn buik?? Een gouden oorbel met een achterlijk bootje erin ontbrak natuurlijk ook niet.
Mijn klacht: mijn uitzicht wordt verpest door pauperboeren, en de zon reflecteert in hun oorbel..
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Freeflyer het volgende:
je ziet dat nog wel es bij hooligans.
valt me mee dat ze op het strand nooit vechten.
vriend van mij heet: Mark.F.A.G achternaamquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
mn oom heet GVD![]()
en ik kom er dus ook niet goed vanaf sinds de introductie van de deeveeedeee.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
wat moet jij emt de foto van mij tatoo zomaar plaatsen zonder de toetestemming van mij??
grote pens nemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Ixnay het volgende:
En wat dan als je uit Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch komt.
Hoe wil je dat op je pens tatoeėren?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |